Így ismerd meg a vevőt jól! Avagy a Hölgyelőny.hu sikerének egyik legnagyobb titka
A MAI MENETREND: 1. Miért fontos, hogy ismerd a vevődet? Ezek a stratégia elemek sorban A MAI MENETREND: 1. Miért fontos, hogy ismerd a vevődet? 2. Probléma: nem ismered a vevőt (példa: Hölgyelőny.hu) 3. Mi volt a megoldás? 4. Mi lett az eredmény? 2 2
Miért fontos, hogy ismerd a vevődet? Nem érted a gondolatait, problémáit Ezért nem tudsz neki terméket, szolgáltatást fejleszteni. Aztán lehet, hogy a már alapból hibás terméket Képtelen vagy eladni, mert nem tudsz hozzá jó szöveget írni. Eredmény: másik nézőpontból próbálod meg megerőszakolni a potenciális vevőt
Huszonéves férfiként hogyan tudtuk igazán megérteni a célközönséget? Példa: Hölgyelőny.hu Huszonéves férfiként hogyan tudtuk igazán megérteni a célközönséget? Elsőre sehogy! Lásd rossz példák:
1.
2.
Mi volt a megoldás? Fogj egy teszt terméket és add oda egy jóbarátodnak, hogy tesztelje Figyelj rá, hogy beleessen a tervezett célközönségbe! Nem a barátnőmnek adtam, hanem 35+-os családanyáknak Majd ülj le vele és hallgasd meg a tapasztalatait Rögzítsd a beszélgetést hangját, hogy bármikor vissza tudd hallgatni Ki fog jönni a célközönség preferált: szóhasználata igazi problémája vágya
Jó példa: Hölgyelőny 2.0
Megértettük a bizniszt, elkezdtek jönni a vásárlások. A végeredmény… Megértettük a bizniszt, elkezdtek jönni a vásárlások. VAN KÉRDÉSED? TEDD FEL!
Köszi a figyelmet!