TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
TIOP / Megvalósításának tervezett napja: év január hó 31. nap.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
TÁMOP 3.1.4/08/ Társadalmi Megújulási Operatív Program
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Szűts József Általános Iskola
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
A gyakorlatvezető mentor
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
A halmozottan hátrányos helyzetű általános- és középiskolások nevelését/oktatását segítő pedagógiai rendszer Győr, Mosolits Lászlóné, Ildikó.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
Projektzárással kapcsolatos teendők
1 Közoktatás fejlesztési elképzeléseinek háttere 2007.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.

EU-s források ökoiskolák számára Takács Eszter Könczey Réka Budapest, június 6. Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Biztos Kezdet Gyerekházak
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Petőfi Sándor Általános Iskola
6753 Szeged, Majakovszkij tér 16.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Digitális szakadék csökkentése Bálint Ákos projektvezető, KIFÜ
„Együtt, eredményesen”
Helyi Fejlesztési Stratégia intézkedéseinek bemutatása
Előadás másolata:

TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM TIOP-1.1.1-07/1-2008-0222 TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM

A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése

Kedvezményezettek: Bibó István Gimnázium Fazekas Gábor Utcai Általános Iskola Felsővárosi Általános Iskola II. Rákóczi Ferenc Mezőgazdasági, Közgazdasági, Informatikai Szakközépiskola Kertvárosi Általános Iskola Szűts József Általános Iskola

Nyert összeg: 61.988 ezer forintból 55 790 000 Ft eszközbeszerzés és oktatás de 12.672.400 +22.519.611 =35192011 nettó, tehát 43.930.013 forintért vásároltuk meg az eszközöket

A Támogatói szerződés a tervezett április 15. helyett 2010 A Támogatói szerződés a tervezett április 15. helyett 2010. október 18-án lépett életbe, így a megvalósítást ekkor kezdhettük el. 2011. január 1-jére változtattuk a kezdést. A késedelmes kezdés miatt a 2010. november 30-i megvalósítást módosítását kértük 2011. június 2-ra. Majd augusztus 31-re, végül október 31-re.

Mit nyertünk: megnevezés: db Bibó Fazekas Felső Kertvárosi Rákóczi Szűts Iskolai PC 104 42 44 8 10 Tantermi csomag 33 9 4 6 3 Tantermi oktatás 1 Alkalmazás szerver Szerver szoftver WIFI csomag SNI III (gyengénlátó) SNI V (mozgássérült) 7

IKT alapú órai mérés-értékelés aránya: 30% Vállalt indikátorok: A célértékelérés dátuma 2011. 06 .01. helyett: 2016. okt. 31., de évente fenntartási jelentés, tehát folyamatosan: IKT alapú órai mérés-értékelés aránya: 30% IKT-eszközökkel oktatott hátrányos helyzetű tanulók aránya: 42% IKT-eszközökkel tanított oktatási órák aránya: 32% IKT-eszközzel oktatott SNI-tanulók aránya: 33% IKT-eszközzel rendelkező tantermek aránya: 41% okt. 31.

„Az 'IKT eszközzel rendelkező tantermek aránya' indikátornál a Szerződés módosítás szerinti projekt befejezés dátuma legyen 2011.10.31., a többinél pedig a projekt fenntartási időszak vége, a befejezést követő 5 év. Kérjük, a Záró elszámolási csomaggal küldjenek be erről egy Nyilatkozatot!” (sic!)

Az SDT-képzés teljesítéséről: „(http://kosar.educatio.hu/index.php/main/linkgyuj temeny_lista/1318843647.edu)! Amennyiben rendelkeznek hasonló tanúsítvánnyal akkor kiváltható a képzés” (sic!)

Vállaltuk ezenkívül: eszközök beszerzését, telepítését; pedagógusok részvételét a használatba vételhez szükséges felkészítésen. Most folynak. az informatikai stratégia készítését egy éven belül feladatellátási-helyenként legalább egy pedagógus részvételét biztosítani az IKT-oktatásban történő alkalmazását, IKT alapú módszertani és az SDT használatát elősegítő pedagógus-továbbképzésen; az ezzel kapcsolatos költségeket jelen pályázat nem támogatja rendszergazda szolgáltatást biztosítani (legalább 72 órán belüli hibaelhárítással tanítási időszakban); ezt a jelen pályázati forrás nem finanszírozza

Egy éven belül feladat-ellátási helyenként legalább az elnyert tantermi csomagok számának fele mennyiségű bemutató órát tartani a szülők számára. Az ezzel kapcsolatos költségeket jelen pályázat nem támogatja. Bibó 5, Fazekas 2, Felső 4, Kertváros 3, Rákóczi 2, Szűts 2 óra. Meg fogjuk tartani őket novemberben. Minden pályázónak kötelező Közoktatási Esélyegyenlőségi Helyzetelemzést és Intézkedési Tervet elfogadnia legkésőbb 2010. április 30-ig. 

Sok sikert kívánok a megvalósításhoz! Nagy Czirok Lászlóné