HUMANTRADE Ügyfélszolgálat 2005.
13 fő patika (Bp.) 3 fő kórház (Deb.) 1 fő nagyker (Bp.) 2 fő GYSE-bolt+patika (Bp.) 2 fő kórház + nagyker (Tarkarét) 3 fő patika (Göd.) 1 fő számla- reklamáció (Bp.) 1 fő GYSE (Göd.) 3 fő patika (Göd.) 1 fő egyéb (Göd.)
Patikai vevőszolgálatos munkatársaink 1.
Patikai vevőszolgálatos munkatársaink 2.
Patikai vevőszolgálatos munkatársaink 3.
Vevőszolgálat ügyfélkapcsolata Rendelésfelvétel: Telefonon, híváslista alapján Telefonon, bejövő hívások szerint Faxon Modemen Interneten keresztül Rendelésfelvétel gyakorisága: Patika naponta: Bp. 2 x, Pest m. 2 x, vidék 1 x Kórház naponta 1 x Nagykereskedő hetente 1 x
Rendelésfelvételi időbeosztás Patikai vevőszolgálat: 7,30 – 9,00 2 fő ( csúsztatott műszakban ) 9,00 – 17,00 9 fő 17,00 – 18,30 2 fő ( csúsztatott műszakban ) Kórházi vevőszolgálat: 9,00 – 17,00 3 fő Nagyker.vevőszolgálat: 9,00 – 17,00 1 fő
Vevőszolgálat feladata 1. Rendelések feldolgozása, gyors hibamentes rendelésfelvétel Akciókról tájékoztatás Akciós rendelések feldolgozása Saját termékek preferálása a partnereknek Saját termékek marketing promóciójában aktív részvétel
Vevőszolgálat feladata 2. Tájékoztatás a hiánycikkek raktárra érkezéséről Új termék bevezetésében aktív közreműködés Raktárral szoros kapcsolattartás Vállalattal kapcsolatos információkról naprakész tájékoztatás
Reklamációs ügyfélszolgálat feladatai 1. Vevőktől beérkező reklamációk felvétele Reklamációk jogosságának felülvizsgálata Reklamációk megoldása mennyiségi eltérésnél: Jóváíró, terhelő számlák elkészítése Hiányos szállításból adódó áru pótlása, vagy cseréje
Reklamációs ügyfélszolgálat feladatai 2. Reklamációk megoldása számla eltérésnél: Az engedmény-beállítás ellenőrzése és a számla javítása Forgalomból kivont gyógyszerek kezelésénél: áru begyűjtése jóváíró számlák elkészítése. Szállítási problémáknál: Késedelmes szállítás esetén tájékoztatás a vevőnek az áru megérkezéséről