„Referenciaintézmény kialakítása a II

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Patay Sámuel Általános Iskola és Óvoda portfóliója
Advertisements

Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Az olvasástanítás módszere:
Korai fejlesztés a bölcsődénkben
A Hallgatói Mentorprogram működése
Eszköszkölcsönzési szolgáltatások bemutatása
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
Életvitel és gyakorlati ismeretek. Célok  Tanításának fő célja hogy olyan ismereteket adjon, mely megalapozza a tanulókban a technikának.
Cím: 5008 Szolnok, Gorkij út 47. Telefon/fax: Web: Igazgató: Dr. Kállai Mária.
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Pénziskola Az Unghváry László Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskolában.
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Szociális és gyermekjóléti területhez kapcsolódó lehetséges szolgáltatások.
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
Minőségi oktatás létrehozása – Hátránykompenzáció közoktatási és kulturális szolgáltatások fejlesztésével és tartalmi modernizációjával Magyarhomorogon.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
A tanulók foglalkoztatását áthatja:
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
A „MÁSODIK ESÉLY” PROJEKT PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉSI PROGRAMJAI
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
A NEVELÉS FOLYAMATA ÉS MÓDSZEREI
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
Igazgató: Zsolnai Györgyné
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A fejlesztőpedagógus szerepe a Családok Átmeneti Otthonában
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
TÁMOP / Az Eötvös Károly Megyei Könyvtár és Közművelődési Intézet részvétele a tanórán kívüli nevelési feladatok ellátásában szakkörök.
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
IKT alapú kompetenciák a XXI. századi pedagógusképzésben
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége
BIHARINÉ dr. KREKÓ ILONA főiskolai docens
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
TÁMOP A-11/2. A pályázati célja, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében, oktatásában részt vevő intézmények (speciális és többségi)
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
„ÚT A JÖVŐBE” Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
Barcsák Marianna - KPSZTI
A szocializáció folyamata
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
„Referenciaintézmény kialakítása a II
„Együtt, eredményesen”
A tanulók foglalkoztatását áthatja:
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

„Referenciaintézmény kialakítása a II „Referenciaintézmény kialakítása a II. Rákóczi Ferenc összetett közoktatási intézményben ” c. projekt TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 ”Együtt – Egymásért„ a II. Rákóczi Ferenc Bölcsőde, Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium és Szakközépiskola „jó gyakorlata”

"Együtt - Egymásért "napközis és bentlakásos tábori fejlesztő programcsomag TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 A tevékenység módszertanának ismertetése, célja, a fejleszteni kívánt készségek, kompetenciák: A tanév során tanultak megerősítése „más” formában és eszközökkel, más feladatokkal. Különös tekintettel a szociális és életvitel kompetenciák megerősítésére, a szabadidő hasznos eltöltésére, a társadalomba való beilleszkedésre. Iskolán kívüli integráció elősegítése, a szociálisan is rászoruló hátrányos sajátos nevelési igényű gyermekeknek.

"Együtt - Egymásért "napközis és bentlakásos tábori fejlesztő programcsomag TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 A tevékenység módszertanának ismertetése, célja, a fejleszteni kívánt készségek, kompetenciák: Lehetőség a szociális készségek képességek fejlődésének irányított és spontán elsajátítására. Kilépés az iskolai oktatáson, az intézményes kereteken kívüli élethelyzetekbe: találkozás, együttélés „más”emberekkel, alkalmazkodni egymáshoz

A tervezett diáklétszám 40 fő, "Együtt - Egymásért "napközis és bentlakásos tábori fejlesztő programcsomag TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 Célcsoport: A tábor résztvevői két féléves kézműves és folklór típusú mozgásos-néptánc foglalkozáson vesznek részt. Önkéntes részvételi szándékkal jelentkezhetnek. A tervezett diáklétszám 40 fő, Megvalósítók, közreműködők: Az oktatási intézmény pedagógusai, a civil szervezet mesterei.

"Együtt - Egymásért "napközis és bentlakásos tábori fejlesztő programcsomag TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 A programok: Kézműves foglalkozások Gyöngyfűzés: karkötő Gyékényezés: csónak Textil: babakészítés Fonaljátékok Üvegfestés Agyagozás Papírhajtogatás Csuhébaba Bőrkarkötő készítése Népi gasztronómia: bográcsolás

"Együtt - Egymásért "napközis és bentlakásos tábori fejlesztő programcsomag TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 Megismerkednek a népi kismesterségekkel: néptánc, fazekasság, bőrözés, csuhéfonás Alkalmasak az önértékelés, a kézügyesség fejlesztésére, a gátlások feloldására, az öröm az önkifejezés fejlesztésére. Elkerülhetővé teszik a gyermeknél deviáns magatartás kialakulásának lehetőségét, segítik a társadalom értékeinek elfogadását. Különböző technikákkal ismerkednek meg, fejlesztik a tanulói aktivitást, a munkabírást, a kreatív gondolkodást.

Kommunikációs készségfejlesztő gyakorlatok "Együtt - Egymásért "napközis és bentlakásos tábori fejlesztő programcsomag TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 Kommunikációs készségfejlesztő gyakorlatok Mimikai kommunikáció, az érintés kommunikációja Kompetenciafejlesztő foglalkozások Életvezetési ismeretek és készségek Játékos környezettudatos nevelés Kultúraérzékenységet fejlesztő foglalkozások Társadalmi integrációt elősegítő helyzetgyakorlatok

Sportfoglalkozás - strandolás Vetélkedő, verseny "Együtt - Egymásért "napközis és bentlakásos tábori fejlesztő programcsomag TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0372 Sportfoglalkozás - strandolás Vetélkedő, verseny Honismereti vetélkedő, népi eszközös játékok Drámapedagógiai foglalkozások Énekes körjátékok, mese dramatizálása, énekes körjátékok tánccal kísérve, Énekes mozgásos népi játékok Természetjárás Múzeumlátogatás

Kapcsolat: 3170 Szécsény, Rákóczi út 90. Tel/Fax: 06-32-372-490 Web: www.rfszkki.sulinet.hu E-mail: rfszkki@gimn-szecseny.sulinet.hu Jó gyakorlat gondozója: Török János Kapcsolattartó: Szenográdi Tamás Tel: 06-30/574-4744 E-mail: szenog@gmail.com