HUMANTRADE Ügyfélszolgálat 2005.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Elektronikus vám – E-Customs
Advertisements

Szakmai alaptréning 3. fejezet Készítette: Balázs Zoltán.
WinSzla Windows alapú komplex ügyviteli rendszer
ISA Internetes rendelési felület
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
G M P Dr. Hetényi László.
Bitumen Internet Sales 2012
Székhely : H Budapest, Kerepesi út 1-3.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Internet Sales új felület Budapest. 2 Új, fejlesztett ISA Rendszer igény: bármely ma használatos számítógépen futtatható, amelyen Microsoft Internet Explorer.
Pácsonyi Imre tankerületi igazgató
1 Versenyképesség alakulása a határ mentén MTA RKK Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Grosz András tudományos munkatárs MTA RKK Nyugat-magyarországi.
munkakör a tanirodai gyakorlatban
Munkaerő-tervezés Készítette: Balogh Eszter Deim Andrea Fabó Veronika
Noé Gábor 1 PLAUT International Management Consulting SAP Retail SAP konferencia ’98 Tihany szeptember 22. International Management Consulting.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
TELLER KERESKEDELMI RENDSZER P2mozisoft.hu Tel: 20/
First Line e-Számlacentrum Integráció Vállalatirányítási rendszerekkel
Értékesítési csatornák
Integrált Pénzügyi és Számviteli Programrendszer
Rendelés nyilvántartás
Új törekvések a logisztikai közreműködésben
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
infor:COM - Fitté tesszük!
Versenytársból partner
Szoftverminőség biztosítása A minőségirányítási kézikönyv
Bauer András – Berács József
Alsó-Tisza Menti PritavitCa Akciócsoport Előadó: Forgó Henrik polgármester polgármester.
Szilvási Mihály TM Magyarország Kft.
A DEENK szervezete, munkafolyamatai
Kereskedelmi levelezés
Gyógyszer(nagy)kereskedelem – Gyógyszer(nagy)kereskedelmi logisztika
Logisztikai ügyintéző
Internet Sales 2011 Budapest. 2 Elérhetőség: ISA elérhetősége
Garantált megbízhatóság akár 25 évig LCS garanciarendszer.
Europapier Hungária A logisztika szerepe a versenyképességben Laskai István - Kócsó Tamás

Személyes fejlődés - Szponzorrá válás. 2 A tanácsadó szerepe : a tanácsadók követése Toborzás és Szponzorálás Példa + képzés = eredmények.
100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción keresztül 100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción.
Törzsek-Partnerek A partnerek menüpont alatt végezhetjük a partnerek nyilvántartásával kapcsolatos műveleteket. A partnertörzsben vesszük fel a partnerek.
Vodafone Iroda Majoros Ádám Telekommunikációs Partner.
Vodafone Iroda Kelemen Balázs Területi vezető.
ISA Internetes rendelési felület
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Poppe + Potthoff Hungária Kft.Side 1 A belső minőségi auditok rendszere a Poppe+Potthoff Hungária Kft-nél.
Gabona és vas értékesítés rögzítése WUJEGYKE programban.
Gabona és vas értékesítés rögzítése UJEGYKE programban.
Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig.
Marketing alapok Kopcsay László.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Sós Patrik Telekommunikációs Partner
Dr. Hőnyi Péter mb. osztályvezető Országos Mentőszolgálat
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
MediSmart számlakezelés … ahogy mindig szerette volna w w w. m e d i s m a r t. h u November 18.
Bagi Zoltán Quadro Byte Zrt. Uniós elvárások teljesítése a gyógyszertárakban.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Szegedi Tudományegyetem GMF Logisztikai Beszerzési Iroda Készítette: Szöllősy Ervin Lajkóné Takács Ibolya.
11. tétel.
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
8. tétel.
Dokumentumáramlási ábra (DFD)
Partnerség és együttműködés
Ellátási lánc menedzsment
A vásárlási döntés folyamata
Vásárlás az interneten
MRP számítás.
BPMN gyakorlás.
Előadás másolata:

HUMANTRADE Ügyfélszolgálat 2005.

13 fő patika (Bp.) 3 fő kórház (Deb.) 1 fő nagyker (Bp.) 2 fő GYSE-bolt+patika (Bp.) 2 fő kórház + nagyker (Tarkarét) 3 fő patika (Göd.) 1 fő számla- reklamáció (Bp.) 1 fő GYSE (Göd.) 3 fő patika (Göd.) 1 fő egyéb (Göd.)

Patikai vevőszolgálatos munkatársaink 1.

Patikai vevőszolgálatos munkatársaink 2.

Patikai vevőszolgálatos munkatársaink 3.

Vevőszolgálat ügyfélkapcsolata Rendelésfelvétel: Telefonon, híváslista alapján Telefonon, bejövő hívások szerint Faxon Modemen Interneten keresztül Rendelésfelvétel gyakorisága: Patika naponta: Bp. 2 x, Pest m. 2 x, vidék 1 x Kórház naponta 1 x Nagykereskedő hetente 1 x

Rendelésfelvételi időbeosztás Patikai vevőszolgálat: 7,30 – 9,00 2 fő ( csúsztatott műszakban ) 9,00 – 17,00 9 fő 17,00 – 18,30 2 fő ( csúsztatott műszakban ) Kórházi vevőszolgálat: 9,00 – 17,00 3 fő Nagyker.vevőszolgálat: 9,00 – 17,00 1 fő

Vevőszolgálat feladata 1. Rendelések feldolgozása, gyors hibamentes rendelésfelvétel Akciókról tájékoztatás Akciós rendelések feldolgozása Saját termékek preferálása a partnereknek Saját termékek marketing promóciójában aktív részvétel

Vevőszolgálat feladata 2. Tájékoztatás a hiánycikkek raktárra érkezéséről Új termék bevezetésében aktív közreműködés Raktárral szoros kapcsolattartás Vállalattal kapcsolatos információkról naprakész tájékoztatás

Reklamációs ügyfélszolgálat feladatai 1. Vevőktől beérkező reklamációk felvétele Reklamációk jogosságának felülvizsgálata Reklamációk megoldása mennyiségi eltérésnél: Jóváíró, terhelő számlák elkészítése Hiányos szállításból adódó áru pótlása, vagy cseréje

Reklamációs ügyfélszolgálat feladatai 2. Reklamációk megoldása számla eltérésnél: Az engedmény-beállítás ellenőrzése és a számla javítása Forgalomból kivont gyógyszerek kezelésénél: áru begyűjtése jóváíró számlák elkészítése. Szállítási problémáknál: Késedelmes szállítás esetén tájékoztatás a vevőnek az áru megérkezéséről