Termék vagy elhelyezés? Régi-új irányok a hazai televíziós hirdetések közt Megyeri András, TV2
Erről van szó
Általánosságban A termékelhelyezés vagy branded content? Formához illesztett tartalom, vagy tartalomhoz illesztett forma Műsorok, melyekben „elfér” a termék és műsorok, melyek termékért „kiáltanak” Új szabályozás = új lehetőségek? Most sem annyira szabad, csak éppen nem annyira tilos Ki felel érte Későn, de még időben „Van pénzünk ilyesmire?” Mire érdemes figyelni Fizetek érte vagy megveszem? A kivitelezés nem az értékesítők munkája Van e olyan, hogy l’art pour l’art tartalomgyártás?
Ez új, vagy csak valami más? Talán a kivitelezés módja más, az ötlet semmiképpen nem az
Mire jó? Márka „párosítás” -> mindkét irányban Csak a hirdetőnek jó? Brand építés, életérzés „Tiszta Tom Cruise vagyok az új Ray Ban-emben” avagy „Sztárok Lux szappant használnak”
Amikor a pénz és a művészet harcban áll
Amikor a pénz és a művész harcban áll
A TÚLZÁS
Összegzés Márka „párosítás” -> előny mindkét irányban „Tiszta Tom Cruise vagyok az új Ray Ben-emben” avagy „Sztárok Lux szappant használnak” Brand építés, életérzés -> létezik e még ilyen? Jó helyen, rossz időben Több munka, kisebb pénz, de nagyobb siker
Megyeri András andras.megyeri@tv2.hu Köszönöm a figyelmeteket! Megyeri András andras.megyeri@tv2.hu