Okok Piaci környezet – több mint 70 felsőoktatási intézmény, ezek közül több szinte ugyanolyan képzési palettát, hasonló lehetőségeket kínál Társadalmi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Szombathely turisztikai fejlesztése és a TDM Szombathely,
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Nagyprezentáció Társaság a Lakásépítésért Egyesület lobby tevékenység a magyarországi lakásépítések élénkítése érdekében Előadó:
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
GINOP Gyakornoki program pályakezdők támogatására.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Előkészületek az on-line referensz útján történő orvos-biológiai és egészségügyi információszolgáltatásra.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Jubileumi év partnertalálkozójaPécs, február 29. „Új típusú partnerséggel együtt a jövőért” Pécsi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Kar.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Az Európai Unió fogyatékosügyi stratégiája Szombathely, június 22.
„Mocsolád-Civilház” NKFT megalakulás I.Alsómocsolád méretéből (346 fő) és zsákjellegéből adódó intézményi és egyéb háttér hiányosságainak kiküszöbölése:
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
Egészségügyi Menedzserképző Központ
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Mayer József Budapest február 27.
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Kereskedelmi szerződések joga
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
A Budapesti Corvinus Egyetem mint díjnyertes pályázó tapasztalatai
Diplomás kompetenciák elégedettség a munkával
„Adjunk esélyt mindenkinek
TÁMOP az OSZK-ban Tudásdepo-Expressz” — A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig tartó tanulás.
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
SZAKMAI ÉLETRAJZ Dr. HÓDI Sándor
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Iskolai szociális segítő
Baranya Megyei Önkormányzat
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
A nők lehetőségei az IT szektorban
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Előadás másolata:

Okok Piaci környezet – több mint 70 felsőoktatási intézmény, ezek közül több szinte ugyanolyan képzési palettát, hasonló lehetőségeket kínál Társadalmi sztereotípiák – egyetem tevékenységei: oktatás, kutatás, egészségügyi ellátás

Marketingkommunikációs cél Imázsépítés (célja szerint) Hosszú távú (stratégiai) (időbeli hatása szerint) Szervezeti (cég/intézmény) reklám (tárgya szerint) Különleges kampánnyal figyelemfelkeltés, ezáltal az intézmény kiemelése a többi hasonló közül; társadalmi sztereotípia befolyásolása, megváltoztatása.

Választott megoldás Offline + online eszközök kombinálása – jótékonysági kampány Tervezési, szervezési időszak – február eleje – szeptember 4. Kivitelezési (kampány) időszak – szeptember 5 – április 29.

Offline eszközök Kampány megtervezése, elnevezése, arculatának kialakítása Kampányhelyszínek (rendezvény) szervezése Együttműködő partnerek, PTE-hez kötődő közismert személyiségek, védnökök felkérése Ajándéktárgy (reklámtárgy) – kampányjelvény Nyitó sajtótájékoztató Kampányállomásokat, időszakokat lezáró, újdonságokat bemutató sajtóanyagok, írások közzététele Záró sajtótájékoztató és rendezvény Nyomdai anyagok, kiadványok készítése: nyitó, záró sajtótájékoztató, állomások

Online eszközök Kampány honlapja, facebook oldala Egyetem központi honlapja, facebook oldala Alumni honlapja, facebook oldala, hírlevél Közismert személyiségek facebook oldalai, blogjai Folyamatos sajtófigyelés, kampány honlapján megjelentetés Partnerek honlapjain, facebook oldalain, sajtóanyagaiban megjelenés

A tartalom Társadalmi anomália, mely főként a felnövekvő nemzedéket érinti: a gyermekek lelki fejlődését a családok sokkal nagyobb felelősséggel kezeljék! Ne csak megfelelő előképzettséggel, tudással rendelkező fiatalok érkezzenek az egyetemre, hanem lelkileg kiegyensúlyozott, a társadalmi kihívásokra életigenlő válaszokat adó hallgatók!

A tartalomba ágyazott „reklám” A Pécsi Tudományegyetem pozitív megítélésének elősegítése, alaptevékenységein kívüli vállalásainak megismertetése, imázsának, presztízsének növelése.

Eredmény Lokálisból országos 22 kampányállomásból mesekönyv-gyűjtő pontból összegyűjtött mesekönyv – külföldről is 14 mesélőből együttműködő partner Több mint 50 médium – havi megjelenés 7000 néző Elismerések, gratulációk, pozitív benyomások

A kampány Táncest, melynek témája a jótékonysági kampány üzenetét hordozza 50 perces interaktív játékos műsorok Mesekönyv-gyűjtés a helyszíneken

A Meseszép… kampánynak vége, de a varázslat folytatódik…