Határtalanul.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Kóstoljon bele” a Vidék Ízébe!
Advertisements

Szakmán innen, szakmán túl Kirándulás a Felvidékre.
JÁSZKISÉRRŐL KÁRPÁTALJÁRA Történelmünk nyomában Kárpátalján - nemzettudat formáló kirándulás -
Amiért érdemes idejönnöd…
NTP-HHT-MPA „A hátrányos helyzetű térségekben élő tehetséges fiatalok támogatása” Megnyert összeg: FT.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
A söjtöri Deák Ferenc Általános Iskola látogatása a Tömörkény István Munkaegységben.
..
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
..
Kölyökkuckó Napközi Mekényes
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Erdélyi Múzeum-Egyesület Magyar Tudományos Akadémia Budapest, november 11. Dr. Bitay Enikő, Az EME Műszaki Tudományok Szakosztályának elnöke.
HATÁRTALANUL! • A pályázati program célja: minden magyar diák tanulmányai alatt legalább egyszer eljusson határon túli, magyar lakta területekre ( Felvidék,
JÓ GYAKORLATOK AZ IKT ISKOLAI ALKALMAZÁSÁBAN
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Kémiai anyagok felhasználása az iparban Comenius-project.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
A közösségfejlesztés hatásai Vizsgálat a debreceni tégláskert közösségének körében Név: Johanics Tünde Tanszék: Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika.
Zenés utazás Kárpátaljára
Eger vonzerői Készítette: Panghy Bence.
KÁRPÁTALJA VERECKEI-HÁGÓ KÁRPÁTIA: KELETI KÁRPÁTOK: Zene: Készítették:
Magyarország kincsei. Amikor fényképezőgépet fogunk a kezünkbe, mindenki turistának néz bennünket.Végül valóban azzá válunk: saját magunkban teszünk utazást.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Szarka Zsuzsi
Általában a kétszintű informatika érettségiről. Források, ahol utána nézhetünk részletesebben:
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
A következőkben néhány képet láthatnak, amelyek bepillantást engednek a záró találkozó egyes eseményeibe, hangulatába, melyen 9 országból vettek részt.
Automatikus diaváltás A hangszórókat kérem bekapcsolni Most: van A pontos id ő : 19:58
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Határtalanul pályázat
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Határtalanul!.
Tehetséggondozás informatika. Útravaló – Út a tudományhoz Microsoft Certified Professional Hálózatépítés Diák rendszergazda Iskola honlapja Villanynapló.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Iskolai számítógépes hálózat bővítése Készítette Tóth László Ferenc.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
Határtalanul. 1. nap Utazás 04:15-kor indultunk el Győrújbarátról. 11-kor már a határon voltunk. A vámosok mindenkinek elkérték a személyi igazolványát,
Határtalanul pályázat Tanulmányi kirándulás középiskolásoknak HAT Értékelő óra május 26. Telepy Iskola.
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Iskolai tehetséggondozó tevékenység az online kérdőíves felmérés tükrében Sági Matild.
Informatika. A pályázatról Az informatika rejtelmei határon innen és túl címmel az alsóbodoki Magyar Tannyelvű Magán- szakközépiskola, mint partneriskolával.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
2016. Március 3.. A Határtalanul! program célja a magyar-magyar kapcsolatok építése, személyes kapcsolatok kialakítása, elmélyítése. Keretében magyarországi.
Dávid Mária Online nemzetközi kurzusok a korszerű tanárképzésért Social Network in Teacher Education - Közösségi hálózatok a tanárképzésben Szakmódszertanos.
 A Nemzeti Erőforrások Minisztériuma által kiírt Határtalanul program keretén belül iskolánk 7. osztályos tanulói lehetőséget kaptak arra, hogy a magyar.
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
Katonasírok és katonai emlékhelyek Veszprém és Fehér megyében A pályázat időtartama: 2016.márc. - jún.15.
Kárpátaljai megyei egészségügui főosztály helyettes igazgatója
KÁRPÁTALJA VERECKEI-HÁGÓ KÁRPÁTIA: KELETI KÁRPÁTOK: Zene: Készítették:
Készítette: Barna Alexandra Csordás Rita
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
A pályázat címe: Erdély aranykora, Bethlen nyomában nyomában
NAPIREND, KÁRPÁTALJA Határtalanul utazás.
Felvidéki kirándulás.
Iskolánk rövid, környezeti nevelési programjának bemutatása
Az önfejlesztő terület bemutatása
MAGYARORSZÁG SZÉP VAGY, GYÖNYÖRŰ VAGY EGER
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
KÁRPÁTALJA VERECKEI-HÁGÓ KÁRPÁTIA: KELETI KÁRPÁTOK: Zene: Készítették:
2018.Augusztus Mezőkövesdi képzés Company Name.
Erdélyi kirándulás Élmények.
Előadás másolata:

