ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F
Advertisements

Az iskolai szociálismunka
Tanévnyitó értekezlet
as tanév Záró értekezlet.
JÓ GYAKORLATOK AZ IKT ISKOLAI ALKALMAZÁSÁBAN
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Német munkaközösség I. félév. A beszámoló tartalma: - Személyi és tárgyi feltételek - Kiemelt célok és feladatok - Mérések és értékelések -
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
Szakmai munkánk a pályázatban
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Továbbtanulást erősítő kezdeményezések támogatása TÁMOP B számú projekt Projektzáró rendezvénye.
Szülők iskolája program ÉVFOLYAM SZÜLŐI KÖZÖSSÉGE SZÁMÁRA.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár (volt Rippl-Rónai)
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ, Csapó Dániel Középiskola, Mezőgazdasági Szakképző Iskola és Kollégium Szekszárd.
Idegenforgalmi, Kereskedelmi és Vendéglátó Szakképző Iskola Sopron Kompetencia mérések azok visszajelzései és hatása a napi munkára.
Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola Szombathely.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt konferenciája november 5. Pilisborosjenő.
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
Inczédy György Szakközépiskola és Szakiskola Iskolánk idén 125 éves, a térség legrégebbi szakképző intézménye. Szakmák Vízvezeték- és vízkészülék-szerelő,
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Szakiskolai fejlesztési program
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Szent László Középiskola Szekszárd
Tantestületi elemzés, szülői kérdőív
Regionális konferencia
Önfejlesztés és horizontális tanulás
Regionális konferencia
Szakiskolai Fejlesztési Program I
Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
Norvégiai szakmai út október
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Szülői választmány 2018.szept. 25.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Hajnal Gabriella szakmai elnökhelyettes
Előadás másolata:

ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető

AZ ISKOLA

EGY PROJEKT ÓRA

RÉSZTVEVŐK 2 db 9. osztály (9/1, 9/4) 2 db 10. osztály (10/1, 10/4) 18 felügyelő tanár 16 javító tanár 3 adatfelvivő tanár

VISSZAJELZÉSEK Szülői értekezlet (kis létszám, kb. 30%) Osztályfőnöki óra (minden jelen lévő tanuló) Számítógép (nyomtatás sok)

TANULÓI VISSZAJELZÉS Csak elolvasta Néhány érdeklődő (továbbtanulás) 9. évfolyam: minek kell ezt csinálni? 10. évfolyam: összehasonlítás tavalyi eredménnyel, feladatlappal, feladatokkal

SZÜLŐI VISSZAJELZÉS Szóban Érdektelenség

PEDAGÓGUSOK VISSZAJELZÉSE Javítás Problémák Feladatok jobb ismerete Iskola életének része Bemeneti mérés Tantestületi értekezlet Munkaközösségi értekezletek

FEJLESZTÉSEK I. Óralátogatás Külső szakértők Külső és belső továbbképzések Feladatbank Felkészítő órák Nem SZFP- s tanárok bevonása Kiadványok

FEJLESZTÉSEK II Könyvtárfejlesztés Internet Saját mérőeszközök

JAVASLATOK Változtatások a mérés menetében (tájékoztató időpontja, külön DVD) Iskolai változtatások

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!