Üdvözöljük Önöket a 2007. március. 21 bemutatóján.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Advertisements

Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
1 Pályaválasztás 2010/2011-es tanév Fné T.K.. 2 BEISKOLÁZÁSI TERV A 2010/2011-ES TANÉVRE SZAKKÖZÉPISKOLA2 osztály Nyelvi előkészítő angol Nyelvi előkészítő.
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Beiskolázás. Beiskolázás Választható iskolák Középiskola Szakiskola gimnázium szakközépiskola „szakmunkásképző’ nyelvi előkészítő évfolyam.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
A gyakorlatvezető mentor
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Bemutatkozik a MIOK Gimnázium és Szakképző Iskola
Az előrehozott szakképzés tapasztalatai Zsámbékon 1 év elteltével.
A szaktanácsadó segítő szerepe
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
FASORI LABORGYAKORLATOK
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Pályaválasztási szülői értekezlet
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Köszöntöm Önöket! Szabó Gábor általános igazgatóhelyettes Budapest, június 3.
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Közismeret február 11.. természetismeret Tanulói dossziék, dobozok kiszállítása: –február utolsó hetétől Regionális konferenciák a tapasztalatcsere.
Középiskolai továbbtanulás 2016/17
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
1 Szakképzési Önértékelési Modell I. Helyzetfelmérő szint (SZÖM I.) 4. előadás 1.
Köszöntjük a pályaválasztási szülői értekezlet résztvevőit! Nyíregyháza, szeptember 29.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
DARUS a gyermekekért.
Üdvözöljük Önöket a bemutatóján
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Szakiskolai fejlesztési program
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Tájékoztató az emelt szintű érettségi felkészítésről 10. évfolyam
2018/2019 tanév.
Informatika munkaközösség
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Beiskolázás a „Gundel”-ben
Előadás másolata:

Üdvözöljük Önöket a március. 21 bemutatóján

„Minden technika művészetté nemesedik a tudás legmagasabb fokán.” (Tápai Antal)

Tápai-díj

Iskolánkról

SZAKKÖZÉPISKOLAI KÉPZÉS tagozatkód: 33 nyomdaipari szakmacsoport tagozatkód: 44faipari szakmacsoport tagozatkód: 55 egyéb szolgáltatások szakmacsoport SZAKISKOLAI KÉPZÉSEINK tagozatkód: 11 műszaki szakterület, könnyűipari szakmacsoport tagozatkód: 22 felzárkóztató oktatás: szakképzést előkészítő évfolyam

Szakiskolai végzettséggel választható szakmák: fodrász (3) női szabó (3) bútorasztalos (3) épületasztalos (3) kárpitos (3) járműfényező (2) motor- és kerékpárszerelő (2) irodai asszisztens (1) elektronikai műszerész (2) finommechanikai műszerész (2) Középiskolai végzettséggel tanulható szakmák: kozmetikus (2) nyomdai gépmester (2) nyomdai kiadvány- és képszerkesztő (2) és a szakiskolai képzésnél felsorolt valamennyi szakma

KÜLFÖLDI KAPCSOLATAINK Darmstadt (fodrász) Hildburghausen (asztalos)

Mérés-Értékelés Csoport projektterve a 2006/2007-es tanévre Mérés tárgya /mit?/ Mérés eszköze /mivel?/ Érintettek köre Mérés felelőse /ki?/ Határidő /mikor?/ Mérés célja, felhasználása /miért?milyen céllal 1.Intézmény látogatottsága szülői értek. jelenléti ív tanulói létszámok rendezvényeken szülők diákok NKB KSK Szülői dátuma önértékelés 2.Iskola működése, felszereltsége MÉCS kérdőívtanárokBZS önértékelés 3.Tanórán kívüli foglalkozások igénye és látogatottsága jelentkezési ív alapjándiákokMT sportkörök,szakkörök, versenyfelkészítő órák tervezése a tantárgyfelosztás előkészítése 4.Halmozottan hátrányos helyzetű tanulók felmérése szülői nyilatkozatdiákokSZG képességfejlesztő foglalkozások szervezése 5.Partneri vélemény iskoláról, oktatásról önértékeléshez partneri elégedettség kérdőív szülők, tanárok, alkalmazottak Bá, PZ önértékelés 6.Végzett tanulók munkába állása, elhelyezkedési aránya kérdőívdiákokHFné, Terhesné Zsuzsi és PZ, Bá szakmai képzés eredményessége, beiskolázási létszámok felülvizsgálata, képzési stratégia

