FENNTARTHATÓ UTAK Képzési Bizottság Pásztor Zoltán.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény Együttműködés a szakképzés területén a kamarák és az érdekképviseleti szervek között Dávid Lajos FMKIK alelnök Székesfehérvár,
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
MENTORHÁLÓZAT SZEREPE A KIVÁLTÁSI FOLYAMATBAN Intézményi Férőhely Kiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó November 17.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
MŰSZAKI ANYAGTUDOMÁNYI KAR T ÁJÉKOZTATÓ A DUÁLIS KÉPZÉS NYÚJTOTTA LEHETŐSÉGEKRŐL ÉS ENNEK A M ŰSZAKI A NYAGTUDOMÁNYI K AR, J ÁRMŰIPARI Ö NTÉSZETI T ANSZÉKÉN.
Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája Sólyom Andrea Győr, október
Új helyzet a felsőoktatásban: a bolognai folyamat László Gyula PTE KTK november 15.
MESZK Gyermekápolási Szakmai Tagozat Beszámoló Bognár Lászlóné tagozatvezető.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
A BKIK Oktatási Igazgatóságának és Oktatási Nonprofit Kft-jének feladatai.
1 VIII. VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL A KIVITELEZÉSIG VASÚTI PÁLYÁS MÉRNÖKTOVÁBBKÉPZŐ Magyar Mérnöki Kamara Budapest, EU támogatású projektek.
Komárom – Esztergom Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság Hiányszakmák.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
Pedagógus Hivatás dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke Pedagógus Hivatás Munkacsoport beszámolója április 20.
A kamara szerepvállalása a felnőttképzésben évi LXXVII. tv. főbb rendelkezései Tv. hatálya elsődlegesen az állam által elismert vizsgával záruló,
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
1 Beszámoló összeállítása Kérdések – feladatok. 2 Bevezetés A törvényi változások alkalmazása Elmélet – gyakorlat közötti összhang megteremtése Mérlegcsoportok.
Az alapító okirat: (latinul: memorandum) egy jogi aktus írásba foglalása, mely például egy intézmény létrehozására irányul. Célja, hogy egységes szerkezetben,
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
Regős Gábor Könyvelőirodák Országos Szövetségének elnöke Hagyományos számlázás sajátosságai integrált környezetben KÖNYVELŐIRODÁK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE
Új kihívások a pályaválasztásban 2017
Dr. Bihari Péter BME Gépészmérnöki Kar oktatási dékánhelyettes
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
GAZDASÁGI FÓRUM SZENTGOTTHÁRD
NEMZETI SZOCIÁLPOLITIKAI KONCEPCIÓ 2011
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szakképzés, foglalkoztatás, demográfia egyensúlya
WORKSHOP A duális képzésekről Budapest, május 24.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Együttműködő egyetemek:
Fenntartható utak Jogi Bizottság
Magyarország-Szlovákia Határon Átnyúló Együttműködési Program
Mayer József Budapest február 27.
Szupergyors Internet Program (SZIP) Jogi akadálymentesítés megvalósítása: Jogalkotással is támogatjuk a fejlesztéseket dr. Pócza András főosztályvezető.
Informatikai szakképesítéseink
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
Kispálné Horváth Mária
Dr. Varga Csaba, SZTE TTIK,
Pályakezdők helyzete a munkaerő-piacon
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
Szakmai köszöntő Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
A projektek jelentősége a Műegyetemen
EFOP VEKOP „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.
A doktori képzés aktuális kérdései
Az egyéni és Szociális kompetenciák szerepe a karrierindításban
Hallgatói juttatási rendszer
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
Zalaegerszeg, 21 February 2018
A klinikai gyógyszerészet jövőképe a köztestületi célrendszerben
Cégnév….. KAIZEN AKCIÓ A ….. TERÜLETEN
Merre tovább a középiskola után?
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
A KRÉTA rendszer céljai, fejlesztési irányai
KÖFOP VEKOP A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése A Döntőbizottság tapasztalatai.
Az ingatlanrendező földmérő minősítés meghosszabbítása
A felsőoktatási kompetenciamérés bevezetése
Hallgatói ösztöndíjak
Kerékpáros Tárcaközi Bizottság munkája számokban a Kerékpáros Magyarország Program tükrében Sztaniszláv Tamás titkár
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Nemzetközi kreditmobilitás (ICM)
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Tapasztalatok és változások a Tanfelügyeletben
Előadás másolata:

FENNTARTHATÓ UTAK Képzési Bizottság Pásztor Zoltán

Fenntartható utak

Jelen

Szakképzés hiányzó utánpótlás

Mérnökképzés Bologna buktatói

párhuzamos koncepciótlanság Mérnök-továbbképzés párhuzamos koncepciótlanság

Problématérkép

felelősök, időtáv, teendők Problématérkép Koncepcionális Strukturális Jogszabályi felelősök, időtáv, teendők

Idővonal

Idővonal jogosultság és minősítési rendszer duális szakképzés új mérnökgeneráció fenntartható tudás, szakmérnöki képzés intézmény-szervezés Jogszabály változtatás kompetencia alapú MSC, BSC, PhD kompetenciák meghatározása szakmai ösztöndíj PhD Szakképzés Mérnökképzés Mérnök továbbképzés