FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ, Csapó Dániel Középiskola, Mezőgazdasági Szakképző Iskola és Kollégium Szekszárd.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
2005 február 7Dr. Tánczos László BME EISZK1 Az oklevélmelléklet előállításának technikai és informatikai háttérbiztosítása. Tánczos László igazgatóhelyettes,
Advertisements

IT Essentials I. IT Alapismeretek: PC Hardver és Szoftver v4
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
AZ EPICT TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS HATÁSVIZSGÁLATA IKT-METRIA FELVÉTELEK ALAPJÁN Az IKT-metria mérőeszköz.
1 II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola.
Windows OS Ambrus Attila 2010 Vay Ádám Gimnázium Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Rendszergazda.
INTERNET 4 Az előadást készítette és előadja: 4 TAMASI ISTVÁNNÉ 4 Hegedüs Géza Általános Iskola.
A Than mint referencia intézmény
AZ INFORMATIKAI BIZTONSÁG
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
QualitySoft On-Line megoldások Terminálszerver alternatíva a Távoli Asztali eléréshez.
HÁLÓZATOK.
Hálózati architektúrák
Hálózatok.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Bemutatkozik a Nagykapos és Vidéke Társulás
PALLÓ Felnőttképzési Tájékoztató Szolgálat A Debreceni Művelődési Központ új felnőttképzési szolgáltatása TÁMOP 3.2.3/09/
WI-FI hálózat használata fizikai cím megadásával
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Iskolai Hálózat Létrehozása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Számítógéphálózatok A hálózatok kialakulása A hálózatok osztályozása
HÁLÓZAT INTERNET. Weblap címek xikon/index.html xikon/index.html.
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
Időszerű informatikai kérdések
Laptop, notebook, PDA. Hordozható számítógép Hívhatják bárhogy: laptopoknak vagy noteszgépeknek, hordozható számítógépeknek, stb. Ezek az egy darabból.
Berzsenyi Dániel Főiskola Szombathely, május 8. Könyvtári partnerség a felsőoktatásban XIII. Vas Megyei Könyvtári Nap.
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
TÁMOP /1 Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
Hálózat kiépítésével lehetőségünk nyílik más számítógépek erőforrásainak használatára. Osztott háttértár használat: egy számítógép merevlemezének megosztásával.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
ELTE WIFI Beállítási útmutató MS Windows XP-hez
A DEENK könyvtári önértékelésének tapasztalatai Budapest,
Hálózatok Kialakulásának okai: kommunikációs igény gépek közt,
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
Budapest ápr. 29. A számítástechnika, mint az igazgatók segédeszköze Hajdu János Kossuth Zsuzsanna Műszaki Szakközépiskola és Gimnázium.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Windows XP SZRT. Windows XP fő jellemzői Windows XP fő jellemzői Kezelőfelület Kezelőfelület Jogosultságok, hozzáférések Jogosultságok, hozzáférések Alapműveletek.
Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok.
Iskolai számítógépes hálózat bővítése Készítette Tóth László Ferenc.
A projekt az Európai Unió társfinanszírozásával, az Európa terv keretében valósul meg. Számítógép- hálózatok dr. Herdon Miklós dr. Kovács György Magó Zsolt.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Továbbtanulást erősítő kezdeményezések támogatása TÁMOP B számú projekt Projektzáró rendezvénye.
Pedagógusminősítés és tanfelügyelet 2015 KÖSZOE Kecel,
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
A számítógépes hálózatok
Elektronikus dokumentumkezelés
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
Szakiskolai fejlesztési program
Pápai Gazdasági Szakképző Iskola és Kollégium
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Ubuntu – ismerkedés Fájlok és könyvtárak
Hálózati architektúrák
Norvégiai szakmai út október
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Kisvállalati hálózat kialakítása raspberry szerverrel
Előadás másolata:

FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ, Csapó Dániel Középiskola, Mezőgazdasági Szakképző Iskola és Kollégium Szekszárd

