Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szakképzési hozzájárulás év. Legfontosabb változások Új törvény: évi CLV. törvény Módosult a felnőttképzésről, és a felsőoktatásról szóló.
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
BORNEMISSZA GERGELY SZAKKÖZÉP-, SZAKISKOLA ÉS KOLLÉGIUM
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
TÁMOP „ KOMPETENCIAFEJLESZTÉS SALGÓTARJÁNBAN” SKÁID ARANY JÁNOS TAGISKOLA.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A szakiskolák aktuális problémái
Mercedes-Benz-Iskola
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
GAZDASÁGI FÓRUM SZENTGOTTHÁRD
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
A vállalati érdekek és a család összhangjának megteremtése
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Barcsák Marianna KPSZTI
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
AZ ISKOLÁSKORBA VEZETŐ
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
OLVASÓ KÖZÖSSÉG OLVASÓTÁBOR, IFJÚSÁGI OLVASÓKÖRÖK DUNAÚJVÁROSBAN
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Autista diákok kiscsoportos mentorálása
A gyermeki személyiségfejlődés nyomon követése a gyakorlatban
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
HHR.
Az intézmény alapadatai
Sajátos nevelési igényű tanulók a kompetenciamérésben
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Bemutatkozik az iskolapszichológus
2017. December 7. MGYOSZ tapasztalatai.
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
DARUS.
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Megfigyelés és kísérlet
Belügyi Rendészeti Ismeretek
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Intézmény minőségirányítási programja
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Iskolai szociális segítő
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok

BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK

SZAKKÖZÉPISKOLA SZAKISKOLA TECHNIKUS-KÉPZÉS HÍD-OSZTÁLYOK FELKÉSZÍTÉS ÉRETTSÉGIRE FELNŐTTEKNEK KIFUTÓ RENDSZERBEN GIMNÁZIUMI OSZTÁLYOK MIGRÁNS KÉPZÉS SOKFÉLE OSZTÁLY- SOKFÉLE DIÁK

JÓ GYAKORLATOK 1. “Tavasz az egészségért” program 2. Integrált (szövegértés-szövegalkotás ) tanórák terepen. 3. Digitális taneszközök használata az idegen nyelv oktatásában. 4. Digitális taneszközök használata a természettudományok oktatásában. 5. Tanár-diák szerződés. Egyénre szabott nevelési munka. SNI-s és BTM-es nehézségekkel küzdő diákok részére. 6. Ökoiskola-programm. 7. Nyitott szemmel – Velünk élő történelem. Múzeumpedagógiai órák.

Tanár-diák szerződés. Egyénre szabott nevelési munka. Nehézségekkel küzdő diákok részére. CÉL: Csökkenjenek a tanuló viselkedési, tanulmányi vagy életviteléből eredő problémái. FELTÉTEL: Tanuló- és gyermekközpontú pedagógiai attitűd. LÉNYEGE: A szerződéskötés mindkét fél részéről való önkéntes vállalás, amely a későbbiekben kötelezettségekkel jár. FÁZISAI: 1. verbális vagy nonverbális igény felmerülése a gyermek részéről; 2. a pedagógus vállalása; 3. előkészítő és tisztázó beszélgetések sorozata az elvárásokról és a vállalásokról; 4. közvetítő személyének kiválasztása kontroll és mediáció céljából, 5. a szerződés írásba foglalása a közvetítő személy jelenlétében.

Tanár-diák szerződés. Egyénre szabott nevelési munka. Nehézségekkel küzdő diákok részére. FORMÁI:-tanulmányi szerződés - magatartási szerződés - életmódszerződés - mentori szerződés FELADATA: A tanulók strukturált és szisztematikus bevonása saját életük, egészségük és jövőjük, tanulmányi előmenetelük meghatározásába és megtervezésébe, azaz a problémák megoldásának és leküzdésének folyamatába, kiemelten alkalmas munkamódszer a gyerekek életviteli, szociális és önismereti és tanulási kompetenciájának fejlesztésére.