Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u. 84-86.  Tel/Fax: 06-1-331 9311, 06-1-331 7549 web: 

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
PTE PMMK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 4. ELŐADÁS.
Advertisements

AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
Az IMIP-ek kötelező felülvizsgálata és kiegészítése
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Munkaesély Munkaerő-piaci Szolgáltatók Szövetsége november.
Minőségmenedzsment alapelvek
Agrárszövetkezetek Dr. Szabó Zoltán HANGYA „Fenntartható gazdaság, etikus vállalkozások, alternatív pénzügyi rendszerek” konferencia Budapest június.
Első a piacon, első a Legjobb Munkahelyek között 2004.
A szolgáltatások minőségének biztosítása és értékelése
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Minőségi oktatás hatékony vezetéssel az európai dimenzióban
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1063 Budapest, Munkácsy M. u. 16.  Tel/Fax: , web: 
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
12. hét: A TQM és a Minőségdíj Modellek (EFQM)
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
Minőségirányítás a felsőoktatásban
Győr, NYME Minőségbiztosítási Bizottság munkaértekezlete Az EFQM modell - rövid ismertetés- Vas Beatrix Minőségfejlesztési és Informatikai Központ.
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
Széchenyi István Egyetem, Győr
Berzsenyi Dániel Főiskola Szombathely, május 8. Könyvtári partnerség a felsőoktatásban XIII. Vas Megyei Könyvtári Nap.
Minőségdíjak.
„New Hungary” Rural Development Programme Győr, április 27–28. Gönczi Zsolt Ügyvezető igazgató A vidék fejlesztésének titka – a civil szerveződés.
Mentorképzés egy lehetséges „háttere”: FÜPI minőségmodell Mentorképzés helyzete és jövője Magyarországon Mentorképzés gyakorlata április 23.
A MINŐSÉG FOGALMA A minőség az egység (az egyedileg leírható és vizsgálható folyamat, termék, szervezet, illetve ezek kombinációja) azon jellemzőinek összessége,
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Kotulyák Tamás, Get Energy Magyarország Kft.
Minőség menedzsment 6.előadás
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
BFH Európa Projektfejlesztő és Tanácsadó Kft.
1 Hogyan tovább minőségügy? XIV. Magyar Minőség Hét november 07.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
International Assessment of Novatory Organisations
1 A Calderoni Program és a FEMIP kapcsolódási pontjai - felsőoktatási és minőségfejlesztői szemmel Zellei László főiskolai docens Eötvös József Főiskola.
Kutatás, fejlesztés és innováció az oktatásban: javaslat egy ágazati innovációs stratégiára Halász Gábor Innováció az oktatásban Szakmai konferencia.
Mikroszintű versenyk é pess é g. Az üzleti szervezetek versenyképességének elemzése, a versenyképesség növelése Egy, a magyar közgazdászok által 1995-ben.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
VÁLTOZÁSOK AZ ISO 9001 SZABVÁNYBAN 2015.
Minőségmenedzsment a felsőoktatásban UNI-EFQM Vas Beatrix ügyvivő szakértő Minőségfejlesztési és Informatikai Központ
Vállalkozásmenedzsment I.
A Dél-borsodi Akciócsoport LEADER programja Értékelési szempontok Tiszaújváros szeptember 30.
PTE PMMIK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 5. ELŐADÁS.
Magyarország Problématérképe Kutatási terv M.A.F. - SzIA Budapest, December 10.
1/38 Elkötelezettség a Kiválóságért /38 Elkötelezettség a Kiválóságért A Kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont.
1/14 Közép-dunántúli Regionális Kiválóság Minta Projekt tájékoztató Sugár Karolina elnök Szabó Kálmán ügyvezető igazgató Szövetség a Kiválóságért.
Magyar Egészségügyi Menedzser Klub2007. szeptember 26. RÖGÖS ÚT A KIVÁLÓSÁG FELÉ AVAGY UTUNK A NEMZETI MINŐSÉGI DÍJIG Dr. Kránitz Katalin Zala Megyei Kórház.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
1 SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL (SZÖM) 1 2 A SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL Komplex eszköz a teljes körű intézményi önértékeléshez, és ez által az.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
A Nemzeti Statisztika Gyakorlati Kódexe
Munkaerőpiaci-szolgáltatásokat végző szervezetek lehetőségei
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, mint a fenntarthatóságot támogató szemlélet - Berkesné Rodek Nóra -
DEBRECENI EGYETEM AGRÁRTUDOMÁNYI CENTRUM AGRÁRGAZDASÁGI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI KAR VEZETÉSI ÉS MUNKATUDOMÁNYI TANSZÉK Üzleti kiválóság Dr. Gályász József.
MIÉRT stabilak (jók??) a minőségrendszereik?.
MINŐSÉGMENEDZSMENT dr. SZabó Gábor Csaba 2016./
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Minőségmenedzsment alapjai szeptember 12.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint ADOTTSÁGOK 4. 3
Együttműködés, partnerek, erőforrások
Az SZMBK Intézményi Modell
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web:  1/15 Civil minőségbiztosítás = Kiválóságra való törekvés Kik a támogatásokat leghatékonyabban felhasználó civil szervezetek? Budapest, május 27. Szabó Kálmán ügyvezető igazgató Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület

1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web:  2/15 SZÖVETSÉG A KIVÁLÓSÁGÉRT KÖZHASZNÚ EGYESÜLET TAGI SZERVEZŐDÉSŰ, NON PROFIT Az Európai Minőségmenedzsment Alapítvány (EFQM) Nemzeti Partnerszervezete Működés kezdete: szeptember 1.

Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web:  3/15 Tagok összetétele: Termelő és szolgáltató cégek Egészségügyi és oktatási intézmények Civil szervezetek Tanácsadó szervezetek Tagok száma: 2006: 12 alapító 2010: május: 66

Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web:  4/15 1. Díjak szervezése: -Nemzeti Minőségi Díj -IIASA-Shiba Díj -Európai szintű kiválóság elismerések -Elkötelezettség a Kiválóságért -Elismerés a Kiválóságért( 3*, 4*, 5*) 2. Konferenciák, workshopok szervezése 3. Hazai és nemzetközi tapasztalatcserék szervezése 4. Kiválóság Modell alapú átvilágítások, felmérések végrehajtása Tevékenységek:

Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web:  5/15 Európai Kiválóság Kultúra (EFQM 2010.)

Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web:  6/15 Európai Kiválóság Alapelvek Európai Kiválóság Modell Folyamatos fejlesztést támogató rendszer

Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web:  7/15 A Kiválóság Kultúra célja A fenntartható kiválóság és a sikeres működés elérésének: -támogatása, -mérése, -elismerése/minősítése/tanúsítása.

Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web:  8/15 Vezetés 10% Folyamatok, Termékek & Szolgáltatá- sok 10% Emberek 10% Stratégia 10% Partner- kapcsolatok & Erőforrások 10% Kulcs fontosságú Eredmények 15% Emberek Eredmények 10% Vevői Eredmények 15% Társadalmi Eredmények 10% ADOTTSÁGOK EREDMÉNYEK Tanulás, kreativitás és innováció © EFQM 2010

Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web:  9/15 Amit az adományozó elvár(hat) -Eredményes és sikerorientált működés -Az érintettek igényeinek maximális kielégítésére törekvés -Elkötelezett, példamutató, szakértő vezetés -A működés hatékonyságának folyamatos fejlesztésére való törekvés -A munkatársak értékként való kezelése (építenek kreativitásukra és igyekeznek őket folyamatosan képezni) -Kölcsönös sikerre épülő partnerségi kapcsolatok működtetése -Hosszú távú kiegyensúlyozott szervezeti működés, valamint annak demonstrálása (rendszeres szervezeti átvilágítás)

Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web:  10/15 Vezetés 10% Folyamatok, Termékek & Szolgáltatá- sok 10% Emberek 10% Stratégia 10% Partner- kapcsolatok & Erőforrások 10% Kulcs fontosságú Eredmények 15% Emberek Eredmények 10% Vevői Eredmények 15% Társadalmi Eredmények 10% ADOTTSÁGOK EREDMÉNYEK Tanulás, kreativitás és innováció © EFQM 2010

Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web:  11/15 A KIVÁLÓSÁG ELISMERÉSEI Nemzeti szintű elismerések: Nemzeti Minőségi Díj, Regionális Minőségi Díj, Közoktatás Minőségéért Díj, Közigazgatási Minőségi Díj, Felsőoktatási Minőségi Díj, stb. Európai szintű elismerések: „Elkötelezettség a Kiválóságért” „Elismerés a Kiválóságért” 3-5* Kiválóság tanúsítása: „ExcellenCert 2010.”

Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web:  12/15 Elkötelezettség a Kiválóságért A kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont 400 pont 500 pont 600 pont 700 pont

Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web:  13/15 A KIVÁLÓSÁG MODELL SEGÍT -a szervezet működésének teljes körű felülvizsgálatában. -kialakítani a szervezet irányításának struktúráját. -azonosítani a szervezet erősségeit, működésének hatékony elemeit. -meghatározni a lehetséges és szükséges fejlesztési irányokat. -értékelni és megítélni a szervezet fejlettségi szintjét. -kialakítani egy belső közös gondolkodásmódot, nyelvezetet. -erősíteni a munkatársi elkötelezettséget, a belső fejlesztések támogatottságát. -azonosítani a fenntartható sikeresség kulcsfontosságú elemeit.

Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web:  14/15 Miért a Kiválóság? -Többszintű minősítés/tanúsítás lehetősége (a szervezet érettségétől függően) -Szervezeti mérettől függetlenül alkalmazható -A szervezet teljes működését vizsgálja -Hosszabb távú „minőségtervezést” támogat -Épít a jó (legjobb) gyakorlatok megismerésére, adaptálására -Kialakít egy „minőségi önképet” -Széles körben (földrajzi/szektoriális) alkalmazott módszertanra épül -Objektíven mérhetővé teszi a szervezeti működés egyes elemeit

Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web:  15/15 Köszönöm a figyelmüket! „Út a Kiválóság felé”