Rendszeres szociális támogatás – Hallgatói visszajelzések

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 Szociális alapú ösztöndíj kifizetésére: Rendszeres Szociális Ösztöndíj, Rendkívüli Szociális Ösztöndíj, Alaptámogatás, Szakmai Gyakorlati Ösztöndíj,
Advertisements

Gayár Csilla, pénzügyi menedzser VÁTI Kht. Pécsi Területi Iroda DDOP Utólagos akadálymentesítés (Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz)
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Az Új Széchenyi Terv Infopontok feladatai A pályázatkezelés menete – Pénzügyek.
Internet alapú önértékelés
Informatikai alkalmazások a Széchenyi István Egyetemen – DPR Szakmai Klub I. – Közösségi weboldalak és alumni szervezetek.
Szakmai gyakorlat és tantárgy elfogadtatások 2012/2013-as tanévre
Beköszöntött az éles WebeC „korszak” Szűcs Attila Készpénzlogisztika Január 30.
Erasmus pályázók tájékoztatása 2006.Március. Mi a Socrates/Erasmus program?  Az EU oktatatás-fejlesztő programja: Socrates Költségvetését az EU Parlament.
Elektronikus ügyintézés szervezési háttere… …avagy ModulOtTO alkalmazásának története.
Leggyakoribb hibák a KMH pályázatokban
Egészségügyi fejlesztések értékelése – Életmódprogramok Kiss Norbert Hétfa Kutatóintézet Budapesti Corvinus Egyetem április 25.
A magyar fogyasztói szegmensek egészségvásárlása
Beszerzés K&N Sportlégszűrők
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
ERASMUS Pályázat 2014/2015.
A Gazdaságfejlesztési Operatív Program értékelése GOP konstrukció és KMOP tükörkonstrukció.
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar minőségügyi folyamatai szeptember 22.
A projekttől a pályázatig
A KÖZBESZERZÉSEKET TÁMOGATÓ OBJEKTÍV INFORMATIKAI RENDSZER 1.
Mihez kezdhet egy gyógyszerészhallgató külföldön?
Felhasználói kérdőíves felmérés a MEK-ben Moldován István OSZK MEK.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Hallgatói jogviszony igazolások igénylése és kiadása Szeged, április 10.
Mit kell tennünk: - Célok, tények, tervek Rós László
A KSH új online adatgyűjtő rendszere EKOP-1.A.1-08/B
A TÁMOP pályázatok társadalmi egyeztetése Márkus Eszter Nemzeti Fejlesztési Ügynökség.
Pályáztatás, projektmenedzselés az EU operatív programjaiban, gyakorlati tapasztalatok, problémák és megoldások -HEFOP ESZA Kht -
Zentai László : Az ELTE intézményakkreditációs tapasztalatai – XI. 18. Az ELTE intézmény- akkreditációs tapasztalatai (2009–2010)
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
Technikai és gyakorlati segítségnyújtás Kifizetési kérelem feltöltéséhez Pályázati Tájékoztató felület az ELEKTRONIZÁLÁS bevezetését követően Előadó: Gombita.
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
TAPASZTALATOK, ÖTLETEK, JAVASLATOK A FELMÉRÉSKÉSZÍTÉS FOLYAMATÁHOZ AZ EVASYS-T FORGALMAZÓ SZEMSZÖGÉBŐL HORVÁTH ZOLTÁN VSL KFT. TÁMOP C-11/1/KONV
Klebelsberg Ösztöndíj Program Kalóné Szűcs Erzsébet osztályvezető Felvételi és Képzésszervezési Osztály.
SOP-Online jelentkezés (ERASMUS+ 2015/2016).
ERASMUS Pályázat 2015/2016.
R.F.Q. Request For Quotation. 2 Válasz a feltett kérdésre: A tantárgy fő célkitűzése, hogy adjon egy közös nyelvet, amely segítségével a közgazdászok.
Fejlesztések, változások a kérvény modulban. Részletfizetési kérvény változások Új rendszerparaméter: PU_RKERVENYEZETTKIRASBEFIZETES S zabályozza, hogy.
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
Kis kitérő a Pályázati Tájékoztató felület titkai.
2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján.
dr. Szedő Szilvia Támogatás-koordinációs Főosztály Belügyminisztérium
PÁLYÁZATI BESZÁMOLÓ DR TÖRÖK LÁSZLÓ EGYETEMI DOCENS SZTE TRAUMATOLÓGIA TÁMOP E-13/1/KONV Sport a felsőoktatásban PÁLYÁZATI BESZÁMOLÓ DR TÖRÖK LÁSZLÓ.
2015. október 21. Szakmai gyakorlat. Bemutatkozás Hargitai Ildikó szervezetei kapcsolatok vezetője, Törzskar: kari szervezésű helyek felkutatása Németh.
K&H kommunikációs verseny 2016/2017 tanév versenykiírás A K&H Bank versenyfelhívása felsőoktatásban állami finanszírozásban vagy önköltséges formában.
1 SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS SZAKÉRTŐI MŰHELYMUNKA Február
Diákjóléti Bizottság szeptember 25. Hallgatói juttatási rendszer 1.
1 XIV. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés MER ellenőrzések módszertana Siófok, Munkácsi Márta A Minőségellenőrzési Bizottság tagja.
ERASMUS ROADSHOW 1. nap február 14.. ERASMUS ROADSHOW 1. nap február 14.
Hallgatói juttatási rendszer
Semmelweis Egyetem Doktori Iskola 2017/2018
Önértékelési projektterv
Országos Statisztikai Tanács
A kínai maradéktétel algoritmusa
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
A szociális vezetőképzés EDDIGI Tapasztalatairól
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Szent István Egyetem, 2100 Gödöllő,
A kérdőív mint az önértékelés egyik eszköze
Tájékoztató MSc. Képzésre jelentkezőknek
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
Rigó Csaba Balázs A Közbeszerzési Hatóság tevékenysége
Hallgatói juttatási rendszer
Helyi támogatási kérelmek benyújtásának ügymenete
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
tanév 1. félévében szakmai gyakorlatot teljesítőknek
Előadás másolata:

