A Nemzetközi Gyermekment ő Szolgálat biztonságos internet oktatási programjának tapasztalatai Nagyváradon.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Digitális világ A tudatos mobilhasználat Adatvédelem.
Advertisements

KÖZÖSSÉGI HÁZ KISVASZAR 2012.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
A biztonságos netes bankolás Pap Gyula Gyermekmentő szolgálat, Médiakonferencia szeptember 26.
„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
Internet alapú tanulás vidéki térségben. Székelyföldi tapasztalatok Kiss Adél Pro Educatione Egyesület – Tanulmányi és Felnőttképzési Hálózat, Csíksomlyó.
© Copyright 2013 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Önkéntes oktatói tapasztalatok.
Utcai és lakótelepi szociális munka
Gyermekvédelmi munka áttekintése
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Fekete Olga D119-HUNGARY Magyarországi Lions Szövetség Lions Szülőszállás projekt bemutatása.
Bemutatkozik a Kecskeméti Ifjúsági Kerekasztal
Ahány ház, annyi szabály Székely Levente
Szociális és gyermekjóléti szolgáltatások koordinátora
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
Magyar Tudományos Akadémia
Olvasunk és cselekszünk egészségünk megvédéséért: Egészséges életmódra nevelés a könyvtári foglalkozások keretében című program kipróbálásának tapasztalatai.
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
A Móra Ferenc Ált. Isk. tehetséggondozó programja
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata Családsegítő Szolgálat Gyermekjóléti Központja.
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
Egy non-profit egészségügyi alapítvány PR-tevékenysége Száraz Éjszakák – Derűs Nappalok Alapítvány Sarlós Gábor PeppeR 21 PR Ügynökség.
A gyerekek nem várnak Gyerekesélyprogram 2007
Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?
Digitális világ – interaktív táblán
Szűcs Norbert A SIP oktatási tapasztalatai Magyarországon.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
H OGYAN KÁROS AZ INTERNET ? E LEMZÉS VII. OSZTÁLYOS TANULÓK KÖRÉBEN Ozsváth Berényi Hajnal KAM – Regionális és Antropológiai Kutatások Központja.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Startolj Reggelivel! iskolareggeli program
Óvodai szülői klub Kisvaszaron
Digitális világ A tudatos mobilhasználat Adatvédelem.
Internetoktatás a József Attila Városi Könyvtárban (Élmények, tapasztalatok)
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
II. Kerületi Védőnői Szolgálat gyermekvédelmi tevékenysége
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
A N emzetközi Gy ermekmentő Sz olgálat Magyar Egyesület pápai számítógépes klubjának Safer Internet tevékenysége és megvalósulási formái Készítette: Nagy.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
Internet a családban Székely Levente –
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
Készítette: Kovács Antónia
Készítette: Somorjai Kristóf.  Az internet olyan globális számítógépes hálózat, ami az internet protokoll révén felhasználók milliárdjait kapcsolja össze.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
A Biztonságos Böngészés Program március. 2 Az internet csodálatos dolog és nélkülözhetetlen eszköz MI A PROBLÉMA?
Sakk-logikaoktatás a gyakorlatban A logikus gondolkodástól a kritikai gondolkodásig.
Tovább együtt eredményesen … A FELSŐ TAGOZAT ÍGY.
Médiaismeret a könyvtárban TÁMOP Zárókonferencia Dienes Éva FSZEK Központi Könyvtár június 21. „ tudatosan hajózni...”
„Kincs, ami nincs” - a hazai szegények egészségi állapota - Havasi Éva és Horváth Gergely.
Gyerekek a hálón – gyerekek a hálóban? VIII. Nemzetközi Médiakonferencia A média hatása a gyerekekre és a fiatalokra szeptember 29 – október 1. Balatonalmádi.
1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential.
Tudja-e befolyásolni a Gyermekvédelmi Internet- kerekasztal tevékenysége a média gyermekekre és fiatalokra gyakorolt hatásait? VIII. Nemzetközi Médiakonferencia.
Erőszakos médiatartalmak fiatal fogyasztói Székely Levente.
Ausztriai Magyar Pedagógusok Egyesülete Verein für Ungarische Pädagogen und Pädagoginnen in Österreich Kaposvár 2016.
– Letölthető változat –
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Néhány adat a 2016/2017-es tanévről
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
Esély a szülőknek, lehetőség
Előadás másolata:

A Nemzetközi Gyermekment ő Szolgálat biztonságos internet oktatási programjának tapasztalatai Nagyváradon

 ös tanévben 8 általános iskolában tartottunk biztonságos internet oktatást 320 gyermek részére.  A célcsoport éves kisiskolások voltak.  Az előadást követő felmérési eredmények révén részletes képet kaphattunk ennek a korosztálynak a különböző médiahasználati szokásairól (érdeklődési terület, internet használati szokások, televízió, mobilhasználat), értékrendszeréről és attitűdjeiről.

 A háztartások mindössze egytizedében alkalmaznak a szülők valamilyen PIN kódot annak érdekében, hogy a gyerekek ne tudjanak szabadon bármilyen számítógépes programra kapcsolódni. A 11 éves gyerekek 35%-a ismeri és használja a közösségi oldalak valamelyikét. Természetesen ez az arány 11 éves kor felett rohamosan emelkedik.  A gyerekek bevallásai szerint 65%-a mondta, hogy a szülei felügyelik az internetezési szokásait. Ezen belül 40% folyamatos kontroll alatt van, 13%-uknál viszont csak nagyon- nagyon esetleges, egy-egy alkalomra korlátozódik a kontroll.  A szülők 60%-a már beszélgetett a biztonságos internetről a gyermekével, ez az arány az idősebb, éves lányok esetében és a megyei jogú városokban élők körében magasabb.

Biztonságos internetoktatás szülőknek a gyermekek védelmében

Biztonságos internet oktatás

Biztonságos internetoktatás iskolákban

Számítógépes klub

 Köszönöm a figyelmet!