Határtalanul

A pályázatról A pályázat célja, a külhoni magyarsággal kapcsolatos ismeretek bővülése, a magyarországi és külhoni fiatalok közötti kapcsolatok kialakulásának elősegítése

A pályázatról Ebben a tanévben harmadik alkalommal veszünk részt a pályázati programban

A pályázatról Idén Kárpátalja volt úti célunk. Partnerünk a Péterfalvi Református Líceum

A pályázatról A pályázat során tanulóink a partnerintézménnyel együtt közös szakmai programban vesznek részt, de jut idő a kirándulásokra is, hogy ismerkedjünk az adott ország kulturális értékeivel

A pályázatról Közös munkáinknak minden évben voltak állandó programjai: Iskolák bemutatkozása Számítógép szerelés és javítás Hálózatépítés Ezen túl minden évben az informatika különböző területeire kalandoztunk

A pályázatról Kézdivásárhelyen Alsóbodokon Tiszapéterfalva Programozás volt az egyik fő szakmai terület, de Készítettünk közös honlapot is az utazásról Alsóbodokon Balassi Bálintról készítettünk honlapot Tiszapéterfalva A mesterséges intelligencia különböző területeit céloztuk meg

A pályázatról A pályázat három részből áll Előkészítő Megvalósítás Értékelő szakaszból

Kárpátalja

Előkészítő szakasz Előkészítő óra Szakköri foglalkozások A tanulók az Internet segítségével ismerkedtek Kárpátaljával, a kirándulások során meglátogatni szándékozott településekkel és helyekkel Felkért tanár kolléga bemutatta Kárpátalja történelmi múltját, az ott élő magyarság elhelyezkedését néprajzi megoszlását Szakköri foglalkozások Felkészültünk a közös programokra

Utazás 2016. október 18-21. között zajlott le az első utazás, amikor a pályázó iskola látogatott Kárpátaljára A második utazásra 2017. március 8-10. került sor, ekkor a péterfalvi gyerekek látogattak hozzánk

Közös munka Kárpátalja Péterfalván prezentációk keretében bemutatkozott a két iskola, illetve tanulóink ismertették szakképzéseinket, hangsúlyt fektetve az informatikára Áttekintettük a majdan kiépítendő hálózat tervét és működését

Közös munka Kárpátalja A létszámra tekintettel forgószínpad szerűen 3 csoportban folytak a további szakmai programok

Közös munka Kárpátalja I. Prezentációk zajlottak Mesterséges intelligencia történetéről Robotokról Az első magyar robotról a katicabogárról Pihenés képen hálózati kábeleket szereltünk

Közös munka Kárpátalja II. A mesterséges intelligencia probléma megoldási módszereivel ismerkedtünk játékstratégiákon keresztül Hanoi tornyai Kirakós játék (tili-toli) 8 királynő problémája

Közös munka Kárpátalja III. Prezentáció keretében bemutattuk a LEGO robotot és programozását, majd A valóságban is működtettük, és a programozását is kipróbálhatták a partnergyerekek

Közös munka Budapest I. A második utazás során ismét forgószínpad szerűen: Bemutattuk a tanműhelyt

Közös munka Budapest II. Számítógépet szereltünk

Közös munka Budapest III. Tanulmányoztuk a partnergyerekekkel az egyenrangú szerver-kliens hálózatot valamint beállítottunk egy SOHO routert

Közös munka Budapest IV. Ismerkedtünk a virtuális valóság programozásával

Közös munka Budapest V. Tovább folytattuk a Lego robot programozását

Kirándulások Kárpátalja A munka mellet sok szép helyet látogattunk meg Az első nap az iskolába érkezés előtt megálltunk Beregszászon

Kirándulások Kárpátalja Második nap Munkács és Ungvárra látogattunk

Kirándulások Kárpátalja Harmadik nap: Ellátogattunk Szojvára az emlékparkba A Vereckei-hágó volt úti célunk, majd hazafelé megálltunk Beregváron, megnéztük a kastélyt, és sétáltunk a parkban

Kirándulások Az utolsó nap megmásztuk Huszt várát, és megtekintettük a város műemlék templomát Átutaztunk Nagyszőlősön Megnéztük Csetfalva gyönyörű református templomát

Kirándulások Budapest Budapesten, az érkezés napján sétáltunk a Várban

Kirándulások Budapest Második nap a Belvárossal ismerkedtünk séta és hajókirándulás keretében

Kirándulások Budapest Harmadik nap Esztergom, Visegrád és Szentendrére látogattunk

Kirándulások Budapest Hazafelé a partnergyerekek ellátogattak Egerbe

Értékelő szakasz A foglalkozásokon Megbeszéljük az utazáson elért eredményeket, tapasztalatokat Társainknak beszámolunk az útról Szily nap keretében témanapot tartunk a programról