DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

V. Oraszágos Tanácsadási Konferencia
Milyen folyamatok zajlanak a Direkt Marketingben? Hivatal Péter Direkt Marketing Szövetség elnöke.
A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
© GfK 2013 | Fogyasztói Bizalom Index | III. negyedév1 Fogyasztói Bizalom Index III. negyedév szeptember.
A direkt marketing fogalma
Készítette: Horváth Zsolt Éliás Krisztián
2010. március 31. Karajánnisz Manolisz ügyvezető A kutatás szerepe a klaszterépítésben Bemutató a számára Molnár Sándor üzletág-vezető Ariosz Kft.
Mi jellemző a magyar autóipari beszállítók helyzetére napjainkban?
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović.
Környezetipari Export Klaszter pályázat 2011-ben Morvai Balázs - Pál Attila KSZGYSZ – dec. 14.
Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
2 A biztosítási piac 2013 első félévében 5,15%-ot nőtt (436 milliárdos díjbevétel)..
AZ ÚJRAIPAROSÍTÁST TÁMOGATÓ INTÉZMÉNYI KÖRNYEZET
TDM Szakmai Nap november 21.
GKI Zrt., A humántőke kezelése a kétszázaknál Budapest, október 10. A hazai tudástőke megtartatása FIGYELŐ TOP200 Konferencia Dr. Adler.
MV- Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt őszi marketing kommunikációs kampánya Kovács Eszter Kommunikációs koordinátor augusztus 29.
A kommunikációs mix elemei
III. A logisztika jövője
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
A gazdasági várakozások, mint kaotikus attraktorok a jövő eseményeiben? Vagy egy újabb buborékhatás előidézői?
SZEMÉLYZETI MARKETING
Reklámozás, Public Relations
Mi jellemző a hazai autóiparra és a beszállítók helyzetére napjainkban? MKT szeptember 30. Pécs.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
A controlling és vezetői számviteli rendszer architektúrája
Akkor és most – Az EU-hoz kapcsolódó üzleti várakozások hazánkban Petz Raymund GKI Gazdaságkutató Zrt.
A magyar gazdaság várható helyzete
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
„Határon innen, határon túl – integráció és migráció a Kárpát- medencében” – A projekt eredményeinek bemutatása Eger, február 25. Projekt záró konferencia.
Befektetési Akvizíció, magyar befektetési projektek kezelése
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
FEMIP „Minőségfejlesztés a felsőoktatásban” TÁMOP / Bángi-Magyar Attila szakmai vezető OFI Szakmai Napok december 7.
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
DM Szenzor Iparági statisztika február.
Aktuális pályázati lehetőségek Okos Jövő Innovációs Klaszter O KOS J ÖVŐ I NNOVÁCIÓS K LASZTER K LUBEST június 16. NOS Kft.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Direkt marketing ágazati kutatás2006. szeptember Direkt marketing ágazati kutatás Budapest, október
Cégbemutatás 2003 október 7.. Cég háttér AmCham havi magazin Új kétnyelvű befektetési magazin Marketing ügynökség.
AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
A reklámtörvény és a hatályos adatkezelési szabályok III. Mfor Marketing Konferencia április 22.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
„Interdiszciplináris kutatói teamek létrehozása és felkészítése a nemzetközi programokban való részvételre környezetbiztonsági kutatási területeken” GEO-TEAM.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
BEMUTATKOZÁS Magyar Fényreklámgyártók Szövetsége KÖZGYŰLÉS április 7.
A high-tech cégalapítás gyakorlati szempontjai
Budapest Premium Medical Port Klaszter
Ami változott, és ami nem
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató február 13.
Lifestyle Hotel Mátra Superior,
Ne maradjon le Ön se! Fejlessze vállalkozása infokommunikációs rendszerét, honlapját és webáruházát!
Innovációs célú nemzeti és regionális szintű pályázati források
Az export szerepe a a gyorsan növekvő KKV-k sikereiben „Gazellák Magyarországon” MTA KTI november 30. Palócz Éva
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016
OUTSOURCING Lehetőségek a vállalat építésben
Törvénytől sújtva: a direkt marketing a túlélés útján?
APEH Észak-magyarországi Regionális Igazgatósága Igazgató
TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018
Előadás másolata:

DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök

A kutatás bemutatása A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség DM Szenzor ágazati kutatásának célja a hazai direkt és interaktív marketing szektor méretének és trendjeinek a felmérése a dm-ben használt eszközök és csatornák jelentőségének feltérképezése A kutatás során az alábbi direkt marketing eszközöket vizsgáltuk címzett küldemény címezetlen küldemény (szórólapterjesztés) call center (bejövő/kimenő hívások; inhouse/outsource kampányok) mobilmarketing (üzenet és applikáció alapú) marketing (elektronikus hírlevél, elektronikus direkt marketing) adatbázis menedzsment (adatbázis építés, vásárlás, bérlés, frissítés, bővítés, fenntartás) Résztvevők: hirdetők és ügynökségek Kutatást lebonyolító partner: KutatóCentrum Támogató partner: Magyar Posta Zrt.

A piacméret lényegében nem változott, a tavaly mért 30,9 milliárd Ft-hoz hasonlóan a 2012-es piacméret 30,8 milliárdra tehető. A DM piac mérete (mrdFt)

A csatornák DM piaci részesedése forgalom alapján (%) A címezetlen küldemények piaca tovább csökkent, a címzett küldemények piaca nem változott. Az adatbázis menedzsment stagnál, míg önmagához képest a mobilmarketing nőtt a legjobban. Az marketing piac esetén sem tapasztalható lényegi változás - a megbízások és a projektek száma ugyan emelkedik, de az árak konszolidációja miatt ez a forgalmon nem látszik.

A csatornák mérete (mFt)

Hirdetői / ügynökségi megbízások aránya csatornánként (%) Bázis: az adatszolgáltatásban részt vevő ügynökségek A klasszikus ügynökségektől elsősorban a mobil- és marketing, valamint a call-center szolgáltatást nyújtó cégek számíthatnak megbízásokra, míg a címzett / címezetlen küldemények és adatbázis menedzsment felkérések túlnyomó részben közvetlenül a hirdetőktől érkezik.

Megbízói szektorok aránya (a teljes árbevétel százalékában) Bázis: az adatszolgáltatásban részt vevő ügynökségek

Projektek Az előző évhez képest hogyan változott az egyes csatornák esetén a projektek száma? (%) Bázis: az adatszolgáltatásban részt vevő ügynökségek, akik az adott csatorna esetén kaptak megbízást 2012-ben

Makro szintű piaci várakozások: Hogyan változik a DM piac mérete 2013-ban? Bázis: az adatszolgáltatásban részt vevő ügynökségek 9

Mikro szintű piaci várakozások: Hogyan változik a cégek bevétele 2013-ban? 10 Bázis: az adatszolgáltatásban részt vevő ügynökségek Az ügynökségek cégük DM tevékenységből származó bevételének alakulásával kapcsolatban a tavalyi évhez hasonlóan derülátók, 65 százalékuk növekedésre számít 2013-ban.