Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szervezetfejlesztési Program
Advertisements

Lépj pályára! Využi šancu! Lépj pályára! / Využi šancu! HUSK /1101 /1.6.2 /0107.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
A Szaktanácsadók feladatai a 48/2012. (XII.12.) EMMI rendelet alapján
A pedagógusminősítési rendszer
Integrált oktatás az 50 éves Trefort SZKI-ban
Csillag Ferenc MFPI közoktatási szakértő
Méltányossági elvek a közoktatásban
Az alapképzések bevezetésének tapasztalatai
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
A gyakorlatvezető mentor
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
2011. JÚNIUS 28. NYÍRBÁTOR A GYERMEKVÉDELEM ZSÁKUTCÁI A MENTÁLISAN SÉRÜLT FIATALOK GONDOZÁSA SORÁN.
TÁMOP / Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért május 31. TERÜLETFEJLESZTŐK SZAKMAI MŰHELYE.
Tájékoztató a 2011/2012-es tanév legfontosabb feladatairól
Készítette: Gellénné dr. Nagy Valéria igazgató
1 Mégis, kinek az érdeke? Szakvélemények, tantárgyi felmentések a nevelési tanácsadó, a szakértői bizottság és az iskolák szemszögéből Fehérvári Katalin.
Beszámoló a Zöld szemüveggel a fenntartható életért projekt megvalósításáról Dr. Budayné dr. Kálóczi Ildikó a projekt szakmai vezetője Debrecen, 2009.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u Az ökoiskolák előtt álló jelenlegi kihívások és a lehetséges válaszlehetőségek.
Új feladatok, új szakemberek, megújult intézmény a járás területén
Működését meghatározó törvények,rendeletek évi CXC törvény a nemzeti köznevelésről -15/2013-as EMMI rendelet a szakszolgálati intézmények működéséről.
KÉRDÉSEK VÁLASZOK. KÉRDÉSEK Minden első vizsgálatos gyermeket a Nevelési Tanácsadóba kell-e küldeni, akkor is, ha például egy tanuló tapasztalhatóan alacsony.
Szülők iskolája program ÉVFOLYAM SZÜLŐI KÖZÖSSÉGE SZÁMÁRA.
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Csökkentsük a túlterheltséget, tanítsuk többet a diákokat! Varga Attila február 4.
A Nemzeti Pedagógus Kar Célok, eredmények, választás –
MESZK Gyermekápolás Szakmai Tagozat Beszámoló január-december Bognár Lászlóné tagozatvezető.
A korai felismerés és a státuszdiagnózis jelentősége és konzekvenciái a nyelv- és beszédfejlődési zavarral küzdő gyermekek logopédiai terápiájában Konzulens:
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
Magyar Rendvédelmi Kar Büntetés-végrehajtási Tagozat
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
A tankerületi szakértői bizottsági tevékenység feladatai
Év végi értekezlet.
A Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Bicskei Tagintézménye
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Cegléd, június 1. Cegléd, Malom tér 3.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Pénzügyi Bizottság javaslatai: Terv. egy.* /Ft/
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Ide kerülhet az előadás címe
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
2018/2019 tanév.
VÁLTOZÁSOK címszavakban.
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
KOMPLEX VIZSGA Tájékoztató
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet Cegléd, 2017. június 1. Cegléd, Malom tér 3.

Munkaközösség neve: Szakértői bizottsági tevékenység Munkaközösség vezetője: Papp Krisztina A munkaközösség legfontosabb célkitűzései a 2016/2017 második félévében: A felmerült (év elején összegyűjtött) kérdések megbeszélése Aktualitások megbeszélése Intelligenciastruktúra elemzése dyslexiás gyermekeknél – Gárdai Zsófi előadása Intelligencia tesztek – Tapasztalatok SNI- gyermekeknél – Dudok Réka előadása DPV vizsgáló eljárás – Polgárdi Veronika

A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2016/2017 második félévében: Aktív szakmai közösség A tervezett előadások sikeres megvalósulása Áprilisi munkaközösségi értekezlet program változása: A munkaközösségen elhangzó információk megosztásának módja, tagintézményi gyakorlat megbeszélése. A tantárgyi felmentések kérdésének megbeszélése Korai fejlesztéssel kapcsolatos szakértői folyamat áttekintése. (érintőlegesen)

A munkaközösség legfontosabb nehézségei a 2016/2017 második félévében: A szakalkalmazottak egyenletes terhelése - a szakértői munka presztízsének növelése Nevelési tanácsadási szakfeladat háttérbeszorulása a szakértői tevékenyég szakfeladatával szemben. Folyamatosan nő a vizsgálatok száma. Hogyan lehetne csökkenteni a köznevelési intézmények által beküldött vizsgálatkérések számát? Hogyan tudunk hatni erre a folyamatra? Feszültséget okoz, hogy a szakértői véleményekben meghatározott fejlesztéseket (az adott óraszámban vagy egyáltalán) nem tudják biztosítani az óvodák, iskolák – szakemberhiány. Magas az ellátatlan gyermekek/tanulók száma.

A munkaközösség legfontosabb kérdései: Milyen szakmai javaslatok, elképzelések kerültek továbbításra az új törvénytervezettel kapcsolatban? Vannak-e és milyen lehetőségek kínálkoznak a szakértői bizottsági tevékenység szakfeladaton végzett munka elismeréséhez? (leterheltség)

Még nem történtek változások  A munkaközösség szakmai területén bevezetett jogszabályi változások a 2016/2017 második félévében, amennyiben vannak: Még nem történtek változások 

A 2017/2018 tanév tervezési feladatához kapcsolódó javaslatok, célok: Előadók meghívása a szakértői bizottsági tevékenységhez kapcsolódóan, Pl.: Fejlődési skálák Fonológiai tudatosság teszt (Jordanidisz Ágnes) Jó gyakorlatok megismerése tagintézményi látogatással A megyei szakértői bizottsághoz történő tovább küldésről (vizsgálati kérelmek csökkentése) Folyamatosan nő a vizsgálatok száma - Hogyan lehetne csökkenteni a köznevelési intézmények által beküldött vizsgálatkérések számát? Hogyan tudunk hatni erre a folyamatra?

Köszönöm a figyelmet!