Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Budapest, május 29. Bizalomépítés az alapoktól A public relations szerepe az egészségügyi kommunikációban.
Advertisements

REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Önkéntes menedzsment Előzmények Toborzás Szűrés, kiválasztás
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Attitűd, sztereotípia, előítélet, diszkrimináció
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Public Affairs – Issues management
A TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK STRATÉGIAI VEZETÉSE. Milyen az igazán jó önkormányzat? POLGÁRKÖZELI  AUTONÓM ÉS VÁLLALKOZÓ SZELLEMŰ  AKCIÓ-ORIENTÁLT  KÜLDETÉS-CÉLOK-KOMPETENCIA.
A tervezés mint menedzsment funkció
Minőségmenedzsment alapelvek
& ERŐFORRÁSOK AZONOSÍTÁSA
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
PSZICHOLÓGIA …ÉS AZ ORVOSTUDOMÁNY
Marketingkommunikáció
Közönségkapcsolatok (PR)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
A kommunikáció elmélete és gyakorlata
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Családi vállalkozás.
A NEVELÉS FOLYAMATA ÉS MÓDSZEREI
A szociális kompetenciák fejlesztése drámapedagógiai módszerekkel
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Szervezeti formák Dr. Ternovszky Ferenc: Nemzetközi menedzsment európai szemmel BGF - Külkereskedelmi Főiskolai Kar Vállalkozások és Emberi Erőforrás.
A kulturális intelligencia
Reklámozás, Public Relations
Public relations/ learning community relations tevékenység az iskolai könyvtárban.
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Kommunikációs politika Összefoglaló feladatok
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
A szervezeti felépítés definíciója
R.U.M. Testing KftAGY 5. Szakmai Szeminárium Vállalkozói anyagvizsgálat a szolgáltatói oldalról avagy Megrendelők a Vizsgálólaboratórium szemszögéből.
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Kommunikáció a szervezetben
Szervezeti viselkedés Bevezetés
A kommunikáció A FORRÁS v. ADÓ, aki küldi az információt, aki pedig fogadja az a célszemély, a NYELŐ v. VEVŐ. Az üzenet  a kommunikáció tárgya ( amiről.
Minőség menedzsment 6.előadás
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK
A marketingkommunikáció
Budapest, december 6.1/12 A kistérségi rendszerépítés helyi tervezésének és módszertani támogatásának új hangsúlyai Dr. Németh Jenő IDEA Kistérségi.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Az alapvető művelődési igények meghatározói
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
SZERVEZETI MAGATARTÁS V.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
BKIK – VI. Országos Tanácsadói Konferencia LEAN COACHING Bárány Péter, CMC üzletág-vezető Projektverzum Kft Budapest, március 21.
Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Miskolc, Szenior tudáskormányzás Cédrus-NET Konferencia 1 Szenior kompetencia-deficit Csutorás György - Matiscsákné dr. Lizák Marianna.
Red Alert Összehangolt külső-belső kommunikáció krízishelyzetben Kreatív Pr Nap,
A kommunikáció tényezői és funkciói
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
A kommunikáció A FORRÁS v. ADÓ, aki küldi az információt, aki pedig fogadja az a célszemély, a NYELŐ v. VEVŐ. Az üzenet  a kommunikáció tárgya ( amiről.
Közbeszerzések Ausztriában- az én történetem
Teamek, kommunikáció.
Pedagógiai kísérés és reflexió az iskolai közösségi szolgálatban Szontagh Katalin Temesvári Pelbárt Ferences Gimnázium és Kollégium, Esztergom.
A KOMMUNIKÁCIÓ FUNKCIÓI A SZERVEZETBEN
Regionális és vállalati identitás az ellátási láncokban
Erősségek gyengeségek.
Kommunikáció típusai.
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Dr. Rozgonyi Tiborné Debrecen 2010.
fogalma, módszerei – vezetési elméletek
Szervezeti Kommunikáció
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
A teljesítménymenedzsment stratégiai kérdései
Előadás másolata:

Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok 2017. április 27. A szervezet üzenete Óvatosan a szavakkal és a megjelenéssel! Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok 2017. április 27.

Szervezet - személyiség

Személyiség A gondolkodás, érzelmek és viselkedés azon megkülönböztető mintáit jelenti, melyek az egyén személyes stílusát meghatározzák, és környezetével való interakciót befolyásolják

Személyiség Walter Mischel -személyi változók felállítása 1. kompetencia: Mire vagyunk képesek ? 2. kódolási stratégia: Milyennek látjuk a helyzetet? 3. elvárások: Mi fog történni? 4. szubjektív értékek: Megéri- e? 5. önszabályozó rendszerek, tervek: Hogyan érhetjük el céljainkat?

A szervezet ujjlenyomata Megjelenés Tartalom Ideológia Cél Kivitelezés Kommunikáció Egyediség

Egység - kommunikáció Egyeztetett tájékoztatás Egységes belső kommunikáció Eredményes külső kommunikáció Egységes külső kép

A kommunikáció folyamata Csatorna Üzenet Zaj Visszacsatolás /Schramm’ model/

A vezető a szervezetben A kommunikáció kiemelt jelentőséggel bír a vezető számára, hiszen a kommunikációs folyamat révén gyakorolhatja vezetői funkcióit (szervezés, tervezés, ellenőrzés, stb.),

A vezető a szervezetben A kommunikáció segítségével tudja érvényesíteni vezetői kapcsolatait beosztottjai, környezete, illetve vezetőtársai, felsőbb szervek felé A külső és belső kommunikációs folyamatok összehangolásában, irányításában meghatározó szerepe van A belső és a külső információ a vezetőt keresi

A környezet elismerése A szervezet üzenete A környezet elismerése

Szervezet - környezet Negatív Pozitív A környezet nem ismeri el a szervezet teljesítményét, nem értékeli, elutasítja vagy közömbös A szervezet teljesítményét környezete elismeri, értékeli, pozitívan minősíti A szervezetben bíznak, elfogadják Hírneve pozitív

Public relations gondozza a hírnevet

PR Kölcsönös előnyökön alapuló kommunikáció és kapcsolatok tudatos szervezése, melynek célja az egyének, szervezetek és környezetük közötti megértés, valamint a bizalom megteremtése, fenntartása. (Magyar Public Relations Szövetség)

Óvatosan a szavakkal, a megjelenéssel!

Szervezet kontra média A szervezet elvárásai A média elvárásai Pontos adatközlés Torzítás nélküli híradás Valós tartalom Forrás megnevezése Tényszerű tájékoztatás Háttéranyag, információ Közlés előtti jóváhagyás Partnerség Házirend betartása Pontos adatközlés Hitelesség Segítőkészség Partnerség a hírközlésben Gyors reagálás Rugalmasság Jó kommunikációs képesség, közérthetőség

Média Miket érdemes tisztázni nyilatkozat előtt? (kérdés-felelet) Miként lehet mögé látni az ártatlannak tűnő kérdéseknek? Mit lehet tenni, ha nem korrekt a tájékoztatás?

Visszatekintés

Összegzés Kommunikáció szerepe - megbecsülése Kommunikáció – személyiség - szervezet Kommunikáció helye – ideje - tartalma Kommunikáció - eszközei Kommunikáció - hatalma

Köszönöm szépen a figyelmet!