Retailtainment.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Turisztikai szuksegletek
Advertisements

5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Fogyasztói magatartás
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
1. 2 Hol vásárol? Hogyan vásárol? Mikor vásárol? Milyen szempontok alapján dönt? Ki vagy mi befolyásolja a döntést? ( fekete doboz elmélet)
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
A kereskedelmi vállalkozás környezete
Célcsoportok és marketing
Eladásösztönzés (Sales promotion)
A direkt marketing fogalma
A projekt eredményei, előnyök, változások (3) Dr. Kajdi FerencDr. Martin Polovka Dr. Schmidt RezsőGyőri Tibor Schiller OttíliaTeschner-Kovács Zsófia Dr.
Kovács Zita Tiborcz Anikó
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
T E R M É K. A. Minden olyan dolog, amely szükségletet elégít ki B. Esztétikai és szimbolikus tulajdonságok összessége C. Lehet szolgáltatás és szellemi.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Sikeres Székelyföld – 3 Fórumsorozat Csíkszereda, november 25. RÁDULY ATTILA Elnök, Zöld Nap Egyesület, Kézdivásárhely KÖRNYEZETTUDATOSSÁG.
Alapfogalmak.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Kétszeri Dávid, GS1 Magyarország Non-profit Zrt. Hatékony, hiteles, globális – termékadatbank az e-kereskedelem szolgálatában.
A marketingkoncepció.
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
Az eseménymarketing az egészségügyben Dr. Józsa László Széchenyi István Egyetem.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Marketing mix.
A marketing piac tartalma
Városi turizmus. Város A turista szemében a város szabadidős termék, amelyet arra használ fel, hogy élményei, tapasztalatai bővüljenek. Így - marketingszempontú.
Marketing eszközrendszere
Könyvtári marketing és arculat „Akik a nonprofit intézményeket vezetik azoknak a választásuk nem abban áll, hogy foglalkozzanak-e a marketinggel, hanem,
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
Kereskedelmi levelezés
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
Fogyasztói magatartás 2006
A vásárlási döntési folyamat Alternatívák értékelése
8. Az eladásösztönzés.
11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények
9. A személyes eladás (Personal Selling)
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
2014. augusztus 20. Új kialakítási koncepció augusztus 20.2 A postabolt elhelyezésével és belső elrendezésével kapcsolatos levárások Egyfelől legyen.
Tudatos a fogyasztó? Kozák Ákos március 28..
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Vallomások Vallomások Az igazat mond, ne csak a valódit!
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
Milyen tényezők hatnak a fogyasztói viselkedésre?.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
A FOGYASZTÓI PIAC ÉS A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁS ELEMZÉSE
5. előadás: Szervezeti beszerzési magatartás
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Tájékozódás és vásárlás a magyar internetezők körében Összefoglaló.
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
A FOGYASZTÓI PIAC ÉS A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁS ELEMZÉSE.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Regionális termékek az élelmiszer-kiskereskedelemben Szente Viktória és Szűcs Andrea Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem.
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
Fogyasztói magatartás
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
A kutatási program leírása
Tartalomszolgáltatás compliance programokban
Sipos Erika BGE KVIK Turizmus Intézet
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
A vásárlási döntés folyamata
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
1.1 Marketing előadás Az élmény szerepe a marketingtevékenységben
Előadás másolata:

Retailtainment

4P + 4E Emotion Experience Engagement Exclusivity Product Price Place Promotion

4É: Érzelem, élmények, elkötelezettség, egyediség Amikor fogyasztói döntések meghozataláról van szó, az emberek hajlamosak a szívükkel gondolkozni, semmint az eszükkel. Manapság egy márka számára ez egyet jelent azzal, hogy olyan márkaértéket kell létrehoznia, amely a célcsoportja számára egyet jelent annak életvitelével, egyedi stílusával: így válik a márka maga már-már „baráttá”. Ma már nem elég, hogy a termék vagy szolgáltatás tökéletes ( ez az alapelvárás ): a márkának olyannak kell lennie amellyel a fogyasztó érzelmileg is elköteleződik!

Vásárló vagy Rajongó? Manapság a fogyasztó bárki lehet a tényleges vásárlótól, a csupán érdeklődőig, vagy akár spekulánsig. Sőt, a vásárló fogalma ma már takarja a „nézelődő” fajtáját is, akinek ott és akkor nem is áll szándékába az adott terméket megvenni, vagy szolgáltatást igénybe venni, de még spekulálni sem A rajongó ugyanakkor olyasvalaki, aki valami iránt ( személy, tárgy, termék, szolgáltatás, sport stb. ) érzelmileg erősen elkötelezett, lelkes vagy akár elszánt a rajongás tárgyával kapcsolatosan. Ki ne akarná, hogy a vásárlója egyben a terméke / szolgáltatása iránti rajongóvá is váljon?

10-szer gyakrabban vásárol az adott retailer online boltjában A márka iránti rajongó 4-szer nagyobb a valószínűséggel tér vissza a mi üzletünkbe fogyasztási szükségletének kielégítésére, mint aki semleges a márkánk iránt. 10-szer gyakrabban vásárol az adott retailer online boltjában 4-szer nagyobb a social és mobile marketing eszközök iránti elfogadása 50%-al nagyobb eséllyel ajánlják kedvenc üzletüket ismerőseiknek

Retailtainment

Retailtainment Retailtainment Vásárlás Pihenés Szórakozás Zene

Férfiak és a vásárlás

Férfiak és a vásárlás

28% in sales NEM MINDENKI SZERET VÁSÁROLNI! A kísérők és a vásárlás Ülő alkalmatosság Magazinok Instore televízió Kölyök sarok Játék sarok

Gyerekek és a vásárlás

Érzelmek

Azt akarjuk, hogy visszajöjjön… Emotion Experience Engagement Exclusivity

Köszönöm!