Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2008 Versenyképesség Minőség Boldogulás Menner Ákos.
Advertisements

Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Solymosy József Bonifácz Egészségfejlesztési Osztályvezető NEFI Budapest, szeptember 29. Egészségfejlesztés az iskolai színtér vonatkozásában.
Matematikai nevelés pszichológiai, pedagógiai meghatározottsága Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
A „Legyen jobb a gyerekeknek” Nemzeti Stratégia aktuális kérdései Magyarországi feladatok a „Szegénység és társadalmi kirekesztés elleni küzdelem Európai.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
Az iskola, mint egészségfejlesztő műhely Setényi János
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Szolnok Városi Kollégium
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
Barcsák Marianna KPSZTI
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Mayer József Budapest február 27.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
Az ifjúsági közösségek szerepe a helyi kulturális életben
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
HHR.
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
Az intézmény alapadatai
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
Bemutatkozik az iskolapszichológus
TÁMOP az OSZK-ban Tudásdepo-Expressz” — A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig tartó tanulás.
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
SZAKMAI ÉLETRAJZ Dr. HÓDI Sándor
Felnőttképzés a közművelődésben
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
Lorem ipsum.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Intézmény minőségirányítási programja
Iskolai szociális segítő
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Előadás másolata:

Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola Dr. Jeszenszkyné Dr. Gallai Gabriella (intézményvezető) Dátán Attila (pedagógus)

SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a

SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a

SWOT-analízis a ERŐSSÉGEK GYENGESÉGEK LEHETŐSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs különbözősége a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a

SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forrás kiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a

SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a

Külső környezeti adottság SWOT-analízis ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs különbözősége a Intézkedésekkel befolyásolható LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forrás kiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a Külső környezeti adottság

SWOT-analízis GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a

„Szervezetfejlesztés az egészségért” Gyerek és Szülő rendszerben működik (Család) Gyerek – Iskola – Szülő egy rendszert kell alkosson! SZÜLŐ Gyermeken keresztül Közvetlenül GYEREK Az iskolában (lokálisan) Szülőn keresztül

Fejlesztési tapasztalat - ajánlások Egészségfejlesztési program létrehozása (Pedagógiai Program) Kereszttanterv bevezetése (Helyi tanterv)

Szülők Iskolája Móra-füzetek

Köszönjük a figyelmet!

Köszönjük a figyelmet!

A Pedagógiai Program (Egészségfejlesztési program), és a Helyi Tanterv (Kereszttanterv) Megtalálható: www.mora16.hu Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola 1162 Budapest, Ida u. 108-110. Tel/fax: 405-5766 E-mail: idagazd@t-online.hu DR. JESZENSZKYÉ DR. GALLAI GABRIELLA DÁTÁN ATTILA