Rendszeres szociális támogatás – Hallgatói visszajelzések ELTE BTK HÖK 2015-2016-os tanév ősze Összeállította: Bencze Norbert
Kitöltők Kitöltők száma: 267 fő – pályázók számának egynegyede Kitöltés ideje: 2015. október 22. – 2015. november 10. Kérdőív típusa: onlájn, Google Form
Értékelés Feladat: „Pontozd hatos skálán, mennyiben értesz egyet az alábbi állításokkal!” 1.: Egyáltalán nem értek egyet. 6.: Teljes mértékben egyetértek. 12 kérdésben kértük ki a véleményüket.
Kérdés Átlagos érték 4,05 = 61,0% 4,04 = 60,8% 4,08 = 61,6% Az elektronikus felület megfelelőbb módja a pályázatok leadásának, mint a papír alapú leadás. 4,05 = 61,0% A Neptunban a pályázatok leadása, csatolása alatt zavartalanul működött. 4,04 = 60,8% A pontszámító algoritmus a Neptunban problémák nélkül működött. 4,08 = 61,6% A pályázati felület kitöltésének módja egyértelmű volt. 4,01 = 60,2% A pályázatok javításra való visszaküldésének módja teljesen egyértelmű volt. 4,11 = 62,2% A pályázati kiírást alaposan átolvastam. 5,33 = 86,6% A kötelezően csatolandó dokumentumok listája egyértelmű volt. 4,69 = 73,8% A pályázati kiírás egyértelmű, áttekinthető volt. 4,81 = 76,2% Az új pontrendszer igazságos volt. 4,61 = 72,2% Az új igazolásrendszerben foglalt igazolások beszerzése a nem bonyolult esetekben egyszerű volt. 4,54 = 70,8% Az onlájn tájékoztatás folyamatos volt. 4,94 = 78,8% Kérdéseimre 24 órán belül választ kaptam a Bizottságtól. 4,71 = 74,2%
Hallgatói becslések Helyes: 1170
Helyes: 4 fő BTK: 292,5 pályázat/fő ELTE: 75,4 pályázat/fő
Kifejtős vélemények Saját megoldandó problémák Papíros leadás visszakövetelése Neptunban való leadással kapcsolatos problémák Neptunban való leadás dicsérete Pontrendszer hibája Köszönet
Köszönöm a figyelmet!