Mindent az okostévékről!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Bemutatjuk Önnek SlidePlayer.hu oldalt
Advertisements

Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Gyülekeznek a felhők a felsőoktatás egén - avagy a cloud learning szárnyalása a kibertérben SERES – MISKOLCZI - FÓRIKA - LENGYEL.
Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
A mobil távközlés, mint a növekedés motorja?
Digitális világ 4. foglalkozás Mobilfónia 1. Eszközök, lehetőségek.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Flotta Surf promóció A flotta megállapodásban biztosított hang tarifa mellé az alábbi 3 adatopció közül választhatnak a felhasználók. Mindhárom adatopcióra.
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
Jövő hálózati megoldások – Future Internet
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Az IKT szerepe a gazdaság erősítéséért Ilosvai Péter, IT Services Hungary.
Internetes bankok piacformáló hatása
Az evolúció régen és most
PD-Team Villamos hálózatok távlati tervezése óta – Középfeszültségű hálózatok távlati terveinek készítése – Kisfeszültségű hálózatok problémafeltáró.
Dr. Élő Gábor július 9. MKE HKSZ 15. Országos Konferenciája
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Vezeték nélküli hálózatok eszközei F ű rész Attila Salamon Róza (felkészít ő tanár) 8.A Dr. Török Béla Óvoda, Általános Iskola, Speciális Szakiskola,
Mitől jó a céges weboldal?
Az információs ipar teljesítménye Európai Unió, Magyarország, Amerikai Egyesült Államok.
Globalizáció, avagy a nemzeti energiapolitikák alkonya MAGYAR ENERGETIKAI STRATÉGIÁK-műhelyvita június 2. Hegedűs Miklós GKI Energiakutató Kft.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
2011.szeptember 26. Balatonalmádi
A tűzfalakról Microsoft-módra Rövid áttekintés felhasználóknak (A GYIK alapján)
2009. október 19. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 7. előadás.
2009. október 5. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 5. előadás.
KÖNYVTÁR információforrások és szolgáltatások FELHASZNÁLÁS céljából rendezett gyűjteménye.
Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.
3D-s térképészeti alkalmazások
Miért nem működik még az okostévé modell?
Tévéképernyő a digitális szobában Király István Budapest, február 29.
I Connected TV – a jövő? Veszelovszki Zsolt PORT.hu 1.
Support.ebsco.com Saját EBSCOhost oktatóprogram Oktatóprogram.
Piaci áttekintés Kátai Csaba október 1.. Makrogazdasági trend GDP növekedés (+-%)Infláció (%)Munkanélküliség (%) Source: Ecostat Átl. bér:
Információs Társadalom- és Trendkutató Központ 1111 Budapest, Műegyetem Stoczek u St ép 108. Telefon: Telefax: Web:
Ne maradj le!. Láttátok már ezeket a suliban? Mi a különbség a következők között?
Jövő Internet fejlesztések és alkalmazások
Ne maradj le!. Láttátok már ezeket a suliban? Mi a különbség a következők között?
Szolnoki Szabolcs, projektmenedzser, SMART Pont Hálózat vezető
AZ ELKÖVETKEZŐ ÉVEK LEGFONTOSABB TRENDJEI: Hagyományos TV helyett - streaming, - intelligens gépek és polgárok - városok - gondolatátvitel.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Vállalati infrastruktúra, mely minden igényt kielégít Felhasználóbarát eszközök és élmények.
Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Alba okosizzó Szabó Zsófia c34rgw Szak: Terméktervező.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP TÓTH ANDRÁS ANTENNA HUNGÁRIA DECEMBER 11. TÓTH ANDRÁS ANTENNA.
Samsung Confidential Újdonságok Illés János2013. május 28.
Van-e lejjebb? Egy válságos piac a válságban „A helyzet” A rádiós piac évek óta stagnál/csökken –A kedvezmények mértéke nő (és nőni fog). MRSZ.
Budapest, december 8. A PÉNZÜGY SZEKTOR ÖT ÉVE, 2008-TÓL 2012-IG NÉMETH BÉLA.
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
Hardver ismeretek: Hordozható számítógépek.
Flotta Surf promóció A flotta megállapodásban biztosított hang tarifa mellé az alábbi 3 adatopció közül választhatnak a felhasználók. Mindhárom adatopcióra.
Digitális ifjúság Andok Mónika (PPKE) Új utak – a protestáns etika
<Fejléc - Előadás címe>
Vállalati terv bemutató
Mobilkommunikáció Eszközök és hálózatok
Networkshop 2019 Győr, április 26.
This is the first level bullet for notes 12 point Arial Regular
A globalizáció - a globális világgazdaság
Előadás másolata:

