Honlap: www.math-bridge.org Program: http://service.math-bridge.org A Math-Bridge interaktív tanulási platform lehetséges szerepe az oktatási folyamatban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

Forrás: Educatio folyóirat 2003/III szám, - E-LEARNING / Buda András: Virtuális oktatás című cikke Előadó: Burai István György cím:
E-learning alapú távoktatásos képzés
A tanulás jövője Dr. Kuti István oktatási főigazgató-helyettes
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
Differenciált tanulásszervezés szemlélete és módszerei
Fekete Zsombor ÉMRTK Távháló Workshop 2001 szeptember 21.
E-learning és a multimédia
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
IKT eszközök az oktatásban, digitális pedagógia
E-learning alapú távoktatásos képzés
e-Learning a tanárképzésben
Az információs és kommunikációs technológiák szerepe a szakképzésben február 22. Dr. Tóth Péter főiskolai docens Fővárosi Pedagógiai.
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TARTALMAK AZ OKTATÁSBAN A képzés célkitűzései.
Megújul a Sulinet Könczöl Tamás osztályvezető
SZTE BTK Spanyoltanár MA
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál © Dr. SERES TechConsult 2008.
Az E-TANÁR portál.
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar A moodle nyújtotta lehetőségek a számított feladatok témakörében Készítette: Pálinkás Yvette.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Győr, dr. Nagy Tamás, Nyitrai Erzsébet
Székely István fejlesztési tanácsadó
Célok 1. Az elemi matematika órák mindegyikében alkalmazható feladatanyag megoldásokkal; 2. Módszertani szempontú összeállítás, kidolgozás; 3. Eligazítás.
Készítette: Pethő Balázs 1 Oktatási keretrendszerek A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta.
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
TIOK tapasztalatok a kompetencia fejlesztésről.
LKG-Moodle A LKG ToP ( T áv O ktatási P ortál) működéséről avagy bevezetés a MOODLE e-oktatási rendszer használatába Bánhegyesi Zoltán.
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
The-i Language Zone Francia nyelvtanfolyam kiegészítő oktatóanyaga – értékelés Rózsa Gábor 2004.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Az Apáczai Kiadó 7-8. évfolyamos matematika tankönyveinek bemutatása
Az Apáczai Kiadó átdolgozott matematika tankönyveinek bemutatása 5. -6
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
Nyelvtan és helyesírás tankönyvek
Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok.
A programcsomag Felépítése Előnyei Használata. A programcsomag összeállítása Alapja: kompetencia alapú oktatás, koncepció (gyakorlati haszon); Programtanterv:
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
GeoGebra Dinamikus matematika mindenkinek
Vizuális programozás Előadó: Csapó Gábor.
Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ Új utak a tanárképzésben – a MOTIVATE projekt tapasztalatai Dr. Tóth Péter
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
EUCIP konferencia október 20. Cséfalvay Katalin Fejlesztés (BUILD) modul.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Nemzeti Köznevelési Portál
Tanítási filozófia Gyetvai Anna.
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
A digitális kompetencia fejlesztése
Örömteli és eredményes matematikatanulás
11. Vizuális jelképek, jelek, sematikus ábrák
Előadás másolata:

Honlap: www.math-bridge.org Program: http://service.math-bridge.org A Math-Bridge interaktív tanulási platform lehetséges szerepe az oktatási folyamatban Honlap: www.math-bridge.org Program: http://service.math-bridge.org

A Math-Bridge web-alapú matematikatanulási, - tanítási környezet elsősorban matematika felzárkóztató kurzusok számítógépes támogatására tartalmának összeállításában hét európai ország vesz részt a tartalom egységes rendszerben jelenik meg, kilenc különböző nyelven, online érhető el folyamatos felhasználói visszajelzések

Math-Bridge funkciók egyéni tananyag állítható össze, amely alkalmazkodik tudásszinthez, érdeklődéshez és tanulási célokhoz dinamikus gyakorlatok az interaktív tanulás segítésére a tudásszint és így a fejlődés követése a tananyag több nyelven is elérhető; szaknyelv-tudás fejleszthető

A MathBridge szerepe a tanítás-tanulási folyamatban órák tervezése csoporton belüli differenciálás tehetséges, illetve leszakadó tanulók célirányos fejlesztése mulasztott órák pótlása tananyagrészek önálló, otthoni feldolgozásának segítése önszabályozott tanulás gyakorlásának segítése

Math-Bridge funkciók tanároknak Ehhez kell, hogy a rendszergazda tanárrá nyílvánítson egy felhasználót! Hozzáférés az előre összeállított tananyagokhoz, a program által generált feladatokhoz, interaktív példákhoz, automatikusan kiértékelhető online tesztekhez Összeállítható saját tananyag Csoport Hozzárendelhető az adott csoporthoz, illetve személyhez teszt feladatanyag Nyomon követhető a diákok fejlődése

A Math-Bridge tartalma http://service. math-bridge

Saját tananyag összeállítása

Saját tananyag nyomtatása pl. LEAM 1. oldal

Függvényrajzoló http://service. math-bridge

Szemléltetés: Rendőr-elv Pl. LeAM_calculus 28. oldal

Valóságközeli példák pl. LEAM 211.oldal

Matematikatörténeti érdekességek

Feladatok megoldása megoldási útmutatóval pl. LEAM 163. oldal

Gyakorló feladatlap az egyenesekhez pl. http://service. math-bridge Gyakorló feladatlap az egyenesekhez pl. http://service.math-bridge.org/ActiveMath2 Schulstoff > Geometrie > 3.2 Analitikus geometria 1

Csoportmunka LeAM_calculus 208. oldal

A feladatok felépítése Feladat szövege Válaszlehetőségek/üres beviteli mező Gombok Kiértékelés Megoldási útmutató Feladás

Feleletválasztós feladat A feladatok típusai Feleletválasztós feladat Egy jó válasszal Több jó válasszal Kiszámítandó, beírandó Önálló megoldásra szánt

Egy jó válasz

Több jó válasz

Számolós

Beviteli szerkesztő Bevitel könnyítéséhez Bonyolultabb képletekhez