MEGÚJULÓ PEDAGÓGIAI- SZAKMAI SZOLGÁLTATÁS A REFORMÁTUS KÖZNEVELÉSBEN TÁMOP-3.1.17-15-2015-0004 A Magyarországi Református Egyház köznevelési feladatainak.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
„A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” Az intézmények minőségfejlesztési folyamatainak támogatása /4. pillér/
Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP
A köznevelés fejlesztési irányai és eredményei KPSZTI február 12. Emberi Erőforrások Minisztériuma Köznevelésért Felelős Államtitkárság MTI Fotó.
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Sárik Zoltán A Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet szakmai működésének rendszere és fejlesztésének perspektívái.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
V. Kollégiumi Konferencia március 26. A Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Intézet és a Deák Ferenc Középiskolai Kollégium rendezvénye.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
Tehetségpont létrehozása
A szaktanácsadás támogató szerepe
XXI. századi közoktatás a TÁMOP projekt bemutatása
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
Általános ismertető Tájékoztatás a választható képzési formákról Stéger Csilla OKM Felsőoktatási Főosztály, vezető tanácsos, képzési referens Simon Kata.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
A kompetencia alapú oktatás elterjedése a „suliNova program” alapján
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
A gyakorlatvezető mentor
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
„A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Pedagógiai Közművelődési és Képzési Intézet jelene és jövője” augusztus 23.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
KRE TFK Nyári Akadémia, Nagykőrös
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadás támogató szerepe Dr. Szabó Mária Budapest február 27.
A Református Pedagógiai Intézet bemutatása
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A szaktanácsadó segítő szerepe
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Információigények a kliens oldaláról  Specifikus ellátás? Többletszolgáltatás: miért? -Ki észlel, ki jelez? -Ki tájékoztat?  Milyen típusú ellátásra.
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Barcsák Marianna KPSZTI
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
A Székesfehérvári Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018.tanév során Fejér megyében Galambos Zsuzsanna főosztályvezető.
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
főosztályvezető-helyettes
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
2018/2019 tanév.
Előadás másolata:

MEGÚJULÓ PEDAGÓGIAI- SZAKMAI SZOLGÁLTATÁS A REFORMÁTUS KÖZNEVELÉSBEN TÁMOP A Magyarországi Református Egyház köznevelési feladatainak támogatása ZÁRÓKONFERENCIA november 27., Budapest

REFORMÁTUS KÖZNEVELÉSI INTÉZMÉNYRENDSZER

TÁMOP – 3. PILLÉR AZ EGYHÁZI FENNTARTÓ ÁLTAL MŰKÖDTETETT PEDAGÓGIAI-SZAKMAI SZOLGÁLTATÁSI TEVÉKENYSÉGEK FEJLESZTÉSE, KAPACITÁSAINAK ERŐSÍTÉSE „A fejlesztés segítségével szeretnénk elérni, hogy azon tevékenységeink és szolgáltatásaink, amelyeket a szakmai szolgáltatások területén végzünk azonnal és területileg is teljeskörűen eljussanak az érdekeltehez”

PEDAGÓGIAI TÁJÉKOZTATÁS Segédanyagok, honlap Nevelőtestületi értekezletek Hírlevelek (KRE Hírlevél önálló rovata) Pedagógiai hírek, események média- és internetfigyelése Egyedi tájékoztatás

RPI SZAKMAI NAPOK, HETEK, KONFERENCIÁK Internátusi nevelők Könyvtárostanárok Óvodapedagógusok Testnevelők Ének-zene tanárok Idegen nyelv tanárok Gazdasági vezetők Matematika hete Tanítók hete Egyházi ének hete Természettudomány hete Magyartanárok hete Történelem hete Közösségi média és keresztyén nevelés A keresztyén pedagógus, mint vezető