Mindent az okostévékről! Extreme Net Kreatív Okostévé reggeli Extreme Net Kreatív Okostévé reggeli Üdvözlet – Téma: Van-e értelme az okostévének? – Rövid videó áttekintés felvezetni

Tartalom Televízió Fekete – fehér filmek Fekete – fehér TV Színes filmek Színes TV 3D filmek 3D TV Tartalom és a TV viszonya, egyre gyorsuló kereslet követés, Smart TV technológiai szempontból már itt van, és vár arra hogy megfelelő tartalommal legyen megtöltve. A kulcs a tartalom (következő slide) Internetes Tartalom Smart TV

KULCS = TARTALOM A tartalom fontossága az Okos Telefonok és a Tabletek elterjedésénél közvetlenül megfigyelhető. Lássunk erre egy példát

Tartalom - Szolgáltatás A KERESLET ALAKULÁSA – OKOSTELEFON (Samsung) A fenti adatok Samsung készülékek nemzetközi értékesítésének arányát mutatja: 2009 - total sales: 805k; smartphone: 13.6k - 1.6% 2010 - 1.014k; sp: 98.5k - 9.71% 2011 - 1.300k; sp: 512k – 39.4% A Tartalomszolgáltatás széleskörű elterjedése az alkalmazások felhasználhatósága révén beépült a mindennapokba, az életünk része lett. Smart TV ugyanebben az irányban halad, viszont maga a felhasználói élmény, illetve szokás különböző. Mobil 3-4percet tölt egy alkalmazásban, TV 1-2 órát. Tartalom - Szolgáltatás Beépült a mindennapokba

Magyarországon letöltött Samsung Smart TV alkalmazás Prémium Mindennapok A Smart TV tartalmak felhasználásának ütemét mutatja a következő grafikon 6 hónap alatt 26000 elindított alkalmazásból 365000 lett. Több mint 14szeres növekedés, úgy hogy a 2011-es TV csak a Prémium kategóriában tudta a Smart funkciót. Az idei line-up ami 2012 március közepétől elérhető, már az úgymond „beugró” kategóriától tartalmazza a Smart funkciót. De továbbra is a Smart Hub-bal értékesített TV csak egy TV marad Tartalom nélkül… A kulcs a tartalom…

KULCS = TARTALOM A Felhasználó részéről nő az igény, hogy minél több és használható tartalom jelenjen meg. Tartalomszolgáltatói oldalról pedig egyre növekvő érdeklődés hogy ez a kereslet ki legyen elégítve. Tartalomszolgáltató oldalról sokszor azt tapasztalom, hogy az online tartalmakkal szemben kicsit visszafogottabbak. Az üzleti modellek még nem kiforrottak ebben a kategóriában

Az online reklámköltés nagysága, és aránya a reklámtortából Pedig az online reklámköltések nagysága és aránya a teljes reklámköltésekből erőteljesen növekszik, így a Smart TV-vel újabb szegmens érhető el és főleg a felhasználás időtartamának hossza miatt hatékonyabban érhetünk el, mint mondjuk a mobilos szegmensben.

Mi várható? – What’s Next? Mi várható? A TV továbbra is TV marad, viszont a lineáris tartalmak mellett egyre inkább teret nyernek a felhasználó által szabadon választott tartalomszolgáltatás is. Ehhez nem kell a számítógépet bekapcsolni, közvetlenül megjeleníthető a Televízión. Ezzel mi készülék gyártók a következő újításokkal tudunk hozzájárulni: Hang vezérlés Mozgásvezérlés Arcfelismerés Kontorllerek csatlakoztatása FamilyStory, Fitness, Kids story Játékok Cloud Mobil alklamzások szétválasztották a TV összehozza egy légtérbe a családot/barátokat, a TV egy multifunkcionális szórakoztató eszközzé válik. Beépül a mindennapokba.

Köszönöm a figyelmet!