Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
REKLÁMTERVEZÉS 2..
A direkt marketing fogalma
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
NEM AZ IPHONE A LEGMENŐBB!? Szávuly Krisztián, internet lapigazgató Sanoma Budapest.
Szinkronizált multiplatform élmények
Mobilitás Web-alkalmazások mobil eszközökre: Mobil értékesítési modul (MobileSales) Mobil szerviz modul (MobileService) Standard web-alkalmazások: ERPPDA.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Prezentáció címe hónap nap.. Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé,
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Coke Zero sampling
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Keresőmarketing stratégiák
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Marketingkommunikáció
Készítette Elmer Elizabet Primusz Flóra
Mitől jó a céges weboldal?
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Az információs ipar teljesítménye Európai Unió, Magyarország, Amerikai Egyesült Államok.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
Lövenberg Balázs, Karmamedia szeptember 30.
Az online marketing legújabb generációja
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?

Facebook regisztráció Magyarországon Egy „másik” internet iWiW ~ regisztráció Magyarországon Egy „valódi” közösség Adatforrások: Facebakers; Origo AdHouse Egyedülálló információ-disztribúciós csatorna

2. IBM / /  500< 3. Apple / 552 /  2000< iPhone / Disney / BMW / Mc Donald’s / Gillette / Gillette Venus / Shell / Red Bull / Starbucks /

Hogy kerül a csizma az asztalra? Event DM CRM Web Mobil Márkaélmény Interakció Vásárlás Benyomás

BTL vs. Közösségi média Benne vagyok az internetbe’ Meg a többiekbe’ Meg a márkáimba’ Meg a többiek márkáiba’ Hogy lesznek a márkák énbennem?

BTL vs. Közösségi média Hogyan fogok a közösségi médiával eladni? Márkaélmény Interakció Vásárlás Benyomás

Csatlakozz! Lájkolj! Kihez? Hová? Miért? Minek? Meddig? Mihez?

Fanpage Website link, „Like” Tartalom Hirdetés, játék Termék/márkaismeret Élmény/értékesítés Webapplikáció SM applikáció Corporate, news, CSR SM cross-branding Promóció CRM vs. Közösségi média Mobil applikáció

Fanpage Website link, „Like” Tartalom Hirdetés, játék Termék/márkaismeret Élmény/értékesítés Webapplikáció SM applikáció Corporate, news, CSR SM cross-branding Promóció Közösségi média vs. menedzselés Online ügynökség PR ügynökség BTL ügynökség Online ügynökség Mobil applikáció

Fogyasztó vs. Közösségi média Targetálási keretek Lifestyle jellemzők A közösségi hálószemeket nem azonos fogyasztói jellemzők és attitűdök fűzik össze Márkarajongás vs. vásárlóerő

Közösségi média Önálló entitás az online kommunikációs térben

Témáink Milyen módon hat a SM a BTL eszköztár elemeire, azok fejlődésére, térnyerésére? Milyen lehetőségek vannak a BTL és a SM együttélésére? A SM mennyiben helyettesíti/egészíti ki a hagyományos BTL-eszközöket, pl. CRM, DM? A SM hogyan hat a Web fejlődésére? Rendezvények kapcsán mire lehet használni? Milyen ügynökségi együttműködésekre van szükség egy jó SM kampányhoz? Hogyan építem fel SM-ban a fogyasztóhoz, majd nála a márkaélményhez vezető utat? Hogyan adok el terméket SM-en keresztül? Hogyan tartom meg SM-közösségemet? Hogyan segíthet az SM a a kommunikáció, a fogyasztó és az értékesítés térben és időben történő közelítésében vagy összekapcsolásában?

Köszönjük a figyelmet!