Termék vagy elhelyezés?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Helyi Érték – Értékhely! KEOP /B/
A szponzorálás.
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika
AZ MSZ SZABVÁNYSOROZAT SZÜKSÉGESSÉGE
Franchise. Franchise: polgárjogi szerződéssel létesített vállalkozási forma, amelyet független vállalkozók hoznak létre. Szereplők: Franchise átadó: piacképes.
TVút A hazai kereskedelmi TV-s márkaépítés tanulságai. Kereskedelmi TV-k.Márkaépítés.Tanulságok. TVÚT.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Béla gondolatai a házasságról
A kiskorúak védelme a média káros hatásaival szemben
Készítette: Cselényi Szandra Nóra
Készítette: Bajkó Balázs Hullár Péter
Bemutató - Prezentation
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
OKJ vizsgák 2010 Informatika Szabó András Petrik TISZK.
Politikai marketing – kampánystratégiák
Kérdések a ZH-hoz.
A les Edzőtábor j úli u s Egy játékos leshelyzetben van ha: közelebb van az ellenfél kapuvonalához, mint a labda és az utolsó előtti ellenfél.
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Szakmai kihívások mazohista PR-esek számára, avagy az egészségügyi magánvállalkozások kommunikációjának realitásai Kurucz Beáta ügyvezető igazgató Humán.
Nem az a kurva, aki a placcon áll, hanem akinek megveszed a bundát meg a kocsit, aztán este fáj a feje...
Lecke a vad- ludaktól Ismeretlen szerző Kattintással válts ♫ Turn on your speakers! ♫ Turn on your speakers!
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
2014. január 1. TERMÉKELHELYEZÉSI LEHETŐSÉGEK KIEGÉSZÍTŐ AJÁNLAT.
GYÉMÁNT ÉS ARANY.
A TAMOP projektek az világhálón. Miről lesz szó ? A kommunikációs terv és arculat A meglévő honlapok vizsgálata domain használat arculat tartalom.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
A projekt szervezeti formái
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Lecke a vadludaktól.
Kemény Sándor Doktoráns Konferencia 2007.
Lecke a vad-ludaktól.
NA ÉS ? ? ? HOGYAN VISELKEDIK AZ IGAZI FŐNÖK ? Ha főnök vagy, olvasd, mennyire illik rád, ha azt szeretnél lenni, figyelj jól, és legyél jó vezető ! !
A ROMANTIKA életérzése, világszemlélete stílusirányzata A XIX. század
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Adatbáziskezelés. Adat és információ Információ –Új ismeret Adat –Az információ formai oldala –Jelsorozat.
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
Okos kütyük a mindennapi életünkben 
Hátrányból előnyt! - a gazdaságfejlesztés lehetséges útjai a kistelepüléseken Murakeresztúr IKSZT november 24.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
KEZDJÜNK HOZZÁ 1.Ismerd meg magad! 2.Ismerd meg a területet! 3.Építs és elemezz 4.Dolgozz tökéletesen 5.Nézz a jövőbe.
Ez egy könnyed fogyókúra, amit mindenki be tud tartani...
L’art pour l’art Társulat
Edzés és annak veszélyei
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
IVSZ AKADÉMIA, október 2. Cégműködtetésről, gyakorló vezetőknek Dr. Kornai Gábor, elnök AAM Tanácsadó Zrt.
Lecke a vad- ludaktól Ismertelen szerző Kattintással válthatsz! ♫ Turn on your speakers! ♫ A hangszórót légyszi !... ♫ Turn on your speakers! ♫ A hangszórót.
Vállalkozói attitűd „ Legyen tartásod „.
Jagodics Rita – kereskedelmi marketing szakértő GYŰJTS TÖBB VEVŐT ÉS PÉNZT KIVÁLÓ REKLÁMSZÖVEGGEL!
Nyugat-dunántúli Igazgatóság A VÁLLALKOZÁSOK FELELŐSSÉGI VISZONYAI, EZEK BIZTOSÍTHATÓSÁGA Csala László október 12.
ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN Kreatív ̶ Márkázott Tartalom Konferencia szeptember 20. Mihálszki Zsuzsa.
Az amőba játék algoritmusa. A játék  Az amőba játék, vagy ahogy Magyarországon sokan ismerik, az ötödölő, az egyik legnépszerűbb logikai játék. Sikerét.
A kreatív találkozó Előadó neve.
2/18/2018 Marketingterv Név.
Így ismerd meg a vevőt jól!
Az online marketing legújabb generációja
A magyar és az osztrák szaktanácsadási rendszer összehasonlító vizsgálata a gazdálkodók körében végzett kérdőíves felmérés által VÉR ANDRÁS - CSER.
Design kiállítások Hajagos Márton.
Érvelés, tárgyalás, meggyőzés
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez?
Lecke a vad-ludaktól Ismertelen szerző ♫ Turn on your speakers!
Lecke a vad-ludaktól Ismertelen szerző ♫ Turn on your speakers!
A színház fantomjai csapat
Előadás másolata:

Termék vagy elhelyezés? Régi-új irányok a hazai televíziós hirdetések közt Megyeri András, TV2

Erről van szó

Általánosságban A termékelhelyezés vagy branded content? Formához illesztett tartalom, vagy tartalomhoz illesztett forma Műsorok, melyekben „elfér” a termék és műsorok, melyek termékért „kiáltanak” Új szabályozás = új lehetőségek? Most sem annyira szabad, csak éppen nem annyira tilos Ki felel érte Későn, de még időben „Van pénzünk ilyesmire?” Mire érdemes figyelni Fizetek érte vagy megveszem? A kivitelezés nem az értékesítők munkája Van e olyan, hogy l’art pour l’art tartalomgyártás?

Ez új, vagy csak valami más? Talán a kivitelezés módja más, az ötlet semmiképpen nem az

Mire jó? Márka „párosítás” -> mindkét irányban Csak a hirdetőnek jó? Brand építés, életérzés „Tiszta Tom Cruise vagyok az új Ray Ban-emben” avagy „Sztárok Lux szappant használnak”

Amikor a pénz és a művészet harcban áll

Amikor a pénz és a művész harcban áll

A TÚLZÁS

Összegzés Márka „párosítás” -> előny mindkét irányban „Tiszta Tom Cruise vagyok az új Ray Ben-emben” avagy „Sztárok Lux szappant használnak” Brand építés, életérzés -> létezik e még ilyen? Jó helyen, rossz időben Több munka, kisebb pénz, de nagyobb siker

Megyeri András andras.megyeri@tv2.hu Köszönöm a figyelmeteket! Megyeri András andras.megyeri@tv2.hu