Egri SZC Bornemissza Gergely

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
INFORMATIKA. Óraelosztás évfolyamonként Alapiskola:  1 óra hetente (8. évfolyamban nincs informatika) Gimnázium: ▫1. évfolyam:  heti 1 óra ▫2. évfolyam:
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Joó Horti Lívia MNT, Közoktatási Bizottság elnöke Szabadka, március 29.
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
A Magyar Geofizikusokért Alapítvány kuratóriumának beszámolója április 26. Nemesi László a kuratórium elnöke.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma Pályaválasztási tájékoztató 8. osztályos tanulók részére.
Üdvözöljük a iskolaév beiskolázási bemutatóján
EUCIP képesítések csatlakozás a magyarországi vizsgáztatási rendszerhez Első magyarországi EUCIP konferencia Számalk-Szalézi Szakgimnázium Budapest, 2016.
Győri Műszaki SZC Lukács Sándor Mechatronikai és Gépészeti Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma.
Mercedes-Benz-Iskola
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
cím: Nyíregyházi SZC Wesselényi Miklós Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma OM: Telefon: 70/
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
2009. JÚLIUS 26 – AUGUSZTUS 9., SZABADKÍGYÓS
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
A dietetikai tevékenység értékelése fekvőbeteg intézményekben a személyi minimumfeltételek teljesülése tükrében Erdélyi-Sipos Alíz MSc Főtitkár, Magyar.
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Érettségi feladatok Matematika logika, gráfelmélet
Zrínyi Ilona Elevi: Kajcsa Mónika si Mihály Denissza
Intézmények minősítése és tanulságok - példák az Egyesült Királyságból
Mayer József Budapest február 27.
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Első magyarországi EUCIP konferencia Számalk-Szalézi Szakgimnázium Budapest, október 20. EUCIP ITAF 4 modul, 200 vizsgázó ̶ a EUCIP ITAF képesítés.
OLVASÓ KÖZÖSSÉG OLVASÓTÁBOR, IFJÚSÁGI OLVASÓKÖRÖK DUNAÚJVÁROSBAN
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
I N N O V Á C I Ó KUTATÁS-FEJLESZTÉSI HAJLANDÓSÁG A RÉGIÓBAN
2016.május-június érettségi vizsga eredményei 2016.augusztus 29.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Mikáczó Viktória tanársegéd
Divat- és stílustervező szakképesítés
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
„Mi terem a magyar szívébe” -népzenétől a drámáig Háry János nyomán – komplex tehetséggondozás NTP-MOI
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma
Előadó: Daka Zsolt ügyvezető Gyulahús Kft.
Kolozsváron jártunk a János Zsigmond Unitárius Kollégiumban 2014
Mérnökinformatikus alapszak
2017. December 7. MGYOSZ tapasztalatai.
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
DARUS.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Rendkívüli felvételi eljárás
BTMN.
Felnőttképzési törekvések Magyarországon a XX. század második felében
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
A jövő technikája a szakmunkásképzésben 2015
Az interdiszciplináris oktatás felé Óbudai Árpád Gimnázium
Szöveges feladatok Érettségi feladatok
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Érettségi feladatok Matematika logika, gráfelmélet
SOROZATOK Érettségi feladatok
Németország BESZÁMOLÓ 2014
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Kórházi és ágazati gazdálkodást érintő informatikai fejlesztések és az azokban rejlő lehetőségek Horváth Tamás Vezérigazgató CompuTREND Zrt.
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

Egri SZC Bornemissza Gergely BESZÁMOLÓ Motiváljunk!    2015. évi Erasmus+ KA1 Közoktatási intézmények munkatársainak mobilitása Hivatkozási szám: 15/KA1SE/356 Egri SZC Bornemissza Gergely Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma

Barta Bernadett 2016. április 14-25. Portugália A kurzus célja a kreativitás felszínre hozása mind a diákoknál, mind a tanároknál az iskolában, ezzel serkentve a motivációt.

Kökényné Czeglédi Veronika 2016. július 17-31. Egyesült Királyság

Elek Ilona Anna 2016. 07.18-07.29. Egyesült Királyság A kurzus célja a változatos tanórai tevékenységi formák megismertetése, kipróbálása, a tanulási technikák javítása volt annak érdekében, hogy a tanulók motiváltabbak, érdeklődőbbek, legyenek célnyelv sikeres elsajátításában. 

Dorkóné Liptai Gabriella Firenze, 2016. aug. 2-10 Dorkóné Liptai Gabriella Firenze, 2016. aug. 2-10. The Creative Classroom Új módszerek Storytelling Flipped Classroom Task-Based Learning Content-Based Learning Socrative Move maker

Hevesi Mária 2016. augusztus 1-12. Málta A kurzus célja az angol nyelvi beszédkészség fejlesztése

Horváth Anna 2016. augusztus 1-12. Málta Hogyan motiváljuk a diákokat a 21. században? Film, zene, dráma... új módszerek, eredményesebb tanulás

Jászberényiné Kovács Katalin 2016. augusztus 8-19. Málta 2016. augusztus 06-20. között Máltán vettem részt egy TEL (Technology Enhanced Learning) informatikai kurzuson, melyen sok olyan számítógépes programmal ismerkedtem meg, amely hatékonyabbá teheti a tanórai munkát (hotpotatoes, webquest, storybird, wordcloud stb.)