Marketing-kommunikáció a turizmusban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

MAHIR Kiállítás és Rendezvény Kft. Vásári stand – A kiállító névjegye
© GfK 2013 | Fogyasztói Bizalom Index | III. negyedév1 Fogyasztói Bizalom Index III. negyedév szeptember.
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Szakmai alaptréning 3. fejezet Készítette: Balázs Zoltán.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Reklámeszközök, reklámhordozók
Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
Kovács Zita Tiborcz Anikó
MARKETING.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Bizonyos dolgok elképzelhetetlenek egy jó partner nélkül. Mi nem végrehajtunk, mi együtt gondolkodunk!
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
BEMUTATKOZIK THE ONE AZ ÚJ SMINK TERMÉKCSALÁD as évek1970-as évek1980-as évek1990-es évek2000-es évek.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing
munkakör a tanirodai gyakorlatban
A rendezvényszervezés feladatai
Marketingkommunikáció
Politikai marketing – kampánystratégiák
Megvalósíthatóság és költségelemzés Készítette: Horváth László Kádár Zsolt.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
A KÓRHÁZ STANDJA Minden, ami baba: Babamama-expo először Magyarországon a Heim Pál Gyermekkórház szakmai támogatásával Buncsik Ildikó – Kommunikációs és.
Reklámozás, Public Relations
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
A marketingkommunikáció
Városi turizmus. Város A turista szemében a város szabadidős termék, amelyet arra használ fel, hogy élményei, tapasztalatai bővüljenek. Így - marketingszempontú.
Laptop, notebook, PDA. Hordozható számítógép Hívhatják bárhogy: laptopoknak vagy noteszgépeknek, hordozható számítógépeknek, stb. Ezek az egy darabból.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
VERSENY MINDEN HATÁRON TÚL: NAGYVÁROSOK KREATÍV FEJLESZTÉSE LUKOVICH TAMÁS, PhD.
Online értékesítési modellek
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Leica Zeno GIS Leica Geosystems Térinformatika és Eszközmenedzsment Gombás László December 2012.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
Környezettudatos marketing Tóth Gergely. Hogyan üzenhetünk?  Üzenet  Csatorna  Reklám  Plakátok  Költségvetés  Profizmus  Hitelesség?  Tettek.
Termék & Márka Kopcsay László.
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
A StoreWizard webáruház bemutatása
TÁMOP /09 Az önkéntesség elterjesztése Az elszámolhatóság feltételei.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
2012. március 31. – április 1. SYMA Sport- és Rendezvényközpont.
Családbarát szolgáltatások Tényleg jó üzlet? december 2.
A szett fontosabb jellemzői Praktikussága, higiénikussága mellett kizárólag környezetbarát anyagok felhasználásával készült. A doboz anyaga 3 mm mikrobordás.
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
VÁSÁROK és KIÁLLÍTÁSOK mint a kommunikáció komplex helyszínei.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
Kommunikációs káosz Telefon, hangposta, fax, , azonnali üzenetek Túl sok eszköz, túl kevés idő Kommunikációs káosz Telefon, hangposta, fax, ,
A vásárok és kiállítások fogalma Speciális rendezvények Komplex marketingkommunikációs akciók (számos egyéb komm. elem)  PS; PR; SP; POP; DM is kapcsolódhat.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
Hirdetés más szemmel Kreatív hirdetési formák hatása a fogyasztóra.
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
PROKO karácsonyi KVÍZ Logók.
Online vásárlás.
TERMÉKPOLITIKA Kószó Kriszta.
Előadás másolata:

Marketing-kommunikáció a turizmusban 2010. december.7. Barth Zsuzsanna – Bee Group Hungary

Marketing-kommunikáció a turizmusban Turisztikai kiállítások eszközei Kiállítási standok megoldásai, Irodadekorációk Szóróanyagok,reklámajándékok

A kiállítások, mint marketing-kommunikációs eszközök Koncentráltan jelentkezik a piac Bár a kiállítók száma csökkent a látogatók száma hozta az elvárt számokat az idei Utazási kiállításon

A kiállítások, mint marketing-kommunikációs eszközök Célcsoport jóval hatékonyabb elérésének is köszönhetően nagyobb százalékban valósul meg konkrét vásárlás

A kiállítások, mint marketing-kommunikációs eszközök Fogyasztói, vevői real-time interakció

