Fodorné Tóth Krisztina PTE Regionális Távoktatási Központ Multimédia az oktatásban 2009.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Egyetemi oktatók módszertani felkészítése e-learning tartalmak fejlesztésére Gödöllő, dr. Nagy Tamás.
Tutori tevékenység a gyakorlatban
E-learning alapú távoktatásos képzés
Az „Y generáció” egyeteme
NyitólapEszközökIgényekProblémákKövetkeztetések Kik?Mit?Mivel?Hogyan? A felmérés 1. Mobilhasználat 2. Internethasználat 3. Oktatás korszerűsítése Az m-Learninget.
A DEXTER FELNŐTTKÉPZÉSI ADMINISZTRÁCIÓT ÉS TUDÁSÁTADÁST TÁMOGATÓ MEGOLDÁSAI.
A tanulás jövője Dr. Kuti István oktatási főigazgató-helyettes
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
4 Moodle portál tapasztalatai - konnektivista szemmel
V. ETR Konferencia április Dr Majó Zoltán, egyetemi adjunktus
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
PROJEKTMÓDSZER „Copernicus az égitestek középpontjává
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
E-learning és a multimédia
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
E-learning alapú távoktatásos képzés
E-learninges tananyagfejlesztés módszerei a felsőoktatásban
Dr. Magyar Miklós"JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!" „JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!” „MultiMédia az oktatásban 2007” Nemzetközi Konferencia.
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc
Az információs és kommunikációs technológiák szerepe a szakképzésben február 22. Dr. Tóth Péter főiskolai docens Fővárosi Pedagógiai.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Felsőoktatási portálok lehetőségei a hatékony tudásépítésben
A statisztikai jártásság megközelítései, modellje A (felső)oktatás szerepe Peter Kovacs Associate professor Department of Statistics and Demography, Faculty.
Digitális tartalom előállítási képzés, alternatív foglalkoztatással mozgássérültek és megváltozott munkaképességűek számára HEFOP DAT Konferencia.
Folyamatos Fejlesztés Cél: Önálló fejlesztési képesség kialakítása intézményi és egyéni szinten.
mLearning - A Moodle használata mobil eszközökön
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
„ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban” „ IKT-val támogatott új tanulási környezetek szerepe az oktatásban ” augusztus.
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
Vezetői konfliktuskezelés (fegyelmi ügyek)
Győr, dr. Nagy Tamás, Nyitrai Erzsébet
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Wordforce e-learning szerkesztő lehetőségei és korlátai
Járt utat a járatlanért… A Moodle bevezetésének és alkalmazásának sajátosságai nagyvállalati környezetben Németh Károly Gödöllő, június 24.
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Attitűd, autonómia és felelősségvállalás az OKKR-ben
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Kooperáció a felsőoktatásban
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Reflektív gondolkodás
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
Dr. Papp-Danka Adrienn Tanulásmódszertani útmutató online tanuláshoz X. MoodleMoot Konferencia, június 26.
Líceum a természettudományért TIOP A projekt célja Eszterházy hagyaték: a tudás elérhetőségéhez korszerű feltételek A természettudományos oktatás.
Graciela Sbertoli / Vox A kisebb települések önkormányzatainak támogatása az életen át tartó tanulás szemléletének népszerűsítésében MANORKA – zárókonferencia.
Tanár a hálózati tanulásban – változó tanárszerepek Fodorné Tóth Krisztina PTE
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
E-LEARNING ALKALMAZÁSOK DR. ZÁRDA SAROLTA. AZ ELEKTRONIKUS OKTATÁS KÖVETELMÉNYRENDSZERE JÓL TAGOLT TARTALOM PERCES SZAKASZOK - A TARTALOM A KELLŐ.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. (ISBN száma: ) Dr. Tóth Krisztina egyetemi docens GAZDASÁG- ÉS.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
Virtuális egészségügyi információk szakembereknek, laikusoknak Barangolás a Zala Megyei Kórház Egészségügyi Szakkönyvtárának honlapjánhttp://
A HAGYOMÁNYOS TANÁR- KÉP LEBONTÁSA A HÁLÓZATI TANULÁS SORÁN Fodorné Tóth Krisztina PTE
ERASMUS PLUS TANÁRI MOBILITÁS
Hatékony és pontos munkavégzés
Előadás másolata:

Fodorné Tóth Krisztina PTE Regionális Távoktatási Központ Multimédia az oktatásban 2009

Tanulási képességek és elvárások – probléma és megoldás Hallgatólagos elvárás az önálló tanulás A gyakorlat mást mutat! Megoldási variációk: tanulásmódszertani modul, kurzus vagy nem deklarált módszertani segítség Tanulni – hatékonyan, értelmesen, tartós eredménnyel 2008 Multimédia az oktatásban 2009

Célok és megvalósítás Teszt Gyakorlat Játék Segítség Ideális és optimális körülmények: elektronikus segédanyag alapképzéshez EXE, Moodle, Coospace „Távoktatásos” szöveg és struktúra Multimédia és interaktivitás (támogatás?) Multimédia az oktatásban 2009

Célok és megvalósítás Multimédia az oktatásban 2009

Teszt és fejlesztés Kezelhetőség: megjelenés és technológia Tartalom és nyelvezet Interaktivitás és támogatás Multimédia az oktatásban 2009

Teszt és fejlesztés: megjelenés Multimédia az oktatásban 2009

Teszt és fejlesztés: tartalom és nyelv Multimédia az oktatásban 2009

Teszt és fejlesztés: tartalom és nyelv Multimédia az oktatásban 2009

Teszt és fejlesztés: interaktivitás és támogatás Korlátozott interaktivitás magában az anyagban Az útmutatók szerepe Az oktatói támogatás fontossága Az oktató: elvárt szerep és feladatok Multimédia az oktatásban 2009

Teszt és fejlesztés: oktató és támogatás Tartalom, szelekció, kritika Visszajelzés, motiváció Idő és folyamat Multimédia az oktatásban 2009

Köszönöm a figyelmet! Multimédia az oktatásban 2009