Játékszenvedély Készítette:ViniczayGábor Forrás:Wikipedia.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mire lehet/ne jó az iskola?
Advertisements

Sikeres emberek.
Több játékot az oktatásba Honti Pál. Előítéletek.
TERVEZETT CÉGSTRATÉGIA
Lehetséges-e ma átfogó közoktatási reform a finanszírozás reformja nélkül? Hermann Zoltán MTA Közgazdaságtudományi Intézet Oktatási.
Nemzetközi Médiakonferencia Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat
Goronné Ondré Katalin Bihari Mentor Hálózat kiépítése a résztvevő szemével.
Szülői elégedettség mérés eredménye
Szenvedélybetegségek
Teleházakban telementorálás •Cél korosztály év •„Virtuális kitekintés” •„ On-line ” képességfejlesztés •Informatika tanárok hiánya a régióban Egyéni.
A drogok, a kábítószerek és a függőségek
KATOLIKUS VAGYOK HITTANRA JÁROK.
Pedagógiai problémák-pártfogói programok A pártfogó felügyelet lehetséges válaszai a szakmai problémafelvetésre Budapest, 2009.
Új tájékozódási pontok, új tájékoztatási eszközök.
Információ és közlemény
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
2009 Merényi Zsuzsanna Közoktatási szakértő-középiskolai tanár
A számítógép veszélyei és káros hatásai
Bizalom, bizalmatlanság, csalás
A pszichiátriai ellátás szervezeti keretei
Menüpontok  Áttekintés  Üzenetek  Menedék  Város  Portya  Forum  Vad…üzenetek  Kilépés.
AZ INFORMÁCIÓ Forrás: Dr. Haig Zsolt: Hadviselés az információs hadszíntéren [Zrínyi Kiadó]
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek II. Vezetés és kommunikációs ismeretek KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Operációs rendszerek gyakorlat Reguláris kifejezések.
Operációs rendszerek gyakorlat. Reguláris kifejezések.
Új megközelítés - Anyaklubok Magyarországon Jónás Jánosné Szarvasi Fiatalok a Holnapért Egyesület április 3.
MÉRÉSI ÉRTÉKELÉSI RENDSZER
Gyerekjátékokról és edutainmentről őszintén Fekete Zsombor.
A konstruktivista pedagógia alapjai
Növeli-e a középiskolai erőszak esélyét a televízió, a számítógépes játékok használata, valamint a vallásosság hiánya ? A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
Mobilitás és közösségi média – „Szép új világ?”
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
A krónikus kórházi kezelést igénylő gyermek ápolása
Munkaszervezési ismeretek
„Polgár az Európai Demokráciában OTV” Enpaszmációs jelenségek Csapat: 0. Generáció Előadók:Börcsök Gyula Frank Rudolf Keszthelyi Balázs Sulyok Zoltán.
Szemiotika – Jeltan A Rendszer B Rendszer Kommunikáció Jel.
A VISSZAÚT ÉPÍTŐKÖVEI Készítette: Balatoni Ágnes | Utcai Szociális Segítők Egyesülete |
II. Kerületi Védőnői Szolgálat gyermekvédelmi tevékenysége
Játékfejlesztői Műhely a kiadás előtti(!) játékok kampányának és szabályának - elsősorban formai – ellenőrzésére --
TÁMOP / Önálló innováció az Erkel Ferenc Tagintézményben Délutáni sportfoglalkozás alsó tagozatos gyerekek részére készítette: Mócsán.
HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása.
Kinek hogyan segíthet? Motivációs üzenetek a társadalom különböző szegmensei számára.
Az internetfüggőség Kővágó pál és Bajusz Lili Október 10.
Kortárssegítő képzés Lőrincz Norbert, Kovács Anita Kortárssegítő képző
Skype motívációs szerepe
A következő kérdések a mai gyerekekre vonatkoznak:  Felkészíti-e az iskola a gyermekeinket a való világra?  Kapnak-e.
Wichern Alapítvány a magyarországi szociális munkáért és ifjúságvédelemért Szenvedélybetegek Alacsonyküszöbű Ellátása Tranzit Szolgálat.
Iskolai számítógépes hálózat bővítése Készítette Tóth László Ferenc.
Nem minden az aminek látszik…
Fizetési mérleg jelentés
Információs társadalom Elektronikus napló. Bevezetés Az elektronikus napló Az elektronikus napló lehetővé teszi az iskola mindennapjai során felmerülő.
Felkészülés Foglalkozások Csapatépítés Szakmai Informatika Kultúra Nyelv.
Készítette: Pálinkás Petra
A generatív nyelvelmélet
ADATVÉDELEM, ADATBIZTONSÁG Készítette: Horváth Tünde.
A Biztonságos Böngészés Program március. 2 Az internet csodálatos dolog és nélkülözhetetlen eszköz MI A PROBLÉMA?
ONLINE SZERENCSE CSILLAG ISTVÁN PR. I. ONLINE CASINO  Az Interneten működő Online Kaszinók megjelenését a fejlett, nagy biztonságű Sofware fejlesztések.
Miért éppen fa – mint szenvedély? a gyökérzet szerteágazó, nem látható a törzs, a kifejlődési szakasz a korona a látható, jellegzetes szenvedély ágak.
Szeretnéd, hogy gyermeked szívesen és gátlások nélkül beszéljen majd angolul? Szeretnéd, ha minél korábban, Te magad vezethetnéd be játékosan az angol.
Káros szenvedélyek Készítette: Fördős Beatrix
KÁROS SZENVEDÉLYEK - Kábítószerek (illegális szerhasználat)
Készítette: Smidéliusz Marcell 7.a
SZFP II Kompetenciamérés
Győr Pláza Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület „SzínStér” Szenvedélybetegek Alacsonyküszöbű Ellátása Győr.
Munkagazdaságtani feladatok
Videójátékok veszélyei
Előadás másolata:

Játékszenvedély Készítette:ViniczayGábor Forrás:Wikipedia

Jelei Magyarországon évről évre nő a szenvedélybetegek száma, köztük egyre több a kóros játékfüggő. A számítógépes függőség több, annál, hogy a gyermek szeret játszani egy bizonyos játékot.

Veszélyei A játékban megszemélyesített karaktereik képességeit fejlesztik, szörnyek ellen harcolnak egyedül, vagy többen, kereskednek, társalognak Mielőtt egy ilyen fajta játékba belekezdünk, érdemes felmérni, hogy ez milyen veszélyekkel jár: Az ilyen játékok nagyon komoly függőséget tudnak kialakítani, hiszen olyan mintha egy teljesen önálló, saját szabályokkal rendelkező világba csöppennél bele. A másik dolog az anyagi tényező:  nem egy olcsó dolog egy ilyen játékkal jásztani, hiszen az ilyen játékok nem ingyenesek, bizonyos időközönként fizetni kell a használatukért.

Segítség a jó útra térni! A svéd népegészségügyi intézet közzétett egy jelentést, amely arra az eredményre jutott, hogy bizonyos intézkedések alkalmazásával lehetségessé válik a figyelmeztető üzenetek, az iskolai tájékoztatás és az információs kampányok szükségességét, mivel ezek növelik a szerencsejátékról és az abból eredő problémákról alkotott ismereteket. Szerencsejáték és a problémás játék csökkentése.

Köszönöm a figyelmet!