Gyógyszeripari kommunikáció Trendek és lehetőségek A gyógyszerpromóció változásai – Inspiráció a jövőhöz Kiss Katalin, Szinapszis Kft. vezető kutató Budapest, szeptember 25. Gyógyszeripari BETEG
Gyógyszeripari kommunikáció Trendek és lehetőségek A gyógyszerpromóció változásai – Inspiráció a jövőhöz Kiss Katalin, Szinapszis Kft. vezető kutató Budapest, szeptember 25. Gyógyszeripari FOGYASZTÓ
Primer target Alá-fölé rendelt betegviszony INFORMÁCIÓS ASZIMMETRIA
Infotechnológiai robbanás Orvos-beteg kapcsolat átalakulása A beteg is kezd érdekes lenni…
1997. évi CLIV. tv az eügyről - Tájékoztatáshoz való jog 13. § (2) A betegnek joga van arra, hogy részletes tájékoztatást kapjon a) egészségi állapotáról, beleértve ennek orvosi megítélését is, b) a javasolt vizsgálatokról, beavatkozásokról, c) a javasolt vizsgálatok, beavatkozások elvégzésének, illetve elmaradásának lehetséges előnyeiről és kockázatairól, d) a vizsgálatok, beavatkozások elvégzésének tervezett időpontjairól, e) döntési jogáról a javasolt vizsgálatok, beavatkozások tekintetében, f) a lehetséges alternatív eljárásokról, módszerekről, g) az ellátás folyamatáról és várható kimeneteléről, h) a további ellátásokról, valamint i) a javasolt életmódról.
NAPJAINKBAN Adherencia programok fejlődése: összetettebb tematikák
Kontrolálatlan webes tartalom – alternatív orvoslás Amivel a gyógyszeriparnak is számolnia kell… Egészségpolitika – magánellátású egészségügy Orvos-beteg kapcsolat – partneri viszony, új kommunikáció Média – negatív hangulat
A betegkommunikáció tekintetében valójában a gyógyszeripar a digitális trendek egyik legnagyobb győztesének tekinthető…
BETEGKOMMUNIKÁCIÓ – AZ ORVOSON KERESZTÜL ÚJ TARTALOMMAL (jog, társadalmi megítélés, digitális fejlettség, edukáció..) ÚJ EGYÜTTMŰKÖDÉSI LEHETŐSÉGEKKEL (magánegészségügy, telekommunikáció, biztosítók..)
Kapcsolat: Kiss Katalin, Szinapszis Kft.