Stratégiai management Keczeli Csaba C. Egyetemi Docens Információtechnológiai alkalmazások és szolgáltatások fejlesztése Tanszék
Stratégia ? Miért vagyok én itt : Miért vagyok én itt : Szép vagyok Szép vagyok Ügyes vagyok Ügyes vagyok Jó sales vagyok Jó sales vagyok … ESETLEG ÉRTEK HOZZÁ ESETLEG ÉRTEK HOZZÁ N E M O K T A T O M N E M O K T A T O M
Amiről ma nem SWOT SWOT GANT GANT PEST, v. STEP PEST, v. STEP Porter Porter
OGETHER C S A P A T VERIBODY CHIEVES ORE T.E.A.M.
A beszélgetés Mire való a Stratégia Mire való a Stratégia Mi befolyásolja Mi befolyásolja A jövő (esetleg jövendőmondás?) A jövő (esetleg jövendőmondás?) Mivel befolyásolhatjuk Mivel befolyásolhatjuk Mennyire szakma specifikus Mennyire szakma specifikus
Küldetésünk Ügyfeleink általában azt várják a piactól, hogy mindig a legújabb informatikai technológiákat alkalmazhassák. Vállalkozásunk ennek az igénynek kíván megfelelni – küldetése a régió vezető informatikai cégévé válni.
Egy CÉG küldetése. Változik-e vagy sem Változik-e vagy sem Tervezésrövid TervezésrövidHosszútávú
Mivé akarunk válni Benne az ember Összhang az ember és a cég között A profit nem számít Nincs küldetés ha csak a profiton gondolkodunk
Alkalmazás helye Kisvállalkozás Kisvállalkozás Nagyvállalkozás Nagyvállalkozás Multinacionális Multinacionális Külső tényezők (vallás, nemi eloszlás,politika…) Külső tényezők (vallás, nemi eloszlás,politika…) Belső tényezők (alkalmasság, HR, belső folyamatok…) Belső tényezők (alkalmasság, HR, belső folyamatok…) Eszközök (átszervezés, árcsökkentés, marketing…) Eszközök (átszervezés, árcsökkentés, marketing…)
Hmmm Irány Irány Cél Cél Közeli Közeli Távoli Távoli Forrás Forrás HR HR Pénzügyi Pénzügyi Szakmai Szakmai Környezet Környezet Piac… Piac…
Köszönöm a figyelmet. Kérdések, válaszok 4029 Debrecen, Maróthy u. 5-7www.CTS.hu