TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szakképzési hozzájárulás év. Legfontosabb változások Új törvény: évi CLV. törvény Módosult a felnőttképzésről, és a felsőoktatásról szóló.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
DSC TÁMOP Munkahelymegőrző támogatás munkaidő csökkentéssel és képzéssel kombinálva 2009.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
KÖZÖS UTAKON – PÁRBESZÉD A TÁRSADALMI FELZÁRKÓZÁSÉRT KONFERENCIA DECEMBER 2. DR. GARAI PÉTER EU FEJLESZTÉSEK VÉGREHAJTÁSÁÉRT FELELŐS HELYETTES-ÁLLAMTITKÁR.
A kifizetési kérelem összeállítása TÁMOP-3.2.9/B-08 Audiovizuális emlékgyűjtés.
Kocsis Tibor Kaposvár, március 01. Vállalatok K+F+I tevékenységének támogatása.
GINOP Gyakornoki program pályakezdők támogatására.
„KAPASZKODÓ” SZOCIÁLIS BÖRZE november 24. Szakmai programok és kihívások az FSZK jelenében és jövőjében.
PROJEKT INDÍTÓ KONZULTÁCIÓ TÁMOP B-15/1/KONV
A TÁMOP munkaügyi központokat érintő kiemelt projektjeinek bemutatása TÁMOP 1-es 2 –es prioritásának keretében megvalósuló programok.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ Szőke István szakmai igazgató Pécs, január 29. A gazdasági válság foglalkoztatásra gyakorolt hatásának.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
A MEGALAPOZÓ KUTATÁSOKRÓL A felsőoktatás és a munkaerőpiac kongruenciájának mintázatai Jancsák Csaba PhD SZTE JGYPK AHI ATT TÁMOP A/1-11/
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” c. kiemelt projekt Általános.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Pályázati lehetőségek Nagy Réka Közművelődési és kulturális intézmények pályázati lehetőségei.
Melyik számlaosztályban szerepelnek az alábbiak? a) Szállítók b) Vevők c) Anyagok d) Anyagköltség e) Pénztár f) Árbevétel g) ElÁBÉ h) Forgóeszközhitel.
A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE május 26.. A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE Beszerzés vs. közbeszerzés Az új közbeszerzési törvény tükrében Willinger Kornél NVMT Elnökségi.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
A év értékelése és a év újdonságai
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
GINOP Gyakornoki program – pályakezdők támogatására - ismertető -
NIIF Behívás projekt aktualitások
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Barcsák Marianna KPSZTI
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Hitelkonstrukciók a pályázati rendszerben
Szerbiai sporttudományi és testnevelő képzések
Mezőgazdasági kisüzemek fejlesztése
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Integráció a felsőoktatási könyvtárak szolgáltatásfejlesztésében
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
K+F+I pályázati lehetőségek vállalkozásoknak!
Kispálné Horváth Mária
A Digitális szakadék csökkentése (GINOP-6. 1
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése
Dr. Varga Csaba, SZTE TTIK,
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A HEVES MEGYEI KORMÁNYHIVATAL MUNKAÜGYI KÖZPONTJÁNAK 2011
„B” komponens Az SZTE informatikai infrastruktúrájának fejlesztése
Szakmai köszöntő Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
DR TÖRÖK LÁSZLÓ EGYETEMI DOCENS SZTE TRAUMATOLÓGIA
Innovációs források felhasználásának regionális tapasztalatai
A projektek jelentősége a Műegyetemen
általános és stratégiai rektorhelyettes
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
HEFOP P /1.0 A működési folyamatok mintaszerű újraszervezése az integrált vidéki nagyegyetemek minőségközpontú működésének támogatása.
Baranya Megyei Paktum Konferencia
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
LEADER LEADER Intézkedések a Déli Napfény LEADER Egyesület területén
Lorem ipsum.
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ által végrehajtott TÁMOP program eredményeinek bemutatása.
Előadás másolata:

TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél- alföldi Régió felsőoktatásában Alattyányi István projektmenedzser Szegedi Tudományegyetem

Projekt alapadatai, céljai Projektazonosító:TÁMOP E-13/1/KONV Megvalósítási időszak: – Elszámolható költség: Ft Megítélt támogatás (100%): Ft Fejlesztési célok, komponensek A komponens (1) AP: Sporttudományi képzésfejlesztés (1)Képzési programok fejlesztése; (2)Tananyagfejlesztés alprogram; (3)Nemzetközi képzési tartalmak szolgáltatások kialakítása és hálózatfejlesztés; (4)Intézményi sportiroda koordinációja; (5)Tananyagok digitalizálása alprogram; (2) AP: Sportorvosi képzés kialakítása Tananyag fejlesztés; Sportorvosi ismeretek oktatásának elindítása; Oktatók továbbképzése; (3) AP: Sportélettan képzésfejlesztés Tananyag fejlesztés; Sportélettani PhD elindítása; Sportélettani oktatási, képzési tartalmak biztosítása; B komponens (4) AP: Hallgatói sportszolgáltatások fejlesztése Integrált sportiroda felállítása; 4 új sportszolgáltatás bevezetése; Mentorálási mintaprogram kidolgozása; 4000 fő hallgató aktív bevonása;

Projekt szakmai előrehaladása ( ) Benyújtott változás bejelentési kérelmek száma1 db Benyújtott kifizetési kérelmek száma1 db A projektben közreműködők száma Projekt állandó alkalmazottai: 35 fő SZTE-s szakmai megvalósítók (állandó + eseti): 40 fő Megbízási szerződés (előkészítés): 1 fő Hallgatói munkavégzés: 1 fő Vállalkozási szerződés: 0 fő A lebonyolított beszerzések száma Értékhatár alatti: 3 db Központosított közbeszerzés/egyetemi tender: 5 db

Projekt pénzügyi előrehaladása ( ) Tervezett kifizetések száma:6 Benyújtott kifizetési kérelmek száma:1 db Ebből elfogadott kifizetési kérelmek száma:0 db Lehívott támogatás összege előleggel együtt: Ft Lehívott támogatás aránya a támogatási összeghez képest:25 % Folyamatban lévő / tervezett kifizetési kérelem bemutatása Időszak Összeg%-os arány ig benyújtott Ft 6,46 % ig tervezett Ft 7,70% ig tervezett Ft 19,38% ig tervezett Ft 19,27% ig tervezett Ft 30,79% ig tervezett Ft 16,41%

Köszönöm figyelmüket! Alattyányi István