„A tudás kutató egyetemet, az egyetem jövőt épít.”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A kétszintű érettségi vizsga rendszere Középiskola Érettségi vizsga Felsőoktatás Nyilvános és a középiskolában elsajátítható követelmények Középszint.
Advertisements

Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Dr. Dávid Lóránt Dénes, dékán.
PÁLYAKÖVETÉS A XÁNTUS JÁNOS GYAKORLÓ KÖZÉPISKOLÁBAN A 2009/2010. TANÉV VÉGZŐS DIÁKJAINAK PREFERENCIÁI AZ 1. HÁROM HELYEN MEGJELÖLT FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEK.
VISSZA- CSATOLÁS TERVEZÉS VÉGRE- HAJTÁS ÉRTÉKELÉS Képzés célja.
Duális képzéseink Dr. habil. Vass László CSc. Rektor, főiskolai tanár
MŰSZAKI ANYAGTUDOMÁNYI KAR T ÁJÉKOZTATÓ A DUÁLIS KÉPZÉS NYÚJTOTTA LEHETŐSÉGEKRŐL ÉS ENNEK A M ŰSZAKI A NYAGTUDOMÁNYI K AR, J ÁRMŰIPARI Ö NTÉSZETI T ANSZÉKÉN.
A Hulladékgazdálkodási technológus FSZ átjárhatósága és kredit beszámíthatóság KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI AGRÁRMÉRNÖKI BSc.
Környezettan-tanári mesterszak 1. A szakirány célja: A szak célja olyan tanárok képzése, akik képesek a környezettannal, környezetvédelemmel, természetvédelemmel.
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
Új helyzet a felsőoktatásban: a bolognai folyamat László Gyula PTE KTK november 15.
Mitől társadalmi egy innováció és egy start-up és miért fontos ez az ELTE-n? Tausz Katalin SIMpLe projekt - témavezető Innovációs Nap május 11.
1 A szakképzés hatékony finanszírozási lehetőségei Szép Zsófia 2009 június 4.
Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár szeptember 7. Könyvtárosok Teadélutánja / „Next Generation” Önképzőkör Beke Gabriella Semmelweis Egyetem Központi.
Befolyást a gazdaságnak a felsőoktatásban! Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Gate to Europe Zárókonferencia Dr. Tráserné Oláh Zsuzsanna CSMKIK titkár november 27. Szabadka.
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
Dr. Bihari Péter BME Gépészmérnöki Kar oktatási dékánhelyettes
A 2017-es felsőoktatási felvételi pontszámítás
Tájékoztató a felsőoktatási felvételi eljárásról és az emelt szintű képzés választásról február 22.
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
A város története I.e : kőkori ember, Szeleta Kultúra
Könyvtári munkafolyamatok
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, 2013.
SZÁMVITEL.
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése
Szülői választmány 2016.okt.18.
Műszaki Anyagtudományi Kar, Energia- és Minőségügyi Intézet
SZÁMVITEL.
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Tóth Dániel Tanársegéd
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Monostoriné Hörcsik Renáta
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Nemoda Dóra Tanársegéd
GÉIK, Matematikai Intézet
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
A szociális gazdaság jogi háttere Szlovákiában
A projektek jelentősége a Műegyetemen
EFOP VEKOP „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.
SZÁMVITEL.
Székesfehérvári felsőoktatási képzések
Ifjúságsegítés értékközvetítéssel
VIK - Mérnökinformatikus szak
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
Az egyéni és Szociális kompetenciák szerepe a karrierindításban
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
„Adjunk esélyt mindenkinek
Szakdolgozat címe Készítette: Hallgató neve, Neptun kódja, szakiránya
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
Merre tovább a középiskola után?
PÉNZÜGYI MENEDZSMENT MELLÉKSZAKIRÁNY
A szerbiai gazdasági felsőoktatás kihívásai
Motivációs szeminárium
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
A mérés-értékelés tanulmányozása Dániában
Lorem ipsum.
képzési és munkaerő-piaci lehetőségek ismerete
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Az Országfásítási Program előkészítésének aktuális kérdései
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Előadás másolata:

„A tudás kutató egyetemet, az egyetem jövőt épít.”

A campus

Az egyetem története 1735 – Selmecbánya 1949 – Miskolc

Az egyetem Universitas 7 kar és 1 intézet Híd a képzés és a gyakorlat között „Kutatóegyetem”

Az egyetem karai Műszaki Földtudományi Kar Műszaki Anyagtudományi Kar Gépészmérnöki és Informatikai Kar Állam- és Jogtudományi Kar Gazdaságtudományi Kar Bölcsészettudományi Kar Egészségügyi Kar Bartók Béla Zeneművészeti Intézet

Képzések Bologna-rendszer Képzési területek: Bölcsészettudomány Gazdaságtudományok Informatika Jogi Közigazgatási, rendészeti és katonai Műszaki Művészet Orvos- és egészségtudomány Pedagógusképzés Társadalomtudomány Természettudomány

Duális képzések Képzési területek szerint - alapképzés GazdaságtudományokInformatikaMűszakiTermészettudomány gazdálkodási és menedzsmentmérnökinformatikusanyagmérnökiföldrajz kereskedelem és marketingprogramtervező informatikusenergetikai mérnöki nemzetközi gazdálkodásgépészmérnöki pénzügy és számvitelipari termék- és formatervező mérnöki turizmus-vendéglátásjárműmérnöki környezetmérnöki logisztikai mérnöki mechatronikai mérnöki műszaki földtudományi műszaki menedzser villamosmérnöki Néhány számadat: Jelenleg több, mint 100 céggel kötöttünk együttműködési megállapodást (Pl. TAKATA, Bosch, NEMAK, BorsodChem, FUX, Jabil, REMY stb.) 40 hallgató kezdte meg tanulmányait a 2015/2016-os tanévben duális képzési formában, jelenleg összesen 80 fő tanul duális formában egyetemünkön.

Duális képzések Tervezett képzések - mesterképzés Műszaki Anyagtudományi Kar Műszaki Földtudományi Kar Gépészmérnöki és Informatikai Kar Gazdaságtudományi Kar AnyagmérnökiFöldtudományi mérnökiEnergetikai mérnökiMarketing KohómérnökiGeográfus (2016 szeptemberétől már indul) Gépészmérnöki Logisztikai mérnöki Ellátási lánc menedzsment Számvitel Hidrogeológiai mérnökiMechatronikai mérnökiVállalkozásfejlesztés Olajmérnöki (2016 szeptemberétől már indul) Mérnökinformatikus Villamosmérnöki Vezetés és szervezés

Köszönöm megtisztelő figyelmüket! A tudás és közösség campusa. Campus for Community and Knowledge.