Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola Dr. Jeszenszkyné Dr. Gallai Gabriella (intézményvezető) Dátán Attila (pedagógus)
SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a
SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a
SWOT-analízis a ERŐSSÉGEK GYENGESÉGEK LEHETŐSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs különbözősége a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a
SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forrás kiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a
SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a
Külső környezeti adottság SWOT-analízis ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs különbözősége a Intézkedésekkel befolyásolható LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forrás kiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a Külső környezeti adottság
SWOT-analízis GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a
„Szervezetfejlesztés az egészségért” Gyerek és Szülő rendszerben működik (Család) Gyerek – Iskola – Szülő egy rendszert kell alkosson! SZÜLŐ Gyermeken keresztül Közvetlenül GYEREK Az iskolában (lokálisan) Szülőn keresztül
Fejlesztési tapasztalat - ajánlások Egészségfejlesztési program létrehozása (Pedagógiai Program) Kereszttanterv bevezetése (Helyi tanterv)
Szülők Iskolája Móra-füzetek
Köszönjük a figyelmet!
Köszönjük a figyelmet!
A Pedagógiai Program (Egészségfejlesztési program), és a Helyi Tanterv (Kereszttanterv) Megtalálható: www.mora16.hu Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola 1162 Budapest, Ida u. 108-110. Tel/fax: 405-5766 E-mail: idagazd@t-online.hu DR. JESZENSZKYÉ DR. GALLAI GABRIELLA DÁTÁN ATTILA