Ami változott, és ami nem

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Napfényen a „rejtőzködő szavazók” Mérők klubja április 24.
A könyvtár és az Internet mindenkié A világ a könyvtárban, a könyvtár a világban.
Elektronikus ügyintézés
Pénzügyi kultúra fejlesztése
ESR: Fogyasztók a neten
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Mobilszolgáltatók mobilkereskedelmi együttműködésének eredményei
A biztonságos netes bankolás Pap Gyula Gyermekmentő szolgálat, Médiakonferencia szeptember 26.
Kivonat.
A VEZETÉKES ÉS MOBILTÁVBESZELŐ SZOLGALTATÁSOK KÖZÖTTI HELYETTESÍTES VIZSGÁLATA Nagy Péter június 28. Édes Balázs–Bölcskei Vanda–Lőrincz László–Nagy.
ReportGyakoriságTartalom alap Tartalom bővített (pluszban) Bontások Bankpiaci trendekkéthavi Költési, hitelfelvételi, megtakarítási hajlandóság Intézmények.
A projekt eredményei, előnyök, változások (3) Dr. Kajdi FerencDr. Martin Polovka Dr. Schmidt RezsőGyőri Tibor Schiller OttíliaTeschner-Kovács Zsófia Dr.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
Bankkártya piac az EU-ban
Papp János Semmelweis Egyetem I. Belgyógyászati Klinika
Használata Készítette: Medve Tamás.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Elektronikus számlabemutatási és fizetési szolgáltatások Tapasztó Balázs, alprojektvezető, T-Systems VI. E-Banking / M-Banking konferencia
Az e-banking távlatai 1117 Budapest, Pázmány sétány 1/a / 6827
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
Környezettudatos fogyasztói magatartás – a zöld marketing perspektívái
A magyar háztartások fizetési szokásai
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
MasterCard® Mobile Biztonságos fizetés, értékes ügyfelek Giret Gergely
A fizetés, mint életstílus Kontaktus nélküli fizetés a mindennapokban Zsámboki Gábor, vezérigazgató Állami Nyomda Nyrt.
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
Elektronikus bankolás Gyors, hatékony és biztonságos módja a kommunikációnak és az üzleti kapcsolatnak a Bankal. Tranzakciókat a saját irodából vagy otthonról.
TRUEFOOD záró-konferencia április munkacsomag A hagyományos élelmiszerekkel és azok innovációjával kapcsolatos fogyasztói vélemények Margrethe.
A készpénz és más eszközök használata
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Internetes bankok piacformáló hatása  Nehézségek, gyermekbetegségek Lovastyik Ádám igazgató HWB Express Takarékszövetkezet október 16.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
Éghajlatváltozás Környezettudatossági felmérés A Greenpeace, a Magyar Természetvédők Szövetsége és a WWF Magyarország részére.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
KISÚJSZÁLLÁS VÁROS ÖNKORMÁNYZAT SZERVEZETFEJLESZTÉSI REFORMJA ÁROP-1.A LAKOSSÁGI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS.
AZ ELKÖVETKEZŐ ÉVEK LEGFONTOSABB TRENDJEI: Hagyományos TV helyett - streaming, - intelligens gépek és polgárok - városok - gondolatátvitel.
Lakosok véleménye a Magyar Honvédségről február 21. Domokos Tamás.
© , Hedz Magyarország Kft. Az elektronikus díjbeszedés perspektívái Győztesek felősége - Tájkép csata után Számlakibocsátok és bankok egy asztal.
Tájékozódás és vásárlás a magyar internetezők körében Összefoglaló.
1 Egészség, biztosítás... Hidvégi Áron közvélemény- és piackutatási igazgató.
E-pénz hol vagy? Bartha Lajos MNB, Pénzforgalom és értékpapír-elszámolás IV. E-Money Symposium Budapest, november 3.
ÉRTÉKELÉSI GYAKORLAT A SZAKISKOLÁKBAN konferencia előadás október 4. Dr. Ranschburg Ágnes
A „tudatos vásárló” – avagy „hiszünk-e a felelős vállalati magatartásban?” Készítette: Páthy-Dencső Blanka TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. 1112,
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
Abaqoos Banki virtuális pénztárca. Bankkártya vs. E-Banking alapú átutalás.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
Okos városok és technológiák a társadalom szemszögéből
Lakosok véleménye a Magyar Honvédségről
Ezek a stratégia elemek sorban
Mobiltelefon használat külföldön
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
A kutatási program leírása
Bankreklám vagy szappanopera?
F I G Y E L E M É L E T V E S Z É L Y !.
Free Association Research Kft.
Elektronikus ügyintézés
Vásárlás az interneten
Ami változott, és ami nem
Erasmus Heidelbergben
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
TOP SF Munkaerő-piaci és foglalkoztatási helyzetkép Székesfehérváron Mahler Balázs Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat.
Mobilsuli program a Mobkom X Egyesülettel
Előadás másolata:

Ami változott, és ami nem A közvélemény az elektronikus fizetésről egy év után II. e-money symposium, 2007. november 20.

Módszertan Országos reprezentatív felmérés 2400 fő személyes megkérdezésével Az adatfelvétel ideje: 2007. október 12-16. és november 8-13. A súlyozott minta reprezentálja a 18 éves és idősebb népességet. A felmérés részben megismételte a 2006-ban, hasonló metodikával készült felmérés kérdéseit.

Mobiltelefon-, bankkártya-használat és internet-hozzáférés százalék

Ön mire használja a bankkártyáját? százalék

Bankkártya és internet-hozzáférés százalék

Megadná-e a bankkártyaszámát, ha internetes foglaláshoz, vásárláshoz szükség lenne rá? százalék

Mitől függ, hogy megadná-e a bankkártyája számát Mitől függ, hogy megadná-e a bankkártyája számát? azok százalékában, akik internetes vásárlás esetén lehet, hogy megadnák, és rendelkeznek bankkártyával

Azok aránya, akik értesültek már a mobiltelefonos fizetés hazai lehetőségéről százalék

Azok aránya, akik fizettek már elektronikusan százalék

Ha lehetőség lenne arra, hogy bármilyen vásárlás során pusztán a mobiltelefonjával fizessen a bankszámlájáról, éppúgy, mint a bankkártyával, akkor...? százalék

Mobilbankolás, azaz banki szolgáltatások igénybe vétele mobiltelefon segítségével százalék

Vélemények a mobiltelefonos fizetésről százalék

Vélemények a mobiltelefonos fizetésről a mobilhasználók százalékában

Ön mit vásárolt már mobiltelefonnal Ön mit vásárolt már mobiltelefonnal? azok százalékában, akik fizettek már mobiltelefonnal

Ha élne a mobiltelefonos fizetés lehetőségével, milyen termékeket vásárolna meg ilyen módon? a mobilhasználók százalékában

Vélemények az elektronikus fizetésről százalék

Vélemények a mobiltelefonos fizetésről százalék

Több német városban a tömegközlekedésnél a járművek kapaszkodóira szerelt dobozokhoz érintik az utasok a mobiljukat, így fizetik ki a jegy árát, megspórolva az sms vagy a hívás díját is. Ha erre nálunk is lenne lehetőség, Ön fizetne ilyen módon a járműveken a mobiljával? százalék

Az elektronikus számlafizetés (nincs papírhasználat és sorban állás) ismertsége százalék

Az elektronikus számlafizetés iránti attitűdök százalék