„Internetes kommunikáció” pótkurzus Készítette: Tóth Tímea Szak: Tantárgykódja: Tanár neve:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
Advertisements

Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Áttörés a hazai távközlésfejlesztésben A Matáv első évtizede Hogyan nőtt a hitelünk? Az út finanszírozása ( ) Készítette: Kis Péter.
Szakbolti kommunikációs stratégia. információ A mai nap Feltérképezzük, hogy milyen – Irányba folyik a kommunikáció – Kommunikációs csatornákon keresztül,
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
Nyitó szakértői találkozó. "C" komponens-informatika Készítette: Farkas László január.28.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Az információs forradalom  Minden jog fenntartva.
Melyik számlaosztályban szerepelnek az alábbiak? a) Szállítók b) Vevők c) Anyagok d) Anyagköltség e) Pénztár f) Árbevétel g) ElÁBÉ h) Forgóeszközhitel.
Előkészületek az on-line referensz útján történő orvos-biológiai és egészségügyi információszolgáltatásra.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
Magyarország gyógyfürd ő i és gazdasági vonzata. Magyarország különösen gazdag gyógyvizekben, termál- és gyógyvíz készletei alapján Európa országai közül.
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
FÉNYMÁSOLÓ TÖRTÉNETE.
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Integrációs elméleti alapok, az integrációk típusai
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Adóhatósági tapasztalatok az e-kereskedelem ellenőrzése során
A sport és testnevelés legfontosabb kézikönyvei, nyomtatott tájékoztató kiadványai Doktori Iskola Salamin Krisztina
Innováció a vezetési tanácsadásban
Esélyek a munkaerőpiacon
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Mezőgazdasági kisüzemek fejlesztése
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
A közigazgatással foglalkozó tudományok
A Digitális szakadék csökkentése (GINOP-6. 1
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
SZÁMVITEL.
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
KRE-AKTÍV motivációs projekt
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Mikáczó Viktória tanársegéd
Tájékoztató a évi OSAP teljesüléséről
Projektmunka Földrajzolok
Innovációs képesség és jólét összefüggései
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
ADAT ÉS TECHNOLÓGIA ORIENTÁLT MARKETING TEVÉKENYSÉG, VÉGE A MEGÉRZÉSEK ÉS AZ ÉRZELMI ALAPÚ DÖNTÉSHOZATALNAK.
Készítette: Boros Bence
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
Az ENSZ, a Nemzetközi Valutaalap és a Világbank
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Köszöntő A Dokumentumkezelő rendszerek helye és szerepe
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
A szállítási probléma.
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
HIRING 101: BEVEZETÉS A TOBORZÁS-KIVÁLASZTÁSBA
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
A kommunikáció fejlődése, analóg vs. digitális
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Iskolai szociális segítő
Áramlástan mérés beszámoló előadás
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A program értékelése Kerekasztal beszélgetés
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
A tehetséggondozás kihívásai
Digitális kárrendezés
Üzlezi információelemző specializió
Előadás másolata:

„Internetes kommunikáció” pótkurzus Készítette: Tóth Tímea Szak: Tantárgykódja: Tanár neve:

Vannevar Bush: Út az új gondolkodás felé 6/1  A technika fejlődésével létrejövő új eszközök nagy mértékben felgyorsították egy-egy tudományterület előrehaladását  Az új eszközök, új vizsgálható területeket nyitnak meg, új módszereket tesznek alkalmazhatóvá  Ezek segítségével az ismeretek megszerzése vagy az elméletek kipróbálása jelentősen felgyorsítható. - Pl. biológia - mikroszkóp, fizika – részecskegyorsító, csillagászat – teleszkóp  Létezik olyan eszköz, mely az összes eddigi tudományos ismeret birtokában van és azokat összekapcsolja, logikailag hasznosítja és modellezi?  A számítástechnika fejlődése következtében minderre biztos jelek mutatkoznak!

Vannevar Bush: Út az új gondolkodás felé 6/2  A as nagy gazdasági világválság, majd a II. világháború cáfolta, azt az elképzelést, hogy az anyagi vagy pénzbeli tőke egymagában is elegendő a fejlődés előidézéséhez.  A tudósok a haditechnika fejlesztésének szolgálatába álltak - a tudomány szinte minden területén új módszereket fejlesztettek ki.  A tudományos és technikai fejlődés történetében a II. világháború komoly vízválasztónak bizonyul.

Vannevar Bush: Út az új gondolkodás felé 6/3  A világ ipari termelésének több mint felét az Egyesült Államok produkálta.  Mindez lehetővé tette a kapacitás teljes kihasználását, a technikai korszerűsítést.  1945-ben csak az USA egyes gondolkodói publikálhattok olyan cikket, mint Vannevar Bush: „As We May Think”, - Út az új gondolkodás felé (Ahogy gondolkodhatnánk) címmel.  Gondolatai úttörő jellegűek és olyan tudományos (számítástechnikai, informatikai) távlatokat nyitottak meg, amelyek korában elképzelhetetlenek voltak.

Vannevar Bush: Út az új gondolkodás felé 6/4  Bush legjelentősebb víziója: a memex - mai terminológia szerint pc vagy laptop További elképzelései: A beszédet írássá alakító gép, a Vocoder - ez az eszköz (szoftver) még mindig tökéletlen, elterjedésének technikai feltételei nem adottak, de megvalósításra érdemes. A hipertext - alapja a materiális, fizikai úton rögzített dokumentáció digitalizálása. Egyes elképzelései valójában a digitális fotótechnikában és a dokumentum-szkennelésben valósultak meg Probléma megoldás: a megfelelő információ visszakeresés (olyan információhordozóra van szükség, mely az emberi agyhoz hasonló módon működik)

Vannevar Bush: Út az új gondolkodás felé 6/5 Válaszra váró kérdések: 1.A szövegben leírtakból mi az, ami eddig megvalósult és milyen formában? 2.A szövegben leírtakból mi az, ami biztos, hogy nem fog megvalósulni az internetes kommunikáció eddigi fejlődését figyelembe véve? 3.A szövegben leírtakból mi az, ami még megvalósulhat, ugyanis bizonyos jelek mutatnak rá?

Vannevar Bush: Út az új gondolkodás felé 6/6