Rendszeres szociális támogatás – Hallgatói visszajelzések ELTE BTK HÖK 2015-2016-os tanév ősze Összeállította: Bencze Norbert

Kitöltők Kitöltők száma: 267 fő – pályázók számának egynegyede Kitöltés ideje: 2015. október 22. – 2015. november 10. Kérdőív típusa: onlájn, Google Form

Értékelés Feladat: „Pontozd hatos skálán, mennyiben értesz egyet az alábbi állításokkal!” 1.: Egyáltalán nem értek egyet. 6.: Teljes mértékben egyetértek. 12 kérdésben kértük ki a véleményüket.

Kérdés Átlagos érték 4,05 = 61,0% 4,04 = 60,8% 4,08 = 61,6% Az elektronikus felület megfelelőbb módja a pályázatok leadásának, mint a papír alapú leadás. 4,05 = 61,0% A Neptunban a pályázatok leadása, csatolása alatt zavartalanul működött. 4,04 = 60,8% A pontszámító algoritmus a Neptunban problémák nélkül működött. 4,08 = 61,6% A pályázati felület kitöltésének módja egyértelmű volt. 4,01 = 60,2% A pályázatok javításra való visszaküldésének módja teljesen egyértelmű volt. 4,11 = 62,2% A pályázati kiírást alaposan átolvastam. 5,33 = 86,6% A kötelezően csatolandó dokumentumok listája egyértelmű volt. 4,69 = 73,8% A pályázati kiírás egyértelmű, áttekinthető volt. 4,81 = 76,2% Az új pontrendszer igazságos volt. 4,61 = 72,2% Az új igazolásrendszerben foglalt igazolások beszerzése a nem bonyolult esetekben egyszerű volt. 4,54 = 70,8% Az onlájn tájékoztatás folyamatos volt. 4,94 = 78,8% Kérdéseimre 24 órán belül választ kaptam a Bizottságtól. 4,71 = 74,2%

Hallgatói becslések Helyes: 1170

Helyes: 4 fő BTK: 292,5 pályázat/fő ELTE: 75,4 pályázat/fő

Kifejtős vélemények Saját megoldandó problémák Papíros leadás visszakövetelése Neptunban való leadással kapcsolatos problémák Neptunban való leadás dicsérete Pontrendszer hibája Köszönet

Köszönöm a figyelmet!