2016. 09. 23. 1 A Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara média kapcsolatai Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
Az innováció helyzete a régióban, főbb kihívások Magyar Dániel Győr, április 16. Győr, április 16.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE Az 5M rendszere 1. A Brief.
MESZK Gyermekápolási Szakmai Tagozat Beszámoló Bognár Lászlóné tagozatvezető.
European Commission Enterprise and Industry Az INNO-Way program bemutatása Székesfehérvár november 05.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
Dr. Jakab Julianna Budapest, október 29.. A projekt célja, hogy támogassa a nők által tulajdonolt és irányított vállalkozások életlehetőségeinek,
Enterprise Europe Network – külpiaci információk, üzletfejlesztés Kalmárné Dr. Hollósi Erika, GYMSMKIK/EEN Győr Magyar-Szlovák gazdasági fórum, április.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
Befolyást a gazdaságnak a felsőoktatásban! Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
„A kis- és középvállalkozások együttműködésének erősítése a szlovák-magyar határmenti régióban” Projekt indító konferencia Losonc, szept. 27. Időtartam:
A Europe Direct és más európai uniós tájékoztató hálózatok szerepe Székesfehérvár 2009.március 24.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
Jubileumi év partnertalálkozójaPécs, február 29. „Új típusú partnerséggel együtt a jövőért” Pécsi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Kar.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
Internet tudományos használata
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Év végi szám- és betűvető B. Hegedűs Katalin, Kommunikációs Osztály
MOBIL – PLT együttműködés
Gazdasági informatika - bevezető
Nemzeti Audiovizuális Archívum
TÁJÉKOZTATÓ BÁCS-KISKUN MEGYEI CIGÁNYSÁGRÓL
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest
Az „első lépés” TÁMOP
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
FITLIFE BAY Fitness és Mozgásközpont
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
1Transzplantációs Alapítvány
Gyűjtőköri szabályzat
Pályaválasztási tanácsadás
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Az Internet megismerése
Mayer József Budapest február 27.
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az IM csomópont funkciója, főbb tervezési kérdései
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
Kiskunfélegyháza Város Polgármesteri Hivatal
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
FELÉR EGY DIPLOMÁVAL! A JÓ SZAKMA KÉTKEZI SZAKMÁVAL IS
Új pályainformációs eszközök - filmek
Northwind Traders Kik vagyunk?
Lapkiadó, rendezvényszervező vállalatirányítási rendszer SQL alapon
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Célegyenesben vagy a rajtvonalnál?
Új nemzedék győri közösségi tér (Rómer ház)
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Iskolai szociális segítő
Baranya Megyei Önkormányzat
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

A Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara média kapcsolatai Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos

A Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara kommunikációs jövőképe A kamara a világ változásaira változással válaszol. Ez kommunikációját is meghatározza. Kérdés, mi az, amitől a kamara még kamara marad a változások közepette ???

Célok A kommunikáció révén a kamara ismertsége növekedjék. Az elismertsége növekedjék Üzenetei, információi a vállalkozások széles rétegeihez jussanak el. Profitáljanak: azaz a kommunikáció révén bővüljenek, eredményesek legyenek a vállalkozások információi, kapcsolatai egymással és a kamarával is.

A kamara által alkalmazott média mix jellemzői Kommunikációs formák Személyes kommunikáció Események Szórólapok, kiadványok Nyomtatott média Audió média Audió-vizuális média Internet, közösségi portálok

A kamara által alkalmazott „média” mix jellemzői Személyes kommunikáció Vállalkozások egymás között a kamaráról Tisztségviselők, aktivisták a vállalkozásoknak Tanácsadók, szakértők, referenciák Kamarai munkatársak a vállalkozásoknak Mindenki a kamarának

7 A kamara által alkalmazott „média” mix jellemzői E semény kommunikáció Rendezvények – szakmai, ünnepi és laza Hagyományos kamarai programok – évindítók, bálok, tagozati rendezvények Vásárok, tapasztalat cserék, üzletember találkozók Gazdasági diplomácia –nagyköveti látogatások

A kamara által alkalmazott média mix jellemzői Szórólapok, kiadványok Kiadványok ismertetők a kamara szolgáltatásairól, közérdekű információkról szórólap, plakát gyűjtődosszié Vállalkozások bemutatkozó kiadványainak tárolása, terjesztése eseményeken, a kamarai székház aulájában.

