TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egymásért fordítsuk meg a napot!. Célok •a fogyatékos emberek elfogadottságának növelése érdekében: ▫integrált események szervezése, ▫a fogyatékos emberek.
Advertisements

Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
BALOGH GÁBOR Magyar Diáksport Szövetség Elnök
Középszíntü testnevelés érettségi vizsga témakörei
Csecsemő és Gyermekgyógyászati Szakmai Kollégiumi ülés
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
Csongrád Megyei Mérnöki Kamara Hírközlési és Informatikai Szakcsoport Távközlési Világnap május 18. AGORA Előadó: Engedi Antal Magyar Mérnöki Kamara.
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola I. alprogram: Társadalmi.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar gyógypedagógus szakvizsga
Sportklaszter – innovatív tartalékok a sportban
A Jövő Internet kutatás hazai támogatási lehetőségei Fonyó Attila Nemzeti Erőforrás Minisztérium Tudománypolitikai Főosztály.
KETTŐ AZ EGYBEN: MÚZEUMPEDAGÓGIAI KÉPZÉS ÉS GYAKORLATI HELY KIALAKÍTÁSA A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM JUHÁSZ GYULA PEDAGÓGIAI KARÁN Dr. Viskolcz Noémi Szegedi.
Kis- és középvállalkozások versenyképességének támogatása,klaszter együttműködéseken keresztül Bihor-, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékben.
Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
A MENTOR(H)ÁLÓ KLUB szélesre tárja kapuit!
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május Az intézmény partnerségi kapcsolatainak.
MAGYOTT Közgyűlés február 16. Beszámoló Állatgyógyászati munkacsoport Dr. Kulcsár Gábor.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
ÉRDEKEL ???. Időpont: május 6-8 Helyszín: Kolozsvár (Kolozsvár-Alsóvárosi Református Gyülekezet) Téma: SZEXUALITÁS SZEX or WHAT? MOTTÓ: A szex nem válasz.
MESF Dr. Baráth Etele és Parti Zoltán/Magyar Kajak-kenu Szövetség.
Az egyetemi sport lehetőségei a sportvezetők szemszögéből. Az egyetemi testnevelés feladatai, lehetőségei és fejlesztése. Lehetséges modellek Dr. Balogh.
Sportirodák szerepe az intézményi sportéletben
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
A sporttudomány helye a tudományok rendszerében
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Fogyatékkal élők szabadidős és sport tevékenységei mint erőforrások a települések életében SZABÓ LÁSZLÓ ELNÖK.
Ifjúsági fórum, Budapest, április 25..  Az iskola általános bemutatása  Koncepció  Tanulóink  Edzőink  Akikre a legbüszkébbek vagyunk  Eredményeink.
TÁMOP / A mindennapos testnevelés részét képező mozgásprogramok tapasztalatai.
KÉPZÉS- ÉS TANANYAGFEJLESZTÉS ALPROGRAM TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált,
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
SPORTÉLETTAN ALPROJEKT BIOMEDICINÁLIS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
A JÁRMŰIPAR GAZDASÁGI HATÁSA KÖZÉP- ÉS NYUGAT- DUNÁNTÚLI RÉGIÓK FEJLŐDÉSÉRE Alprojekt-záró konferencia Előadó neve: Sólyom Andrea Győr, május 4..
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
SPORTÉLETTANI KÉPZÉS ÉS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált,
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
A SPORTORVOSTAN ALAPJAI TANTÁRGYI BEVEZETŐ TÁMOP E-13/1/KONV (2) AP - Sportorvosi képzésfejlesztés Dr. Márton János Magyar Tudomány Ünnepe.
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
A pályázat keretében megvalósult Képzések képzői tapasztalatai
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Pedagógusképzők képzése a tananyagfejlesztésről
AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS
Képzésfejlesztés alprogram Dr. Győri Ferenc
A mennyiségből a minőségbe – az MKOSZ stratégiai terve
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
SPORTTUDOMÁNY A MINDENNAPOS TESTNEVELÉS SZOLGÁLATÁBAN
Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat
Szegedi Tudományegyetem
A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
Egészséges élet – egy életen át II.
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Előadás másolata:

TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió felsőoktatásában” Sport – tudomány formális (szimb.tart.) funkcionális (cél-eszköz) Sporthoz kapcsolódó innovációs igény - romló egészségi állapot szemben áll a sporttudomány Balogh t.úr által említett hihetetlen technikai fejlődésével – Kérdés? hol születik meg az igény? Az iskolában : Mindennapos testnevelés sport egyesületekben, versenysport ---- nyitás a rekreációs sport felé ---- Itt kanyarodunk vissza az innovációhoz: A mozgás növeli a KREARTIVITÁST ------ Flow

Pedagógus továbbképzés szeged 2015. május, szeptember Lehmann-dobó andrea

Képzések INDOOR-OUTDOOR MOZGÁSPROGRAMOK ELMÉLETE ÉS GYAKORLATA SPORT –ÉS EGÉSZSÉGTURIZMUS, WELLNESS

Képzésfejlesztési tapasztalatok Indoor-Outdoor Strandsportok Strandlabdarúgás Strandkézilabda Strandröplabda strandvízilabda Játszótéri játékok mozgásanyaga Street dance Street workout

Helyszínek Szeged Városi Sportcsarnok előadó terme Kisstadion homokos pálya Hypno crew tánciskola Meghívott vendégek Bódi Attila, korábbi strandlabdarúgó válogatott szövetségi kapitánya Lehmann István LEN kupa, és Magyar kupa győztes vízilabdázó, szakedző Szász Róbert Göncz Sándor, többszörös magyar bajnok, világbajnok táncos, oktató

Tapasztalatok A képzés során sok új testnevelő kollégával találkoztam, és ismerkedtem meg. Kölcsönösen segítettük egymás munkáját. Jó érzés volt, hogy a tapasztaltabb pedagógusok is maximálisan nyitottak, és együttműködőek voltak. Az előadások és a gyakorlati órák utáni kötetlen beszélgetések során azt tapasztaltam, hogy az ehhez hasonló pedagógus továbbképzések iránt nagy igény van. Színvonalas előadások, jó hangulat, jókedv, jó idő.

Sport –és egészségturizmus, wellness Aquvafitness Helyszín Napfényfürdő Aquvapolis Szeged

Képzési tapasztalat A résztvevők megismerkedtek az aquafitnesz mozgásanyagával, a mozgás közben használatos szerekkel. Megtapasztalták a vízben történő mozgás tulajdonságait A gyakorlatokat mellkasig érő vízben hajtották végre A gyakorlatokat zenére hajtották végre 3X45 perces időtartamú volt a továbbképzés Dinamikus, jó hangulatú, aktív részesei voltak a pedagógusok

Képek, videó

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Szakmai szempontból nagy jelentőséggel bír, hogy az SZTE-JGYPK képzési kínálata az egész Dél-Alföldi Régió pedagógus és sportszakember társadalma számára a társadalmi és gazdasági igényekhez adaptált képzéseket nyújthat. A továbbképzés kimenete nagymértékben hozzájárul a mindennapos testnevelés feladatainak ellátásához, professzionális és a szabadidősport zavartalan működéséhez, a sportélet fejlődéséhez és a sporttevékenységek társadalmi háttérfeltételeinek kialakulásához.