1 Hogyan szerezz affiliate partnereket, akik többszörözni tudják a bizniszed?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Digitális világ A tudatos mobilhasználat Adatvédelem.
Advertisements

Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka.
BUDAPEST, – Lukács Ferenc
SZABÁLYZAT NŐKNEK (FÉRFIAKTÓL)
Sikeres emberek.
Kompetencia - Interakció Összeállította: Alseczné Sipos Ibolya NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola.
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente Kisvállalati Marketing.
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
Bármilyen hülyeségnek tűnik, de működik. Próbáljátok ki!
Éppen a WC-n ültem, hogy sürgős dolgomat intézzem, amikor...
Micimackó egy igaz történet
E-napló diákoknak.
7 DayWealth regisztrációs segédlet Havi 10 $ (2000Ft )befektetéssel A 3. hónaptól csengő $ hizlalják a pénztárcád ! 8000Ft befektetéssel 50%-al több a.
SFI – Affiliate marketing "Strong Future International."
Üzleti Terv A WowWe a legkorszerűbb és a legdinamikusabb üzleti tervet ajánlja a direkt értékesítési iparágban ….. 5 jövedelemforrással.
A lustaság legyőzése. Honnan szerezz motivációt!
Konfliktus Dr. Ternovszky Ferenc: Nemzetközi menedzsment európai szemmel BGF - Külkereskedelmi Főiskolai Kar Vállalkozások és Emberi Erőforrás Menedzsment.
Hogyan hárítsuk el a tolakodó pasikat?
Az élet.
Digitális világ A tudatos mobilhasználat Adatvédelem.
 1.Interakcióban jön létre!  2.A megoldás is csak interakcióban  lehetséges, melynek eszköze a  kommunikáció  (speciális kommunikáció)  Kommunikációm.
TÁMOP /A
Hogyan készüljünk fel a szóbeli interjúra? Milyen kérdések várhatóak?
Online értékesítési modellek
100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción keresztül 100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción.
Szelektív hulladékgyűjtést népszerűsítő program „Legyél te is válogatós!” 6. Előzd meg a hulladékképződést!
Válságkommunikáció Dr. Piskóti István.
Start Up Tréning !. Fast Start Hogyan érhetnek el lukratív és állandó szinteket FS-ben : (következő naptári hónap és bónuszként a kezdőhónap) Cél : Legyen.
Előadó: Markovich Béla, ügyvezető, Mapei Kft.. Hogyan érjem el, hogy a viszonteladóm ne akarjon megkerülni? Mit tegyek, hogy a viszonteladók az én termékeimet.
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Kommunikáció szerepe a kapcsolattartásban
4. Bináris Bónusz! 10% Az Ön Bináris struktúrájának két ága /lába/ van . Kétféleképpen kerülhet új tag a rendszerébe. Vagy Ön csatlakoztat új tagokat.
1db Lavyl Auricum Sensitive 150 ml 2db Lavyl Auricum Sensitive 50 ml
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
Tantra Indiából
„Tudja a ti Atyátok, mire van szükségetek, mielőtt még kérnétek tőle.” (Máté 6, 8) Bárcsak nekem is lenne!
Jagodics Rita – kereskedelmi marketing szakértő GYŰJTS TÖBB VEVŐT ÉS PÉNZT KIVÁLÓ REKLÁMSZÖVEGGEL!
Immunoprecipitation Gyakorlati munka I. rész. Kísérleti protokoll Protokoll.
Kommunikáció Boda Klaudia 12.c. Mi a kommunikáció? A kommunikáció tájékoztatás, információk cseréje közlése valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
1 [KATAPULT LIVE ADÁS] Miről írj a blogodon úgy, hogy az pénzt is termeljen? [Téma ötletek + Esettanulmány]
1 Hogyan startolj el az értékesítési tölcsérekkel? + ÚJDONSÁG LELEPLEZÉSE!
Alapszabály 60-év felett
1 [KATAPULT LIVE ADÁS] Hogyan vegyél fel online marketinges csapattársat?...avagy így válaszd ki a legjobb embert, a legrövidebb idő alatt!
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
UGYE TE IS AKAROD? Sas István Kommunikációs Akadémia A befolyásolás titkai a társadalmi célú reklámban.
A Gyógyszerhamisítás veszélyei Szellemitulajdonjog-védelem a gyakorlatban III. rész Amit egy középiskolásnak tudni illik... TE DÖNTHETSZ!
Mik azok a piacépítő befektetések?
Így szervezd ki az ügyfélszolgálatot, csomagküldést mindörökre és
PéPéeS Szakácskönyv férfiaknak Almáspite PéPéeS
Hogyan készíts cím szerző oldalt, ami 50%-ot konvertál?
Ezek a stratégia elemek sorban
megbízása a jó megoldás?
Hogyan adj el újból a meglévő vevőidnek OFFLINE, ám mégis teljesen
Ezek a stratégia elemek sorban
Cseh János Group Director
4 mód, ahogyan felhasználhatod a videót az online marketingedben
Összefoglalás 7. évfolyam
Így ismerd meg a vevőt jól!
Ezek a stratégia elemek sorban
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
A sikeres kampányok 2 fő legókockája
Tapasztalatok 3 hónap Facebook
SZABÁLYZAT NŐKNEK (FÉRFIAKTÓL)
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
SZABÁLYZAT NŐKNEK (FÉRFIAKTÓL)
AZ ÜGYFÉL ELÉGEDETTSÉG MÉRÉSÉT?
45 lecke az életben Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