A kamara által alkalmazott média mix jellemzői Nyomtatott média Kisalföldi Gazdaság magazin 5000 példányban, évente 10-szer, 36 színes oldalon jelenik meg. Esetenként idegennyelű oldalak is vannak benne. Tudásközvetítő és kamarai webre irányító médiummá is válhat. Megjelenés Kisalföld napilap havonta 1 oldal Megjelenés Győri Közélet, Győri Est, Győr+, települési hírlevelek, más nagypéldányszámú médiumokban.

A kamara által alkalmazott média mix jellemzői AUDIÓ média Győr-Moson-Sopron megyében fogható rádiók Class FM 100,5 MHz (Kabhegy), 101,4 MHz (Győr), 102,0 MHz (Sopron). Corvinus Rádió 104,6 (Sopron). Juventus Rádió 89,5 MHz (Budapest), 94,5 MHz (Kapuvár – Rábaköz Rádió). Kék Duna Rádió 90,5 MHz (Komárom), 91,5 MHz (Győr). Lajta Rádió 100,7 (Mosonmagyaróvár) MR1 Kossuth Rádió 95,00 MHz (Mosonmagyaróvár), 102,3 MHz (Kabhegy), 106,4 MHz (Győr). MR2 Petőfi Rádió 93,1 MHz (Győr), 93,9 MHz (Kabhegy), 99,5 MHz (Sopron). MR3 Bartók Rádió 105,0 MHz (Kabhegy), 106,8 MHz (Győr), 107,9 MHz (Sopron). MR6 A Régió rádiója 99,1 MHz (Győrben, kábelen), valamint középhullámon 1350 kHz, 1116 kHz, 1251 kHz. Nap Rádió 94,1 MHz (Sopron) Neo FM 87,6 MHz (Győr), 96,8 MHz (Sopron),107,2 MHz (Kabhegy). Oxygen FM 103,1 MHz (Győr). Rádió 1 Győr 96,4 MHz (Győr). Győr+ 100,1 /Győr/

A kamara által alkalmazott média mix jellemzői AUDIÓ-VIZUÁLIS média TV Műsorok Kamarai Magazin RevitaTv 20 perc havonta Hircity.hu 1-2perc eseménytudósítás havi 7-9 Eseménybeszámoló-reklám 120 éves jubileumi klipp Szakmák Harrmóniája Magyar virtus - Szolgáltatási tagozat Kamar-A-kadémia gépipari vásár beszámoló Bécs Enterprise Europe Network film magyar felirattal „Home video” Mosonmagyaróvár

A kamara által alkalmazott média mix jellemzői Hálózati média -internet Kamarai weboldal Kamarai hirlevél Nagylátogatottságú partneroldalakról visszacsatolás Közösségi oldalak, blogok, okos telefonok, sms alkalmazásának vizsgálata E kampányok szervezése Skype, MSN ügyfélszolgálat megfontolása

Honnan hová jutottunk? Hogyan tovább! kommunikációs mélypont. Negatív vállalkozói megítélés, elzárkózó média, színvonaltalan Kisalföldi Gazdaság Szolgáltató kamarai imázs, érlelődik a média mix hatása. A média megismeri és elfogadja a kamarát től elismertség, igény a kamarai információra. Ezt kell kihasználni, fokozni.

Kihívás és Lehetőségek Kihívás: Gyorsan változó, sok információt, sok vállalkozásnak szegmentáltan kell eljuttatni a lehető legolcsóbban. Le kell fedni a hatásterületet. A világ egyre inkább klippekben gondolkodik. Lehetőség: személyes kommunikáció, Kisalföldi Gazdaság, AUDIOVIZUÁLIS e média a 3 kamarai zászlóshajó. Minden más média erre irányít. Költségvonzatok: Az e kommunikáció a legkevésbé költséges. Szükség van a ráerősítő egyéb médiára. A Kisalföldi Gazdaság lap Presztizsből és hasznosságból is fontos.

Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 9021 Győr, Szent István út 10/a. Tel.: 96/ Fax.: 96/ Köszönöm a figyelmet!