Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető 2014.09.17.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, június 16. Előadó: László Béla projektvezető (Magyar Kedvezményhálózat)
Thermos Új típusú kedvezmények az üdülésben.
Cafeteria megoldások - Nálunk többet ér a pénze!
SAP best practice üzemeltető cégek számára
Hirdetési termékek – Display
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
Eurosport Média ajánlat 2014.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Az üzleti terv.
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Árpolitika a turizmusban
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
TELLER KERESKEDELMI RENDSZER P2mozisoft.hu Tel: 20/
Bemutató Számviteli rendszer. Személyesen Postai úton Vállalat vagy vállalkozás Könyvelőcég vagy könyvelő Ez a megoldás kiszámíthatatlan nem biztos hogy.
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
CRM Customer Relationship Management –
Kovács Gergely – ügyvezető Kupon Birodalom Kft.
E-beszerzés Bravo csoport.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
A Virtuális Munkaerőpiac Portál bemutatása
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Bauer András - Berács József:
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
A CivilTech program nyújtotta lehetőségek civil szervezetek számára Tóth István, Bács-Kiskun Megyei CISZOK Kecskemét, NCA képzés.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
8. Az eladásösztönzés.
Vállalkozói készségek fejlesztése
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD.
A StoreWizard webáruház bemutatása
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
1 Business marketing. 2 3 kevesebb, de nagyobb vevő szoros eladó-vevő kapcsolat származtatott kereslet rugalmatlan kereslet ingadozó kereslet versenytárgyalás.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Hatékony energia-értékesítési folyamatok a Magyar Telekomnál Ortenszky Loránd.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia március 7.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
9. tétel.
Haszon rendezvények médiaajánlat
2/18/2018 Marketingterv Név.
Stoll Gáborné 2013.április 24.
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
Partnerség és együttműködés
A nem webáruház! ÁLTALÁNOS PROBLÉMA: KEVÉS A PÉNZ
A marketinginformációs rendszer
Vendéglátás egyszerűen és praktikusan
Előadás másolata:

Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető

Mindig valami Extra  GÁZVILÁGÍTÁS – BŰNÖZÉS VISSZASZORÍTÁSA

Mindig valami Extra  VILÁGÍT - FŰT - VIZET MELEGÍT…

Mindig valami Extra  SÜT – FŐZ – VASAL…

Mindig valami Extra  HŰT ÉS BÉRBE AD …

Mindig valami Extra  DAVIS KUPA GÁZTÁROLÓ…

Mindig valami Extra  KÖZLEKEDÉS ÉS KÖRNYEZET …

Mindig valami Extra  FŐGÁZ EXTRA…

A FŐGÁZ az egyetemes szolgáltatásban  LAKOSSÁGI ÉS NEM LAKOSSÁGI ÜGYFELEK  BUDAPEST + 10 MEGYE ügyfél

A FŐGÁZ a szabadpiacon  SZOLGÁLTATÁSI TERÜLET: EGÉSZ MAGYARORSZÁG

Szabadpiaci viszonyok  TÖBB, MINT 50 SZEREPLŐ A PIACON  ÉVES SZERZŐDÉSEK  KIÉLEZETT VERSENY FÓKUSZBAN AZ ÜGYFÉLMEGTARTÁS LOJALITÁS-PROGRAMOK

Cél Olyan lojalitásprogram kidolgozása, amellyel egyszerre tudunk hozzáadott értéket teremteni a B2B és a B2C szegmens számára. Olyan fórum, felület megteremtése, ahol a két szegmens „érdekei/igényei” találkoznak, és a közvetítő a FŐGÁZ. WIN-WIN-WIN helyzet!

A megoldás…  FŐGÁZ EXTRA

FŐGÁZ Extra Olyan kuponos weboldal, amelyen keresztül a FŐGÁZ és az üzleti partnerei által nyújtott kedvezményes termékeket és szolgáltatásokat vehetik igénybe a FŐGÁZ ügyfelei. A kedvezményeket kuponok formájában, regisztrációt követően ingyenesen lehet letölteni. extra.fogaz.hu

FŐGÁZ Extra  ELŐNY AZ ÜGYFÉLNÉL… Kedvezményes ajánlatok az élet számos területéről Folyamatosan bővülő kínálat Online letölthető kuponok Fizetés csak a kupon beváltásakor a kedvezményt nyújtó partnernél Nincs elkötelezettség és kockázat

FŐGÁZ Extra  ELŐNY A PARTNEREKNÉL… KÖLTSÉGMENTES –Extra költségek nélkül extra bevétel ÉRTÉKESÍTÉSI KÖLTSÉGEK CSÖKKENTÉSE GYORS –Promóciók indítása rövid átfutási idővel NEM KELL HETEKRE ELŐRE FELÜLETET FOGLALNI EGYEDI –Kuponok saját logóval, cégnévvel, és egyéb információkkal láthatók el. SZEMÉLYRE SZABOTT, MÁRKAÉRTÉKET TARTALMAZÓ KUPON RUGALMAS –Az ajánlatokat a hirdető partner saját maga töltheti fel. GYORS ÉS EGYSZERŰ ADMINISZTRÁCIÓS FOLYAMAT

FŐGÁZ Extra  ELŐNY A PARTNEREKNÉL… HITELES –A cég ismertségének növelése a FŐGÁZ márkához kapcsolódva. KOMOLY, HITELES KOMMUNIKÁCIÓ ÚJ ÉRTÉKESÍTÉSI CSATORNA –Olyan ügyfeleket is megszólíthat, akiket saját csatornáin nem érhet el. ÜGYFÉLSZÁM NÖVELÉS ÚJ ÜGYFÉL –Márkaismertség növelése. ÁRBEVÉTEL GYARAPODÁS MÉRHETŐ –Automatikus, díjmentes kimutatásainkkal a kuponletöltések követhetők. A CSATORNA ÉRTÉKÉNEK PONTOS ISMERETE

FŐGÁZ Extra  ELŐNY A FŐGÁZ-NÁL IS… Egy lojalitásprogram a B2B és a B2C szegmensnek. A tudatos ügyfeleket alacsony költségek mellett, célzottan éri el. Adatkezelési nyilatkozatok és reklámkezelési hozzájárulások beszerzése költségmentesen.

FŐGÁZ Extra  A FŐGÁZ EXTRA PARTNERSÉG KÉT ALAPFELTÉTELE A FŐGÁZ ügyfele legyen. A kedvezményes ajánlat mértéke legalább akkora legyen, mint a piacon nyilvánosan meghirdetett ajánlatinak bármelyike.

FŐGÁZ Extra  MIBEN MÁS, MINT A TÖBBI KUPONOS OLDAL? Az oldal mindenki számára nyitott, kupon letöltésre azonban csak a FŐGÁZ ügyfeleinek van lehetősége. Ingyenes a kedvezményt igénybe vevőnek. Ingyenes a hirdető partnernek, nincs jutalék. Az oldalon nem történik pénzmozgás. Image növelés – FŐGÁZ brand mellett megjelenés A partner ajánlatait saját csatornáinkon folyamatosan hirdetjük.

FŐGÁZ Extra  MARKETING KOMMUNIKÁCIÓS TÁMOGATÁS E-h írlevelek heti rendszerességgel Online ügyfélszolgálaton bannerek, promóciók Folyamatos megjelenés a számlán és a számlaborítékon Számla melletti hírlevél megjelenések FŐGÁZ Magazin Dolgozói promóciók

FŐGÁZ Extra KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!