2015. június 15. Biyovis perspektíva a társadalmi rétegek között Előadó: Kerepesi Istvánné - Ica
1. nemek szerint: férfi, nő 2. koruk szerint: egy emberöltő - 30 év 3. mentalitásuk szerint: vérmérséklet, beállítottság, attitűd 4. szociokulturális környezet, élethelyzet 5. társadalmi helyzet. Társadalmi csoportok
I. NŐK a / BIOLÓGIAI FELADAT: szülés-utódgondozás b / NEMI MEGFELELÉS: nőnek maradni c / TÁRSADALMI FELADAT: háztartás, munka II.FÉRFIAK a / BIOLÓGIAI - NEMI FELADAT: utódnemzés b/ TÁRSADALMI FELADAT: munka FELCSERÉLŐDÖTT FELADATKÖRÖK 20. század előtt: a –b – c 20. század első fele: a – c – b /háborúk/ 20. század 2. fele és ma: b – c – a MA EHHEZ KELL IGAZODNIA A BIYOVIS ÜZLETI POLITIKÁNAK 1. NEMEK SZERINT
15 – 30 ÉVES NŐK: B – C - A BIYOVIS VÁLASZ: B./ :Optivit, Bioprotektor, Humiferr, kozmetikumok stb. C/: Multimin, Multivita,Ganovis stb. A: Maybe Baby ÉVES FÉRFIAK: szerepkörük nem változik, egyenlőre hallani sem akarnak semmilyen „beavatkozásról”- hacsak nem nagyon hiúak-… BIYOVIS VÁLASZ: B./ Humiferr és Carnifit KORUK SZERINT (15-30)
Első pánik 40. év: ha van gyerek azért, / elfelejtett nőnek lenni/, ha nincs azért /ketyeg a biológiai óra/, ha van állás azért, /karrierépítés, ha még lehet/, ha nincs azért. A férfiaknál is megjelenik ez: vagy „végre” megnősülnek. Vagy éppen válnak, vagy sikeresek, vagy elindulnak a lejtőn. Biyovis válasz: Purex csomagok, Magnetic eszközök, kozmetikumok, Herba Gold készítmények stb. Második pánik : 50 év /kapuzárási/ Biológiai változások /menopauza/, jelentkeznek az első egészségügyi problémák,vagy felerősödnek a meglévők, /vérnyomás, vastagbél, anyagcserezavarok/. Családi problémák:generációs viták, szülők idősödnek, gyerekek jó esetben pályakezdők stb. Nagy odafigyelést igényelnek, szükségük van „külső” támaszra. Ez lehet a Biyovis is. 60 év felettiek Célcsoportunk lehet, ha meghallgatjuk őket, ha segítünk nekik a Jobb egészség megszerzésében, vagy reményt adunk a javuláshoz. KORUK SZERINT (30-60)
Cavett: „….a világ egy nagy tükör, és saját személyiségünket, beállítottságunkat tükrözi vissza….. Akár barátságosnak,akár barátságtalannak tartjuk az embereket, mindig igazunk lesz.” Ez az attitűd! Különböző attitűdű, mentalitású emberek ülnek le velünk szembe, akikről pillanatok alatt ki kell derítenünk, hogy mit várnak tőlünk, mert ők nem arra kíváncsiak, hogy mit mondunk nekik, hanem arra, amit szeretnének hallani! Vagyis könnyebb olyan személynek eladni Bilyovis terméket, akit először nem érdekel a termék, mint olyan embert találni, akit rögtön érdekel a termékünk. Ehhez óriási segítség a B.I.P. Két szélsőséges csoport: szkeptikusok és az empatikuSOk, akikre külön kell figyelnünk! A munkatárs keresésénél nagyon fontos a mentalitás mellett a jellem is! A jellem az lényegében egyfajta „elhagyott” hangulat helyettesítője. Bizonyos hangulatban tele leszünk lelkesedéssel, akarjuk csinálni, nekifutunk, s amikor igazán bele kell tennünk az energiánkat nincs elég akaratunk hozzá. Vagyis nem vagyunk elég kitartóak, elég jellemesek! A MENTALITÁS
A TÁRSADALMI HELYZET JÓLÉTI TÁRSADALMAK: szűk, de nagyon gazdag réteg, erőteljes középréteg, szűk szegény sáv, erős szociális háló, pozitív gondolkodás KELET-EURÓPA - MAGYARORSZÁG : o gazdagodó felső tízezer, o süllyedő, ki nem alakuló középréteg o mélyülő szegénység, o negatív gondolkodás
Mi a Biyovis képviselői ezeket a súlyos társadalmi problémákat önmagunk megoldani nem tudjuk, de mentálhigiéniás segítséget tudunk adni! ÉS EZ NEM KEVÉS! Köszönöm a megtisztelő figyelmet! MINDEN BIYOVIS MUNKATÁRSNAK AZT KÍVÁNOM, HOGY HIGGYEN EBBEN, ‘S AKKOR SOKKAL KÖNNYEBB DOLGOZNI!
Következő előadás a Biyovis web- konferencián Előadó: Dr. Nemes Katalin: A réz titkai június 22. hétfő 20:00