Barcsák Marianna KPSZTI

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
A Nemzeti Tehetség Programról Budapest, március 24. Dr. Szvathné Dr. Szalay Márta mb. tudományos és szakmai főigazgató-helyettes.
„KAPASZKODÓ” SZOCIÁLIS BÖRZE november 24. Szakmai programok és kihívások az FSZK jelenében és jövőjében.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Solymosy József Bonifácz Egészségfejlesztési Osztályvezető NEFI Budapest, szeptember 29. Egészségfejlesztés az iskolai színtér vonatkozásában.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” c. kiemelt projekt Általános.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Pályázati lehetőségek Nagy Réka Közművelődési és kulturális intézmények pályázati lehetőségei.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
A év értékelése és a év újdonságai
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Hogyan épül az IKSZ az iskola életébe és dokumentumaiba?
A magyar LLG Tanács ülése
Mayer József Budapest február 27.
Barcsák Marianna KPSZTI
Kispálné Horváth Mária
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
HHR.
Intézményvezetői célkitűzések
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Az EQAVET szerepe a szakképzés fejlesztésében
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Zalaegerszeg, 21 February 2018
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Pedagógusokat segítő szerepek
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
Lorem ipsum.
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Előadás másolata:

Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15. Az egyes diákhoz a háttérben beillesztett diasorok (pl. Pályázatok az oktatas.hu-n stb.) csak diavetítés nézetben nyithatók meg! Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15.

Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15. OH OFI Oktatási Államtitkárság Educatio Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15.

Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15. TÁMOP 3.1.1: XXI. századi közoktatás (fejlesztés, koordináció) II. szakasz A projekt megvalósítója: Oktatási Hivatal (együttműködve az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézettel és az Educatio Társadalmi Szolgáltató Kft.-vel) A projekt megvalósítási ideje: 2012. augusztus 1. – 2015. január 31. A megvalósítás költsége: 1 200 000 000 Ft Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15.

Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15. a Köznevelési Információs Rendszer megújítása (KIR, FELVI, diákigazolvány, pedagógusigazolvány, iskolatáska) a Nemzeti Köznevelési Akkreditációs Központ kialakítása (központ infrastruktúrája, kerettantervek, tankönyvek és digitális tananyagok akkreditációs eljárása) Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15.

Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15. Köznevelési Információs és Közösségi Portál kialakítása (folyamatos tájékoztatás az aktuális szakmai és igazgatási feladatokról, a jogszabályok változásairól, elektronikus tájékoztatók, segédletek, Köznevelési „Help Desk”) Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15.

Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15. a szolgáltatások és termékek egyenletesen magas minőségi szintjének biztosítása (a tankönyvek, taneszközök fejlesztéséhez kapcsolódóan, közösségi szolgálat, Híd-program, egész napos iskola, pályaorientáció, határon túli osztálykirándulás), az óvodai neveléshez kapcsolódó fejlesztések, valamint a tanórán kívüli tevékenységek minőségbiztosítási rendszerének kidolgozása a minőségbiztosítási tevékenységet támogató informatikai rendszer kialakítása. Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15.

Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15. TÁMOP 3.1.5/12: Pedagógusképzés fejlesztése A projekt megvalósítója: Az Oktatási Hivatal, az Educatio Társadalmi és Szolgáltató Nonprofit Kft., Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet konzorciuma A projekt megvalósítási ideje: 2012. augusztus 1.–2015. január 31. A megvalósítás költsége: 9 997 000 000 Ft. Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15.

1/Pedagógus-továbbképzés: új képzési standardok, minták, ajánlások kidolgozása; pedagógus-továbbképzési nyilvántartó rendszer kialakítása; az új pedagógus-továbbképzési rendszer minőségfejlesztése Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15.

Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15. 2/ A pedagógus életpálya fokozataihoz kapcsolódó képzési és minősítési rendszer kialakítása: a gyakornoki évek szakmai programjának kidolgozása; mentorképzés; a gyakornoki minősítő vizsga kidolgozása a Pedagógus I. jelöltek felkészítése a gyakornoki minősítő vizsgára, Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15.

Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15. a minősítési eljárás szakmai részleteinek kidolgozása; informatikai rendszer kidolgozása; Minősítő Bizottságok tagjainak felkészítése; Minősítési eljárások pilot projekt Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15.

Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15. TÁMOP 3.1.8: Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban A projekt megvalósítója: Oktatási Hivatal A projekt megvalósítási ideje: 2011. november 15.–2013. december 31. A megvalósítás költsége: 2 046 000 000 Ft Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15.

Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15. 1/ Az intézményi önértékelés és külső értékelés rendszerének fejlesztése a közoktatásban: országos pedagógiai szakmai ellenőrzés (EMMI-OH-KH) pedagógus intézményvezető intézmény ellenőrzése Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15.

Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15. 2/ A vizsgarendszer fejlesztése (az érettségi vizsgakövetelmények felülvizsgálata, feladatbank létrehozása) 3/ Országos mérési rendszer 4/ Magyar Képesítési Keretrendszer fejlesztése Barcsák Marianna KPSZTI 2013.10.15.