3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele
A szponzorálás.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
Budapest, február 18. Hol és hogyan hirdessünk szűrőprogramot? - ami bevált, és ami nem…,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Mit reklámozhat? Az eladó cég szempontjából 1.Információt közvetít a termékről 2.Imázs bemutatása (központban a márkanév)
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Exkluzív hirdetési felület az Október 23. utca és Fehérvári út kereszteződésénél – Jelenjen meg négyzetméteren! Tájékoztató információ a Hirdető.
Kovács Zita Tiborcz Anikó
Savaria Dance Festival (Szombathely). Mi is a Savaria Nemzetközi táncverseny?  A Savaria Nemzetközi Táncverseny az ország legkiemelkedőbb versenytáncos.
Játéktár-tréning A kreatív gyakorlatok, szituációs játékok tréningje vezetők, trénertársak, moderátorok, animátorok, belső oktatók, pedagógusok részére.
Coke Zero sampling
KISALFÖLD VÁGTA A KISTÉRSÉG ÖSSZEFOGÁSÁÉRT KISALFÖLD VÁGTA A NEMZETI VÁGTA ELŐFUTAMA SZPONZORI CSOMAGOK - MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK.
REKLÁMESZKÖZ TERVEZÉS
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Ajánlat a Miskolc Állomás utcában található 3500 m2-es üzlet- raktárépület egybeli, vagy részenkénti megvásárlására. Az ingatlan környezetének leírása:
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
A évi EMH kampány csatlakozási feltételei Hogyan szervezzünk sikeres és mégis költséghatékony városi kampányt? Szerencsi Éva Nemzeti Fejlesztési.
A NEW WAVES csapat bemutatja: Airwaves – Válaszd a kihívást! Országos Média Verseny 2010 Döntő Készítették: Orova Zita, Totth Ádám, Vadász Kinga (Budapesti.
„Egy mosoly ajándékba” Helyzetelemzés: - árvaházi gyerekek iránti érdeklődés felkeltése - infrastruktúra fejlesztése ISSUE leírása: - Cél meghatározása:
ATL - mit hirdessünk és hol?
Az eseményszervezés formái, eszközei
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
BIZTONSÁGOS KARBANTARTÁS Helyszín, dátum Egészséges munkahelyek kampány
1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Okos Jövő Fórum 2014 Smart Future Forum Okos Jövő Fórum 2014 A rendezvény koncepciója 2 2 Hagyományteremtő céllal megrendezett szakmai fórum az.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Készítette: Csanaky Máté Deli Kristóf Nyilas Roland.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
A kulturális turizmus trendjei és a
Projektmenedzsment Mesterkurzus 1.
Férjek Jótékonysági Golf Versenye szeptember 14. Old Lake Golf Club Anno 2008.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Környezeti nevelés uniós forrásokból
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Stressz-teszt. 2 Kampány fajtája: Életmódváltást támogató edukációs program Kategória: Egyéb, a többi kategóriába be nem sorolható médiacsatorna Kampányidőszak:
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
smart times augusztus 28 – 30 | budapest autó a hősök terén a legnagyobb smart találkozó valódi közösségi élmény több ezer érdeklődő,
Magyar Egyetemi - Főiskolai Országos Bajnokság Döntők.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos
D R. F ILEP B ÁLINT M ÁJER E SZTER P ETRA T ÖMBÖLY T EODÓRA W INKLER C SABA N OVEMBER 5. Rektori Titkárság K ÖZPONTI F ELVÉTELI KAMPÁNY.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
Haszon rendezvények médiaajánlat
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
roma integrációs modellek a közös sikerekért
EZ AZ ÉN MŰVEM Facebook oldal.
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési Egyesület
LEADER pályázati lehetőségek az Innovatív Dél-Zala Helyi Akciócsoport területén önkormányzati szféra számára Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési.
Előadás másolata:

3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk Felületek AB státuszúak 25 – 40 év közöttiek Célcsoport

KocsmakvízSöralátétekFacebook esemény Plakátok – parkoló autókat célozva

A célcsoport körében nagy népszerűségnek örvendő események szponzorálása, helyszíni tartalom-megjelenéssel Az események FB oldalán borítóképként a támogató (Smart találkozó ) lesz megjelenítve, ahova kötelező becsekkolni, így a közvetett elérés is számottevő Koncepció (döntő) esemény szponzorálása: 6 * Ft = Ft Budget Facebook esemény, amire kötelező becsekkolni – így az ismerősökhöz is elér a megjelenés Helyszíni szponzormegjelenés Felületek Okos emberek találkozója most, SMART autók találkozója augusztus Üzenet A célcsoport elérése hatékonyan megvalósítható, valamint az esemény további PR visszhangot kaphat A versenyen résztvevők találkozón való megjelenése valószínűsíthető A találkozóhoz passzoló erős üzenet hatékonyan segíthet a cél elérésében Miért jó ötlet?

A célcsoport kedvelt szórakozóhelyein, pubokban, bárokban kerülnének kihelyezésre az egyedi, figyelemfelhívó és információtartalommal ellátott italalátétek Koncepció Egyedi formájú (SMART) italalátétek gyártása a rendezvény és a szlogen promotálásával : 50 Ft / db * 6000 db = Ft Pubok / bárok kompenzálása: Ft * 20 helyszín = Ft Budget A célcsoport által gyakran látogatott pubokban, bárokban Olyan felületen, amivel találkoznak Felületek A találkozó promotálása dátummal + helyszínnel Kapcsolódó üzenet: Okos megoldás – most iszik, augusztustól SMART-ot vezet Üzenet A pubok/bárok fogyóeszközként tekintenek az alátétekre, így minimális terítési díjért is megbízhatóak A célcsoport, azon belül a „Party-arcok” szegmens elérése hatékonyan kivitelezhető Az italalátétek figyelemfelkeltőek, és biztosan elolvassák a tartalmát Miért jó ötlet?

A jelenleg is autóval rendelkező, AB státuszú célcsoportra lőne az ATL kampány Koncepció Ft Budget Citylight-ok, plakátok – esemény előtt 2 hétig A célcsoportot jellemző, Budapest belvárosában található parkolóhelyeken, a parkolóhelyek felé eső felületeken Felületek Smarttal parkolni okosabb megoldás Smart találkozó + FB esemény reklámozása Üzenet A célcsoport „eltalálása” kisebb szórással megoldható, Olyan szituációban, amikor valószínűbben olvassák el az üzenetet és fogékonyabbak rá Miért jó ötlet?

Simple but smart ATL + BTL megjelenés Hagyományos és kreatív elemek „Ütős”, kapcsolódó üzenetek lehetősége Célcsoport hatékony elérése