Fodorné Tóth Krisztina PTE Regionális Távoktatási Központ Multimédia az oktatásban 2009
Tanulási képességek és elvárások – probléma és megoldás Hallgatólagos elvárás az önálló tanulás A gyakorlat mást mutat! Megoldási variációk: tanulásmódszertani modul, kurzus vagy nem deklarált módszertani segítség Tanulni – hatékonyan, értelmesen, tartós eredménnyel 2008 Multimédia az oktatásban 2009
Célok és megvalósítás Teszt Gyakorlat Játék Segítség Ideális és optimális körülmények: elektronikus segédanyag alapképzéshez EXE, Moodle, Coospace „Távoktatásos” szöveg és struktúra Multimédia és interaktivitás (támogatás?) Multimédia az oktatásban 2009
Célok és megvalósítás Multimédia az oktatásban 2009
Teszt és fejlesztés Kezelhetőség: megjelenés és technológia Tartalom és nyelvezet Interaktivitás és támogatás Multimédia az oktatásban 2009
Teszt és fejlesztés: megjelenés Multimédia az oktatásban 2009
Teszt és fejlesztés: tartalom és nyelv Multimédia az oktatásban 2009
Teszt és fejlesztés: tartalom és nyelv Multimédia az oktatásban 2009
Teszt és fejlesztés: interaktivitás és támogatás Korlátozott interaktivitás magában az anyagban Az útmutatók szerepe Az oktatói támogatás fontossága Az oktató: elvárt szerep és feladatok Multimédia az oktatásban 2009
Teszt és fejlesztés: oktató és támogatás Tartalom, szelekció, kritika Visszajelzés, motiváció Idő és folyamat Multimédia az oktatásban 2009
Köszönöm a figyelmet! Multimédia az oktatásban 2009