Intézményi információáramlás javítása Az intézményi információáramlás javítása Tanügyi dokumentumok elhelyezése az iskolai hálózaton

Előzmények Intézményi önértékelés 2008 – erősségek-fejlesztendő területek felmérése – ennek alapján az intézményi fejlesztések meghatározása számítógépes hálózat fejlesztése Intézményi információáramlás javítása

Fejlesztési területek javaslatai Intézményi információáramlás javítása

Fejlesztési projekt A fejlesztési javaslatokhoz kidolgozásra kerültek az intézkedési tervek. Intézményi információáramlás javítása

A belső hálózat elérése Intézményi információáramlás javítása Számítógépek az intézményben: – a vezetőség tagjainak laptopjai – a kollégáknál kihelyezett laptopok (7 db) – a közös tanári szobában (1db laptop) – a kávézóban (3db laptop, 1 db fix asztali gép) – az SZFP irodában (MÉCS, SZÖM) 1 db fix asztali gép – a számítástechnika termekben lyukas órában, délután – az adminisztrátori illetve gazdasági irodákban mindenkinél saját fix vagy hordozható gép – rendszergazdától kölcsönözhető mobil gépek

Intézményi információáramlás javítása A belső hálózat elérése Csatlakozás a szerverhez: Fizikai –az asztali gépek vezetékkel –a mobil gépek a vezeték nélküli hálózat segítségével Logikai –bejelentkezési azonosító, jelszó használatával (lehetőség van távoli bejelentkezésre is – nem jellemző) Ez meghatározza az illető hozzáférési jogait a különböző hálózati meghajtókhoz, és az azon belüli mappákhoz.

A belső hálózat elérése Intézményi információáramlás javítása

A közös meghajtó mappaszerkezete Intézményi információáramlás javítása

Az AKTUÁLIS mappa Intézményi információáramlás javítása

A FELNŐTTKÉPZÉS mappa Intézményi információáramlás javítása

A FORRÁSDOKUMENTUMOK mappa Intézményi információáramlás javítása

Az IFJÚSÁGVÉDELEM mappa Intézményi információáramlás javítása

Az ISKOLAI RENDEZVÉNYEK, KOLLÉGIUM, MARKETING mappák Intézményi információáramlás javítása

A MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS mappa Intézményi információáramlás javítása

Önértékelés közzététele Intézményi információáramlás javítása

A MUNKAKÖZÖSSÉGEK mappa Intézményi információáramlás javítása

A PUBLIKUS DOKUMENTUMOK mapparendszere Intézményi információáramlás javítása

Publikus dokumentumok- formanyomtatványok Intézményi információáramlás javítása

Publikus dokumentumok-munkatervek Intézményi információáramlás javítása

Publikus dokumentumok-szabályzatok mappaszerkezete Intézményi információáramlás javítása

Publikus dokumentumok-szabályzatok Intézményi információáramlás javítása

Publikus dokumentumok-statisztika Intézményi információáramlás javítása

Az SZFP mappa Intézményi információáramlás javítása

A TÁMOP mappa Intézményi információáramlás javítása

A TANMENETEK mappa Intézményi információáramlás javítása

A TOVÁBBKÉPZÉSEK mappa Intézményi információáramlás javítása

Problémák és továbbfejlesztés Intézményünk több hektáros területen fekszik, az épületeknek csak egy részében sikerült eddig kialakítani a hálózati hozzáférést. A dolgozók közül a pedagógusok és az adminisztratív munkakörben dolgozók férnek hozzá a rendszerhez. A rendszer használhatóságát növelheti a jövőben elkészülő intézményi honlap, amely bárki számára otthonról is hozzáférhetővé teheti a belső információs rendszert. Intézményi információáramlás javítása

Köszönöm a figyelmet! Intézményi információáramlás javítása Készítette: Jeszenka Ildikó :