7.Tanulmányi munka értékelése /osztályzat, dicséretek, bünt./ félévi és év végi statisztikaösszes diákSZG FB feladat meghatározás 8.Létszám adatok /hiányzás, lemorzsolódás/ félévi és év végi statisztikaösszes diákSZG FB beiskolázás, önértékelés 9.Külső mérésekSZFP.9.évf. komp. érettségi vizsgák szakmai záróvizsgák OKÉV komp. 10.évf. 9. évf. 12. évf. 2/12 és 2/14 évf., 10.évf FB SZG MT SZG ?? ?? fejlesztendő területek meghatározása, vizsgafelkészítés tervezése 10.Pedagógus továbbképzési igény jelentkezési laptanárokFB éves továbbképzési terv elkészítése, támogatások prioritásának eldöntése 11.Külső mérésekközismereti versenyek, SZKT verseny eredm. központi mérőlapok diákokMkv-k és SZG, MT hatékonyság növelése 12.Érettségire felkészítés igénye jelentkezési lapdiákokVI, PL,SZG érettségire felkészítő foglalkozások tervezése a következő tanévre 13.Kisérettségi vizsga4 kötelező tantárgyból tantárgyi mérőlapok 10. évf. szakközép iskola SZG és a mkv-k hatékonyság növelése, érettségi vizsga eredményességének javítása 14.Pályázatok eredményessége eredményes/beadott pályázatok iskolahaszná lók MSZ tanévvégi beszámoló, fejlesztések meghatározása 15.Szakiskolai minősítő vizsga Feladatlapok és a szóbeli tételek értékelése szakiskolai 10. osztályok SZG helyzetelemezés és a fejlesztendő területek meghatározása 16.Év eleji tantárgyi bemeneti mérések és visszamérés a tanév végén. tantárgyi mérőlapok9. évfolyamos tanulók munkakö -zösség- vezetők és hozzáadott pedagógiai érték vizsgálata

Mérés-Értékelés Csoport tevékenysége a es tanévben MÉCS megalakulása Bemeneti kompetenciamérés szervezése és lebonyolítása Feladatok egyeztetése a projektvezetővel és MICS vezetővel Kompetenciamérés eredményéről a szülők és tanulók tájékoztatása tól Budapesti konferencia, Tavaszi mérések értékelése

Stratégiai Terv MÉCS MÉCS SZMSZ megalkotása MÉCS Iskolai mérések gyűjteménye és tematizálása MÉCS Projekt terv Tantestületi tagok mérési-értékelési kompetenciáinak feltérképezése Kompetenciamérés tapasztalatainak megbeszélése, feljegyzések készítése

Mérőeszköz-készítő tanfolyamon részvétel Tantestületi értekezlet – fejlesztési területek kijelölése A MICS-es és MÉCS-es feladatok egyeztetése és az SZFP-ben tanító tanárok tájékoztatás Fórum a kompetenciamérés eredményeiről, szakértő előadása Fejlesztési terv elkészítése Székesfehérvári konferencia, Őszi mérések értékelése Volt tanulóink nyomon követése 2007 február-március

Projektjeinkről Órarend módosítása, projektnapok kijelölése minden héten (2 nap osztályonként) Februártól saját projekteket használunk Februárig dobozok tanulmányozása, beépítése a tananyagba Projektfelelősök (2 db/ projekt) Tantárgyi projektek Projektnapok (adott téma 5-6 tanítási órán)

Tanári bizonytalanság Kimerítő (folyamatos munka és figyelem) Alapos és széleskörű ismeretek alkalmazásának gyakorlata Tanári kommunikáció Pontos és precíz tervezés és előkészítés Projekt tapasztalatok Tanári

Gyerekek sokkal lelkesebbek, jobban szeretnek csoportokban dolgozni Jobban be lehet vonni mindenkit a kommunikációba Jobb eredményeket érnek el azáltal, hogy változatos az oktatás „Észrevettem, hogy nem figyelünk egymásra” Projekt tapasztalatok Diák

Projektek értékelése Diákok önmagukat Diákok a Csoportot Diákok a Tanárt (Jelenleg még erősen szubjektív) Fejlesztési terv SZFP-s osztályok összetétele vegyes (ismétlők,szolid képességűek, komolytalankodók) Kompetenciamérésnél szövegértelmezési, kitartásbeli problémák, illetve következmény nélküli munka nem elvégzése volt a jellemző.

Céljaink: szöveg végigolvasásának (hosszától függetlenül), értelmezésének javítása következtetések levonása, ok-okozati összefüggések feltárása munkamorál, kitartás javítása, önismeretük fejlesztése meghatározott, leírt szabályok értelmezése, követése

Fejlődés előfeltétele tanév végén újabb mérés feladatlapos formában feltérképezése közös, összehangolt pedagógusmunka tapasztalatcsere érdeklődés fenntartása (játékosság)