Van-e lejjebb? Egy válságos piac a válságban.. - 2 - „A helyzet” A rádiós piac évek óta stagnál/csökken –A kedvezmények mértéke nő (és nőni fog). MRSZ.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Advertisements

Bródi Gábor TEVA OTC üzletág igazgató
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Médiagazdaságtan A televíziózás piaca.
Gálik Mihály Kit is érdekel a digitális televíziózás Magyarországon? BKÁE Média és Telekommunikáció Tanszék Média és Telekommunikáció Tanszék.
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Magyar kis-és középvállalkozások kilátásai Előadó: Kiss Ambrus.
A változó éghajlattal összefüggő változások, problémák bemutatása
Köszöntünk a Siker Programban A VILÁG LEGNAGYOBB É S LEGPROFITÁBILISABB N EMZETKÖZI HÁLÓZATÁT ÉPÍTJÜK FEL !! Dolgozd ki magad az állásodból a siker program.
Ambrovics Andrea KEOP IH vezető Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
MIBŐL ÁLL A TÉVÉMŰSOR MIBŐL ÁLLNAK A TÉVÉK MIBŐL ÁLL A MÉDIARENDSZER Riport, hírműsor médiastruktúra.
4. Előadás Vállalatgazdálkodási alapok
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Dr. Bánkúti Erzsébet Hírközlés – Hang… Adat… TARTALOM A DTV Stratégia jelentőségéről.
Marketing mix.
44. MKT Vándorgyűlés , Nyíregyháza 1 „MAGYAR HELYTEREMTÉS EURÓPÁBAN” Informatika a modern magyar gazdaságért avagy a GKM teendői.
Díszkivilágítás árnyékában ( Budapest finanszírozási helyzete) Kardos Péter Közgazdász Vándorgyűlés 2009 Zalakaros.
A könyvvizsgálói szakma kihívásai a válság tükrében dr
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Magyar Kockázati és Magántőke Egyesület Finanszírozási lehetőségek az innovatív ötletek piacra jutásához December, 2006.
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
Miért szoktunk le a közszolgálati médiáról? Van még alagút és fény? A magyar közmédia küldetése és lehetőségei Budapest, június 16.
Minőség menedzsment 6.előadás
Az EEM helye a menedzsmentben
1 Civil részvétel és szerepvállalás A helyi és térségi együttműködés lehetőségei és korlátai Rajnai Gábor Országos Területfejlesztési Civil Egyeztető Fórum.
WAMP Siker a gazdasági válságban. Társadalmi célokból üzleti modell magyar tervezők megjelenési lehetőségét segíteni ↓ szolgáltatások, külföldi képviselet.
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
KÖSZÖNTJÜK RÉSZTVEVŐINKET. … és mégis mit keresünk mi itt? Mit jelent a konferencia címe? Miről fogunk hallani ma? Miért épp Önöket hívtuk? Hogyan fog.
Információs Társadalom- és Trendkutató Központ 1111 Budapest, Műegyetem Stoczek u St ép 108. Telefon: Telefax: Web:
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
Árszabályozás a postai piacokon Kiss Károly Miklós, MTA KRTK Közgazdaságtudományi Intézet (Hálózatok gazdaságtana kutatócsoport) Stenger Zsolt, Pannon.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Az agrárgazdaság finanszírozási lehetőségei Takács Zoltán Vállalati Értékesítési Vezető
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
Innovatív induló kisvállalkozások izraeli fejlesztési modellje, ennek adaptálása Magyarországon Dr. Turi Márta – Korányi László szeptember.
„2007 a médiaszabályzás kezdete” 12. Televízió és hangtechnikai konferencia Budapest, május 2-3. Dr. Sarkady Ildikó MeH, Médiapolitikai Főtanácsadó.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
1 Business marketing. 2 3 kevesebb, de nagyobb vevő szoros eladó-vevő kapcsolat származtatott kereslet rugalmatlan kereslet ingadozó kereslet versenytárgyalás.
Betegközpontú innováció a gyógyszeriparban
Vállalkozásmenedzsment I.
A BKF tudástranszfer modellje a
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
K+F+I az Észak-Alföldi régióban Dr. Grasselli Norbert Innova Észak-Alföld Regionális Innovációs Ügynökség.
2012 elé – a kijózanodás éve Külső gazdaság: Árfolyam, GDP, aktív-inaktív arány, vásárlóerő Reklámpiac: nincs friss pénz, nincs új márka – a maradók.
Sági Sándor (Kontroll Pont ‘91 Kft) +36/
Személyes és kitartó Marketing a hálózati társadalomban Hammer Ferenc ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék.
Ország – márka – műhely imázsoktól a márkáig top-kreatív marketingfeladat alulról történő építkezés összehangolt alkotómunka „carrier” szerepvállalás.
(Megújuló) energetikai projektek finanszírozási lehetőségei szeptember 12. Előadó: Papadimitropulosz Alexander a megújuló energia.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
And what else?... Leszakadó gyerekek.
DIGITALIZÁCIÓ A NAGYVÁLLALATBAN
Mindent az okostévékről!
Siker a gazdasági válságban
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
AZ ELHATÁROZÁSTÓL A CÉGBÍRÓSÁGI BEJEGYZÉSIG
Retailtainment.
Első vállalati tapasztalatok az EU felvétel után
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, mint a fenntarthatóságot támogató szemlélet - Berkesné Rodek Nóra -
MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016
Ezek a stratégia elemek sorban
Csongor és Tünde vs. varázsfuvola
Az online marketing legújabb generációja
A piac és a piacgazdaság
Előadás másolata:

