A rendszerről A korábbi papír alapú ügymenet kiváltására, belső fejlesztésben létrejött humánpolitikai igénylési rendszer A Humánpolitikai Igazgatóság és az Informatikai Igazgatóság közös fejlesztése 2012-ben került bevezetésre EHA / Neptun kóddal azonosítja a felhasználót, a jóváhagyások papír alapú aláírás nélkül, kizárólag kattintással történnek Az aktuális feladatokról értesítést is küld a rendszer
A HR DOCS rendszerben intézhető ügyek 2 féle ügycsoport érhető el: - Felvételi folyamat - 1. Státuszigény - 2. Pályázat - 3. Kinevezési kérelem - Kilépési folyamat - 1. Kilépési kérelem - 2. Távozási lap Elérés:
Felvételi folyamat Státuszigénylés Csak közalkalmazottak Új felvétel, jogviszony módosítás, vezetői megbízások Álláspályázatok – munkakörök, vezetői, magasabb vezetői pályázatok Kinevezési kérelem (béradatok) Bérváltozás Meglevő közalkalmazott bérének módosítása
Kilépési folyamat decembertől érhető el Közalkalmazottak, és hallgatói munkaszerződéssel foglalkoztattak távozása is Kilépési kérelem Ez az ügyirat gyűjti össze a jogviszony megszűntetéshez szükséges információkat Távozási lap A kilépő / áthelyezendő dolgozó tartozásainak, leltárának ellenőrzése
Új szolgáltatás: PTE önéletrajz adatbázis szeptembertől kertült elindításra A Humánpolitikai Igazgatósághoz beérkezett általános jelentkezéseket (önéletrajzokat) tárolja, melyek nem konkrét álláspályázatra érkeztek be Online kereshető adatbázis Megváltozott munkaképességű munkavállalók jelentkezéseit is tartalmazza Egy évig érhető el egy adatlap az aktív adatbázisban, majd ismételt ellenőrzés után – kérésére – a jelentkező visszakerülhet az aktív álláskeresők közé
Klinikai Központhoz kapcsolódó főbb szerepkörök Igénylő (humán referensek, klinikai ápolásszakmai igazgatók / titkárnők) Fedezetigazoló (gazdálkodási referensek) Szervezetiegység-vezető (klinika igazgatók, ápolási és orvosigazgatók, hivatalvezető) Szakmai ellenjegyző (orvosigazgató / főigazgató, ápolásigazgató) Munkáltatói jogkör gyakorló (főigazgató, rektor)
Felvételi (státuszigénylési) folyamat lefutása 1. lépés Státuszigénylés: Igénylés rögzítése > Fedezetigazolás > HPI Státuszengedély (Pályáztatás vagy mentesség előírása, jóváhagyók megadása) > Szervezetiegység-vezető jóváhagyása > Szakmai ellenjegyzés > Munkáltatói jóváhagyás 2. lépés Pályáztatás (ha szükséges): Igény rögzítése > Szervezetiegység-vezető jóváhagyása > HPI ellenőrzés > Pályázat megjelenése > Jegyzőkönyv feltöltés > Nyertes pályázó kiválasztása
Felvételi (státuszigénylési) folyamat lefutása 3. lépés Kinevezési kérelem (béradatok, elfogadott végzettségek, munkaidő, munkavégzési hely adatai): Klinikai Központ vonatkozásában jelenleg a HPI munkaügyi ügyintézők rögzítik (nem az igénylő szerepkörű felhasználók) Igény rögzítése > Szervezetiegység-vezető jóváhagyása > Szakmai ellenjegyzés > Fedezet igazolása > Munkáltató jóváhagyása
Vezetői jóváhagyások száma a felvételi folyamatban (Klinikai Központ) ÜgyiratSzerepkörJóváhagyások száma StátuszigényMunkáltató Szakmai ellenjegyző Szervezetiegység-vezető PályázatMunkáltató Szakmai ellenjegyző Szervezetiegység-vezető Kinevezési kérelemMunkáltató Szakmai ellenjegyző Szervezetiegység-vezető
Vezetői jóváhagyások száma a távozási folyamatban (Klinikai Központ) ÜgyiratSzerepkörJóváhagyások száma Kilépési kérelemMunkáltató Szakmai ellenjegyző Szervezetiegység-vezető Távozási lapMunkáltató Szakmai ellenjegyző Szervezetiegység-vezető
Jóváhagyásra váró ügyiratok megkeresése Azonosítás után (EHA/Neptun kód és hozzá tartozó jelszó) a rendszerben a „Kezdőlap” képernyője jelenik meg, ahol mindig az adott pillanatban jóváhagyásra váró ügyiratokat lehet megtalálni. A képernyőn felülről lefelé haladva ügycsoportonként helyezkednek el az ügyiratok, a csoportokon belül sorszám szerint rendezve: 1. Státuszigények 2. Bérmódosítási iratok 3. Kilépési kérelmek és távozási lapok
Jóváhagyásra váró ügyiratok megkeresése A rendszer a soron következő jóváhagyónak -es értesítést is küld arról, hogy ügyirat érkezett: ez tartalmazza az adott ügy részletes adatait, és a jóváhagyáshoz szükséges linket A jóváhagyásra váró iratok az online felületen a „Kezdőlap”-ra kattintva is elérhetők.
Jóváhagyás Az adott ügynél az aktuális ügyek listában található ikonok segítségégével (Jóváhagy – elutasít) A „Részletek” ikonra (vagy az értesítő linkjére) kattintva az ügyirat alján található gombok megnyomásával Elutasításnál kötelező indokolást írni. Minden elutasított ügy az Igénylőhöz kerül vissza, aki azt követően javíthatja, szükség esetén visszavonhatja az ügyiratot. A javított ügyiratokat beküldés után ismét jóvá kell hagyni.
K ÖSZÖNJÜK A FIGYELMET !