RPI KONTAKT RENDEZVÉNYEK MEGOSZLÁSA A 2014/2015-ÖS TANÉVBEN

PEDAGÓGIAI ÉRTÉKELÉS Intézményi önértékelés segítése TÁMOP Mérési szakemberek képzése Kompetencia-mérési eredmények elemzése Református mérés kidolgozása

JÓ GYAKORLATOK MEGOSZTÁSA Fürkész program FittMóka program ClassBox Médiatudor Tudásmegosztó portál Munkaköri leírásminták Dokumentumsablonok

TANÜGY-IGAZGATÁSI SZOLGÁLTATÁS Olvasókörök Igazgatói Klub Óvodavezetői értekezlet Tanügy-igazgatási segédanyagok Egyedi tanácsadás Tanügy-igazgatási dokumentumminták

KÉPZÉSEK, TOVÁBBKÉPZÉSEK Megújuló latintanítás (30 órás) A tanári szemléletmód és gyakorlat megújítása (60 órás) A protestáns egyházi ének tanítása (120 órás) Keresztyén pedagógia esszenciája (30 órás) Élménypedagógia (30 órás) Bibliodramatikus eszközök használata a katechézisben 30 órás) Portfólió készítő Belső Szakember Kooperatív tanítási módszerek (30 órás) Tanórán kívüli lelki alkalmak (30 órás) Gyülekezeti gyermekmunkás-segítő képzés (40 órás) ELŐADÁS- ÉS KÉPZÉSKATALÓGUS

RPI VERSENYTÁMOGATÁS Versenynaptár Versenyhírmondó Jane Haining Emlékverseny Ábrahám Örzse Emlékverseny Versenytámogatás pályázati úton 2015/16-tól

TANULÓTÁJÉKOZTATÁS Diákjogi tanácsadás Iskolai Közösségi Szolgálat támogatása DÖK-segítő pedagógusok szakmai napja DÖK-vezetők szakmai napja Diákképzések Továbbtanulási fórumok

CÉLVIZSGÁLATOK („REFORMÁTUS TÖBBLET”) Egyházi ének oktatása (országos) Pajzs 2015 – intézményi értékelési projekt (Tiszántúl) Katechézis helyzete (országos) Református éthosz Hitoktatás helyzete és eszközrendszere Egyházi ének helyzete és eszközrendszere Pedagógus-továbbképzések tudatos rendszere Diáktámogató, mentoráló rendszerek Pedagógiai-szakmai szolgáltatások igénybevétele

PARTNERI HÁLÓZAT 68 óvoda 115 általános iskola 35 gimnázium 16 szakközépiskola 9 szakiskola 20 alapfokú művészetoktatási intézmény 4 gyógypedagógiai intézmény 22 diákotthon 1 utazó gyógypedagógusi hálózat 1 pedagógiai-szakmai szolgáltató intézmény

SZOLGÁLTATÁSOK VOLUMENE

ORSZÁGJÁRÓ KONFERENCIA AUGUSZTUS

A SZOLGÁLTATÁSOK ELTERJEDETTSÉGE JANUÁR-SZEPTEMBER 83 rendezvény – 32 helyszín

A SZOLGÁLTATÁSOK MINŐSÉGE (2015.JÚNIUS) 1. Pedagógiai tájékoztatás – 79% 2. Tanügyigazgatás – 78% 3. Hit- és erkölcstan tanácsadás – 78% 4. Pedagógiai értékelés – 76% 5. Pedagógusképzés és –továbbképzés – 68% 6. Szaktanácsadás 67% 7. Versenyszervezés – 65% 8. Tanulótájékoztatás – 50% 1. Udvariasság – 95% 2. Segédanyagok – 89% 3. Gyorsaság – 86% 4. Rendezvényszervezés – 86% 5. Rendezvény-lebonyolítás – 85%

„NEM TEHETJÜK, HOGY NE MONDJUK EL AZT, AMIT LÁTTUNK ÉS HALLOTTUNK.” (APCSEL 4,20)

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Szontagh Pál igazgató Református Pedagógiai Intézet