Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Advertisements

Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Tehetségpont - Akkreditációs eljárás Előadók: Dr. Mező Ferenc Szántó Judit
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Az iskolavédőnő szerepe az oktatási intézmény egészségnevelési drogstratégia megvalósításában Előadó Pátkai Beáta iskolavédőnő A védőnők szerepe az iskolai.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
K ÖZNEVELÉSI SZAKÉRTŐK FELKÉSZÍTŐ MŰHELYMUNKÁJA T ÁMOP március 17 Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Gödöllői Tankerülete és Aszódi.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A TEHETSÉGGONDOZÁS ÉPÍTÉSÉNEK IDEJE "és adtam minden értelmesnek szívébe bölcsességet, hogy elkészítsék mind azt, amit néked megparancsoltam." (2 Mózes.
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Új típusú tehetséggondozás a gyógypedagógiában
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
cím: Nyíregyházi SZC Wesselényi Miklós Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma OM: Telefon: 70/
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
Törökszentmiklósi Tagintézmény
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Pályaválasztási tanácsadás
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
EGT-HU08 Ösztöndíjprogram Szakmai látogatások Odda,
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Kispálné Horváth Mária
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Lovagi Játékok projekt
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
„Mi terem a magyar szívébe” -népzenétől a drámáig Háry János nyomán – komplex tehetséggondozás NTP-MOI
Ifjúságsegítés értékközvetítéssel
Intézményvezetői célkitűzések
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Zenei tehetségek mentorálása és egyéni fejlesztése
„Mindegy, hogy képességeid mekkorák, fő, hogy a tőled telhető legjobbat formáld belőlük és általuk.” (Weöres Sándor)
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
Kezdetek Iskolánk 1987-ben került átadásra. Tehetséggondozás folyt:
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
SZAKMAI ÉLETRAJZ Dr. HÓDI Sándor
BTMN.
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Győri Kossuth Lajos Általános Iskola
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
A es tanév programterve FIZIKÁBÓL
Fehér Gyűrű Közhasznú Egyesület – TÁMOP 5.6.1/C projekt
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
KONFERENCIA Adminisztráció Óvári Márta
Előadás másolata:

Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)

Tehetségpont története Tehetséggondozás Arany János Tehetséggondozó program Tehetségsegítő hálózat (2009-től pályázati lehetőségek) Nemzeti Tehetség Program

Feladatköre Tehetségazonosítás Tehetséggondozás Tanácsadás Hálózatba való bekapcsolódás

Gyöngyhalász Tehetségpont TÁMOP 3.4.4/B-08/ Célunk: tehetséges fiatalok kiemelése és megsegítése

Azonosítás (nálunk) jellemzések (tanár, szülő, társ) kikérdezés mérés, felmérés

Gondozás (nálunk) Tehetséggondozó gyógypedagógus Beszélgetés Megsegítés Informálás Irányítás Utógondozás

Tanácsadás (nálunk) Tanácsadóink: - Tehetséggondozó gyógypedagógus - Pszichológus - Ifjúságvédő Célcsoportjaink: - Kollégák - Tanulók és fiatalok - Szülők

Hálózat (nálunk) Bekapcsolódás Építés

Kapcsolattartás (nálunk) Nemzeti Tehetségtanács Helyi Tehetségpontok Lámpás a tehetségekért Tehetségnapok, konferenciák Első Eu-s Tehetségnap

Városunk Tehetségpontjai Dózsa György Ált. Isk. Váci Mihály Ált. Isk. Kodály Zoltán Ált. Isk. Peron Music Alapítvány Gyöngyhalász/”Éltes” Lámpás a Tehetségekért Sárberki Ált. Isk. Kistérségi Tehetségpont (zeneiskola) Tehetséggondozó és Léleksegítő Program Pedagógiai Intézet Sárberki Óvoda „Mikes”

Miért pont Tehetségpont? Oktatási intézményben Óvodástól felnőtt korúig Hatóköre széles Célja különböző HÁLÓZATI KAPCSOLAT

ZÁRSZÓ „…minden ember tehetséges, és az igazi feladat nem az, hogy kiválogassuk a tehetségeket a többiek közül, hanem hogy segítsük megtalálni mindenkinek azt, hogy ő éppen miben tehetséges.” (Csermely Péter)