A kiállítások, mint marketing-kommunikációs eszközök Hogyan tudunk a kiállítói tömegből kitűnni? A turizmusban kiváltképp megfigyelhető az egyre nagyobb verseny, egyre több piacra lépő van, aki szeretné szolgáltatásait értékesíteni, ill. sok már a piacon lévő szolgáltató is megújulni kíván, más és más terepen próbálja kommunikálni üzenetét

Kiállítási standok megoldásai Egyedi megoldások Általános, hordozható megoldások VS. Szempontok amelyeket érdemes figyelembe venni: Ktg keret Méret Hány alkalomra szánjuk Terhelhetőség Bérelni vs megvenni Üzenet vizuális megjelenése Környezetbarát technika

Kiállítási standok Egyedi megoldások Egyéni, testreszabott Moduláris megoldások Valódi egyéni igényeket elégít ki Egyedi alkatrészek Testreszabott igényeknek megfelel Nincs megkötés Egyéni ktgvetés, 3D tervezés Egyedülálló Saját építésű vagy telepítve Célzott Nagy hatással van, hisz kiemelkedik a tömegből Kiváló minőségű anyagok Rugalmasan kezelhető, minden tekintetben

Kiállítási standok / Egyedi megoldások

Kiállítási standok / Egyedi megoldások

Kiállítási standok / Egyedi megoldások

Általános, hordozható megoldások Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások

Általános, hordozható megoldások Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások Egy igen hatékony módja a stílusos kereskedelmi show kialakítására Gyorsan és egyszerűen lehet standot építeni magunknak, ezzel időt spórolunk és drasztikusan csökken a kivitelező vállalkozó költségei. Magunk szállítjuk masszív táskákban, így nincs külön szállítási ktg Könnyű összeállíthatóság, nem kell várni a bontásra A tervezett stand komponensei újra bővíthetők, új grafikával és újra és újra használhatók rendezvényeken Kiválóan variálható bármilyen nagyságú standhoz alkalmazhatók Nagy hatású, cserélhető grafika és képek KREATÍV kiteljesedés Kiváló minőségű termékek Rugalmasan kezelhető, minden tekintetben akár elemenként irodában is használható Megfizethető

Általános, hordozható megoldások Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások

Általános, hordozható megoldások Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások

Általános, hordozható megoldások Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások

Általános, hordozható megoldások Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások

Bambuszból készült kiállítási eszközök Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások Bambuszból készült kiállítási eszközök kb. 25 kg -al kevesebb szén-dioxid jut a légkörbe, 4-6 kg vörös iszaptól óvjuk meg a földet, kb. 100 literrel kevesebb édesvíz szennyeződik el. Nem kell újraültetni, mivel a gyökereiből újrahajt. Egy bambuszliget 2 év alatt szinte eredeti állapotába újranő. Egyes fajtái ideális körülmények között akár napi 20 cm-t is képesek nőni, miközben oxigént termelnek. A héjkeménysége a kerámiáéval vetekszik, a szakítószilárdsága pedig megegyezik a vele azonos átmérőjű vasrúdéval

Általános, hordozható megoldások Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások Hogyan lehet a sztenderd megoldás egyedi? Egyéb kiegészítők használata Spotlámpák használata Padlógrafika, nyomott parketta Logozott szőnyeg Plakátok, világító plakátkeret Kiegészítő bútorzat brandingelése Személyzet ruhájának márkázása Felírók, tollak, szóróanyagok A kevesebb több!

Kiállítási standok Szóróanyagok Tanács: Szóróanyag mindaz –jelen esetben-, amit a látogató haza tud vinni, később tud informálódni a szolgáltatásokról, a sok információt otthon tudja feldolgozni. névjegy, szórólap, prospektus, akciós kiadványok, egyéb információs eszközök. Tanács: Ne vigyünk nehéz prospektusokat, helyette inkább akciós, vagy szezonális kiadványokat! A megjelenésünkkel koherens legyen!

Kiállítási standok Reklámajándékok Promo Direct 3000 fős kutatása: A nagyvállalatok nagyjából egyharmada vásárol karácsonykor nagytételben ajándékot 30 százalékot tesz ki az irodaszerek, írószerek, nyomtatványok, naptárak és cd-k kategóriája, 30 százalékot az italcsomag, és csak ezután következnek az édességek, divatcikkek, trikók és baseballsapkák. Mi alapján döntenek? Praktikusság, logózhatóság, csak 4. az ár

Kiállítási standok Köszönöm a figyelmet! Bee Group Hungary sales@beedisplay.hu www.beedisplay.hu