1 Hogyan szerezz affiliate partnereket, akik többszörözni tudják a bizniszed?

2 Ezek a stratégia elemek sorban Hogyan és mi alapján keress affiliate partnereket? A MAI MENETREND: 2. Mi az, ami VALÓJÁBAN motiválja a JÓ affiliate partnert? (Nem, nem a jutalék… ) 3. Hogyan vedd fel a jövendőbéli partnerekkel a kapcsolatot? 4. Mire figyelj, ha hosszútávon dolgozol velük együtt? 5. Sipos Zoli élő interjú beszélgetés

1 Ugyanazon célközönségnek ad el? (akár ”konkurens” is lehet) Ezt a 4 kérdést tedd fel magadnak, mielőtt affiliate partnert választasz 2 Többségében egyezik a szakmai / morális értékrendetek? 3 Van listája (vagy más aktívan használt csatornája)? 4 Van saját terméke?

Mi az, ami VALÓJÁBAN motiválja a JÓ affiliate partnert? Nem a jutalék... Hanem......az, hogy Te is kiajánlod Őt a saját listádon. Ugyanis annak van JÓ listája, akinek van saját cucca. Akinek van saját cucca, az pedig abból él, nem a Te jutalékodból ;)

BÓNUSZ: Hogyan NE vedd fel a kapcsolatot egy potenciális affiliate partnerrel? 1. Célközönség probléma 2. Végig-végig RÓLUK van szó 3. Valójában utánunk se nézett 4. Nem ADNAK semmit 5. De elsőre kérnek

1 Adj-adj-adj-adj Első kapcsolat esetén Te adj ELŐSZÖR! Így vedd fel a kapcsolatot potenciális affiliate partnerekkel 2 Ne csinálj magadból hülyét: célközönség egyeztetés 3 Kommunikáld egyértelműen azt, hogy a MÁSIKNAK miért lesz jó 4 Csak WIN-WIN javaslatot tegyél

1 Néha csak úgy kérdezz rá, hogy mi a helyzet? Mivel tudunk támogatni? Tippek a jó minőségű kapcsolat fenntartásához 2 Ha éppen fut egy-egy kampány és Te tudod támogatni, de nem kérték, ajánld fel! Jól fog esni ;) 3 Mindig figyelj oda az egyensúlyra – csak azt kérd, amit adsz is! Fölösleges tüskéket hagy a másik félben az, ha Ő mondjuk 3 levelet küld ki rólad, Te meg folyamatosan csak egyet tudsz... Ekkor ne fogadj el 3 levelet, mert ha nem tudod viszonozni, sérülés lesz a kapcsolatban.

Sipos Zoli Sipos Zoli interjúúúúú!

KÖSZ A FIGYELMET! 9 Van kérdésed? Tedd fel kommentben!