Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Facebook regisztráció Magyarországon Egy „másik” internet iWiW ~ regisztráció Magyarországon Egy „valódi” közösség Adatforrások: Facebakers; Origo AdHouse Egyedülálló információ-disztribúciós csatorna
2. IBM / / 500< 3. Apple / 552 / 2000< iPhone / Disney / BMW / Mc Donald’s / Gillette / Gillette Venus / Shell / Red Bull / Starbucks /
Hogy kerül a csizma az asztalra? Event DM CRM Web Mobil Márkaélmény Interakció Vásárlás Benyomás
BTL vs. Közösségi média Benne vagyok az internetbe’ Meg a többiekbe’ Meg a márkáimba’ Meg a többiek márkáiba’ Hogy lesznek a márkák énbennem?
BTL vs. Közösségi média Hogyan fogok a közösségi médiával eladni? Márkaélmény Interakció Vásárlás Benyomás
Csatlakozz! Lájkolj! Kihez? Hová? Miért? Minek? Meddig? Mihez?
Fanpage Website link, „Like” Tartalom Hirdetés, játék Termék/márkaismeret Élmény/értékesítés Webapplikáció SM applikáció Corporate, news, CSR SM cross-branding Promóció CRM vs. Közösségi média Mobil applikáció
Fanpage Website link, „Like” Tartalom Hirdetés, játék Termék/márkaismeret Élmény/értékesítés Webapplikáció SM applikáció Corporate, news, CSR SM cross-branding Promóció Közösségi média vs. menedzselés Online ügynökség PR ügynökség BTL ügynökség Online ügynökség Mobil applikáció
Fogyasztó vs. Közösségi média Targetálási keretek Lifestyle jellemzők A közösségi hálószemeket nem azonos fogyasztói jellemzők és attitűdök fűzik össze Márkarajongás vs. vásárlóerő
Közösségi média Önálló entitás az online kommunikációs térben
Témáink Milyen módon hat a SM a BTL eszköztár elemeire, azok fejlődésére, térnyerésére? Milyen lehetőségek vannak a BTL és a SM együttélésére? A SM mennyiben helyettesíti/egészíti ki a hagyományos BTL-eszközöket, pl. CRM, DM? A SM hogyan hat a Web fejlődésére? Rendezvények kapcsán mire lehet használni? Milyen ügynökségi együttműködésekre van szükség egy jó SM kampányhoz? Hogyan építem fel SM-ban a fogyasztóhoz, majd nála a márkaélményhez vezető utat? Hogyan adok el terméket SM-en keresztül? Hogyan tartom meg SM-közösségemet? Hogyan segíthet az SM a a kommunikáció, a fogyasztó és az értékesítés térben és időben történő közelítésében vagy összekapcsolásában?
Köszönjük a figyelmet!