CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A marketing fejlődése és szerepe
Advertisements

Marketing mix Holt (1995).
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
A direkt marketing fogalma
Szinkronizált multiplatform élmények
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Michael E. Porter Berencsi Balázs GTK – GM ARFWIM
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Árpolitika a turizmusban
BUDAKESZI VADASPARK EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL avagy a vadasparki kommunikáció és ami mögötte van…
Reklám.
Alapfogalmak.
A kommunikációs mix elemei
Az e-kereskedelem (e-business)
Politikai marketing – kampánystratégiák
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
7. Előadás Termék stratégia
Vállalati piaci orientációk (koncepciók)
A marketing alapjai.
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
Bauer András - Berács József:
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata CONTROLLING RENDSZER A PANNONTEJ ZRT.-NÉL.
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Marketing alapok Kopcsay László.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Szegmentáció & pozicionálás.
AZ ELLÁTÁS FEJLŐDÉSE ÉS A MARKETING KIALAKULÁSA
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Jagodics Rita – kereskedelmi marketing szakértő GYŰJTS TÖBB VEVŐT ÉS PÉNZT KIVÁLÓ REKLÁMSZÖVEGGEL!
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
A marketing jelentősége, fontossága Oktatás, szakirányú képzés Munkahelyi teamek, munkatársak Szakirodalom.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS 4. előadás
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Sipos Erika BGE KVIK Turizmus Intézet
Az online marketing legújabb generációja
Partnerség és együttműködés
Előadás másolata:

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV KONFERENCIA részére) Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments Makkay János – Marketing és Értékesítési Igazgató

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION Tartalom 2 Kihívás Dilemmák Szegmentáció (a fogyasztóra hangolva…) Értékesítési platformok Az eredmény Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION A KIHÍVÁS 3 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION Burger King értékesítés 4 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION Confidential 5 Piaci pozíció és méret Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments Egy 4.7X méretű és egy keményen terjeszkedő versenytárs

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION Confidential 6 Média költés Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments Piacvezető 5-ször annyit invesztál médiába, mint a Burger King

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION DILEMMÁK 7 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION Vajon mi a meghatározó elem az „értékesítési” sikerhez a gyorséttermi piacon? 8 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION FÓKUSZ EGY JÓL KÖRÜLHATÁROLT CÉLCSOPORTRA 9 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments TÖBB EGYMÁS MELLETT LÉTEZŐ CÉLCSOPORT KIELÉGÍTÉSE

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION A GYORSÉTTERMI PIAC FOGYASZTÓI Source: TGI 2013/ /1-2, Regular FastFood Consumer defined “2 or 3 times a month eats in at least” Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION FÓKUSZ EGY VAGY KEVÉS NAGY DURRANÁSRA 11 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments SOK PARALLEL AJÁNLAT, TEVÉKENYSÉG FOLYAMATOS TÁMOGATÁSA

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION HANGSÚLY A TRANZAKCIÓ NÖVELÉSEN – ÚJ VÁSÁRLÓK MEGNYERÉSÉN 12 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments KOMPLEX EGYIDEJŰ NÖVELÉSE A TRANZAKCIÓNAK (VISSZATÉRŐ VÁSÁRLÓK) ÉS A KOSÁRÉRTÉKNEK IS

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION SZEGMENTÁCIÓ (A FOGYASZTÓRA HANGOLVA…) 13 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION A gyorséttermi fogyasztó 14 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments Ár vezérelt fogyasztó Hedonista fogyasztó Ajánlat vezérelt fogyasztó Gyors megoldás vezérelt fogyasztó

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION A gyorséttermi fogyasztó 15 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments Ár vezérelt fogyasztó Hedonista fogyasztó Ajánlat vezérelt fogyasztó Gyors megoldás vezérelt fogyasztó XtraYO KING Filléres platform

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION XtraYO KING Filléres 16 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION Árazási technika kulcs szerepben 17 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments Kevés pénzem van. Ha van „olcsó” termék vásárolok, ha nincs nem leszek a vendégetek.

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION A gyorséttermi fogyasztó 18 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments Ár vezérelt fogyasztó Hedonista fogyasztó Ajánlat vezérelt fogyasztó Gyors megoldás vezérelt fogyasztó „NAPI” platform Kupon ajánlatok

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION NAPI platform, kupon ajánlatok 19 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION Árazási technika kulcs szerepben 20 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments A legjobb „deal” számomra a legvonzóbb alternatíva.

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION A gyorséttermi fogyasztó 21 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments Ár vezérelt fogyasztó Hedonista fogyasztó Ajánlat vezérelt fogyasztó Gyors megoldás vezérelt fogyasztó Két havi különleges ajánlatok ANGUS platform Egyéb innovációk

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION KÉTHAVI KÜLÖNLEGES PROMÓK – VÁLTOZATOSSÁG! 22 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION ANGUS platform, egyéb innovációk 23 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION A gyorséttermi fogyasztó 24 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments Ár vezérelt fogyasztó Hedonista fogyasztó Ajánlat vezérelt fogyasztó Gyors megoldás vezérelt fogyasztó Menütábla Éttermi kommunikáció Kasszás ajánlás

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION Menütábla, éttermi kommunikáció, kasszás ajánlás 25 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION VEVŐ KAPCSOLATI ESZKÖZÖK 26 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments Vevő kapcsolat G Com - INTERAKTÍV WiFI nyitóoldali kommonikáció Kasszapult Éttermi kisegítő személyzet (biztonsági őr, takarítók, stb…)

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION KASSZÁS AJÁNLÁS, SZEMÉLYES KONTAKTUS 27 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION A gyorséttermi fogyasztó 28 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments Ár vezérelt fogyasztó Hedonista fogyasztó Ajánlat vezérelt fogyasztó Gyors megoldás vezérelt fogyasztó „NAPI” platform Kupon ajánlatok Menütábla Éttermi kommunikáció Kasszás ajánlás Két havi különleges ajánlatok ANGUS platform Egyéb innovációk XtraYO KING Filléres platform ÁRÁR-ÉRTÉK EGYSZERŰSÉG /SEBESSÉG VÁLTOZATOSSÁG

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION ÉRTÉKESÍTÉSI PLATFORMOK 29 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION Komplex ajánlati rendszer 30 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments A siker záloga az, ha minden kulcs célcsoport szegmens kiváló, a versenytársakkal maximálisan versenyképes ajánlatokat kap folyamatosan.

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION KULCS ÉRTÉKESÍTÉSI PLATFORMOK 31 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments 2-3 HAVI KIEMELT MENÜK POSTALÁDÁS KUPONFÜZET ÉTTERMI KUPON FÜZETEK MOBIL APP KUPONOZÁS XTRAYO „OLCSÓ/FILLÉRES” PLATFORM NAPI „DISZKONT” PLATFORM

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION Nincs egyszerű csodaszer a sikerre. Csak az „építőelemek” párhuzamos használata és egyenletes kiváló minősége a garancia. … és a rengeteg befektetett munka. 32 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION AZ EREDMÉNY 33 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments

CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION BURGER KING értékesítés 34 Confidential and Proprietary Information of Fusion Investments