Van-e lejjebb? Egy válságos piac a válságban.

- 2 - „A helyzet” A rádiós piac évek óta stagnál/csökken –A kedvezmények mértéke nő (és nőni fog). MRSZ becslés a releváns –Low-cost thinking… –Nincs új belépő (ld. később) –Mindenki eladó (turbulens, ám mégis konstans piac)

- 3 - A piac Nincs piac! –Fix frekvenciák –Állami „szerepvállalás” –Edukáció –Összefogás

- 4 - A környezet Nincsenek kilátások –Szabályozás (médiatörvény) - ??? –Digitális átállás Technológia –Mérés (napló)

- 5 - SOB – amit már most tudunk ? Barter

- 6 - A sikeresek Siker = üzleti eredmény (bárki, bármit mond) –Erő - volumen - hallgatottság - CPT vagy –Kreatív megoldások Értékesítés, programing, stílus… –Innováció, alkalmazkodás (ROI?) –Targetálás ELÉG LESZ?

- 7 - Mi lenne segítség? Állami „szerepvállalás” (inkább normalizálás) –Médiatörvény Tulajdonosi szabályozás minimalizálása (tőke) Finanszírozási modellek újragondolása –Műsorszolgáltatási díj vs. közszolgálati média kivezetése a reklámpiacról Frekvencia-korlátozások feloldása (piaci viszonyok) –DTV Valódi kontroll a folyamatok felett, piacértés Technológiai átállás hatékony támogatása Ez nem „bailout”!

- 8 - Mi lenne segítség? Piaci „szerepvállalás” –Összpiaci érdekek felismerése –Külső és belső edukáció –Mérés Mindehhez összefogás kell… … ami nem lesz… … de akkor mi lesz?

- 9 - Mi lesz? Csökkenő piac –Még több lemaradás (már országon belül is) –Még több elszigetelődés –Még olcsóbban előállított (rosszabb?) műsorok –Még kevesebb hallgató –Még kevesebb boldog tulajdonos –Még kevesebb tőkebevonási lehetőség és a legrosszabb: –Még több középszer mert persze nyilván túléljük ezt is.

Mit tehet az egyszeri rádiótulajdonos? Szemben az árral: –Innováció, kreativitás, egyediség –Új sales- és marketing megoldások –„Éterbővítés” – online, mobil, stb. –Összpiaci érdekek képviselete akár a sajáttal szemben is Nekünk: business as usual

van barátod!