Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

A SZOLNOKI MŰSZAKI SZAKKÖZÉP- ÉS SZAKISKOLA BEMUTATÁSA.
Beiskolázási tájékoztató tanév OM
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
A MAGYAR SZAKKÉPZÉSI RENDSZER ÁTALAKULÁSA Szegedi Szakképzési Centrum – A Jövőd itt kezdődik! |
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
BORNEMISSZA GERGELY SZAKKÖZÉP-, SZAKISKOLA ÉS KOLLÉGIUM
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Komárom – Esztergom Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság Hiányszakmák.
Érettségi tájékoztató 2015/ Értékelt vizsga: 290/ 301 Érdemjegy54321 Darabszám
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Üdvözöljük a iskolaév beiskolázási bemutatóján
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
A szakiskolák aktuális problémái
Mercedes-Benz-Iskola
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Az iskola bemutatása 2007 régebben: 624. sz. Ipari Szakmunkásképző Iskola.
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
cím: Nyíregyházi SZC Wesselényi Miklós Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma OM: Telefon: 70/
MOB (MAGYAR OLIMPIAI BIZOTTSÁG) felügyeletével
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Projektszellemű tanítási foglalkozások a szakiskola évfolyamán
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
A magyar LLG Tanács ülése
Mayer József Budapest február 27.
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Mátészalkai Szakképző Iskola
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
HHR.
A Nemzeti Pályainformációs Portál
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakgimnáziuma
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Nagykanizsai Szakképzési Centrum
„Mindegy, hogy képességeid mekkorák, fő, hogy a tőled telhető legjobbat formáld belőlük és általuk.” (Weöres Sándor)
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Felhasználóképzés a kórházban
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
DARUS.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Rendkívüli felvételi eljárás
Általános iskola eredménye, értékelése
Pályaválasztási tájékoztató
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
IRÁNY A PÁLYA! november 14. „Az emberi nemnek az a hivatása, hogy munkáljon, alkosson, teremtsen.” Széchenyi István EFOP pályaválasztási.
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Kimeneti mérés – OKJ rendszerű szakmai vizsgák
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Előadás másolata:

Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”

AZ ISKOLA KÉPZÉSI SZINTJEI

SZAKKÉPESÍTÉSEK RENDSZERE

Szakközépiskolai képzéseink 9-12.évf. Elektrotechnika-elektronika Informatika Gépészet Vendéglátás- idegenforgalom Szakmacsoportok

Képzési forma előnyei széles alapozású közismereti képzés 12. évf. végén érettségi vizsga csoportbontásban folyó szakmai képzés gyakorlatorientált képzés gazdag kulturális és sportélet

Képzési szerkezet évfolyam OKJ szerinti technikus szakképzések ipari elektronikai műszaki számítástechnikai automatizálási gépész hegesztő gépipari számítástechnikai vendéglátó

Szakiskolai képzéseink 9-10.évf.

Képzési forma jellemzői A szakiskola kilencedik-tizedik évfolyamán az általános műveltséget megalapozó nevelés-oktatás folyik, továbbá pályaorientáció, szakmai előkészítő ismeretek oktatása és szakmai alapozó oktatás.

Szakképzéseink évf.  asztalos  élelmiszer és vegyiáru kereskedő  fémforgácsoló  géplakatos  hegesztő  kőműves  szobafestő, mázoló és tapétázó  villanyszerelő  vendéglátó eladó

MÉCS Tagok Cseh Tamásné Bretán Józsefné Gulyásné Kovács Ida Fehér Marianna Szaniszló Károly

Tervezett feladatok Szülőkkel, tanulókkal megismertetni a mérés eredményeit és a további feladatokat. Osztálytükör készítése Egyéni fejlesztési terv készítése Iskolai mérőlapok készítése Matematika Magyar Történelem Műveltségi terület idegen nyelvből (angol)

Fejlesztési koncepciók Fontos feladatnak tartjuk: Egyéni fejlesztési terv készítése Egyéni fejlesztő foglalkozás Külső szakemberek bevonásával Belső felzárkóztató foglalkozások keretében

Fejlesztési koncepciók Olvasás, szövegértés, helyesírás, önkifejezés fejlesztése Logikus gondolkodásra nevelés Új munkaformák bevezetése Kiscsoportos munkavégzés Korszerű tanulási módszerek használata (kooperatív tanulási módszerek) Bemutató órák szervezése

Mérés folyamata

A mérés eredménye 9/1

Mérés eredménye 9/3

Új feladatok Új iskolai mérőlapok készítése a tanuló fejlődésének követéséhez Egyénre szabott fejlesztési foglalkozások tervezése és eredményének mérése Továbbképzésen szerzett tapasztalok megismertetése a kollégákkal és gyakorlati alkalmazásának bevezetése

Projektek Vevőtípusok megismerése Ki a jó kereskedő? A boltok áruházak helyiségei, berendezései A bolt külső-belső képe Áruforgalom-az áru útjának megismerése

Projekt napok Az iskola a projekt napokat a gyakorlati oktatási napokon oldja meg.

Projekt foglalkozások

Boltlátogatás

Projekt bemutató az iskolában Tapasztalatok: Hasznos, mert alkalmazásával több információhoz lehet jutni. Érdekes ezáltal jobban leköti a figyelmüket, aktiválja őket. Nem minden esetben adottak a technikai, tárgyi feltételek.

Tapasztalatszerzés

Köszönjük figyelmüket!