Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Békéscsabai középiskolások világa 2010.
A helyi közszolgáltatások versenyképességet szolgáló modernizálása Bodor Ákos – Grünhut Zoltán MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete ÁROP
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
„Bérek, adók és transzferek” szakmai konferencia
Az adaptációhoz közeledve – a műfaj problematikájához
A demohoz a leggyakrabban kért feltételek. -A demo hosszúsága kb. 3-6 perc körül legyen. -tartalmazzon egy : - bemutatkozó szöveget -önéletrajzot -a különböző.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
Az internet, a TV és társas támogatás összefüggései
A sokszínűség dallamai
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Kovács Klára Debreceni Egyetem Nevelés-és Művelődéstudományi Doktori Program november Kollektív traumák, határhelyzetek, természeti és társadalmi.
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
„Alapozni a középiskolás években kell” Hatékony kommunikációs stratégia a célcsoportban Sáfrány Zsuzsanna Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia 2006.
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
1 Megmondják az arcodba (ha jól csinálod) djuice kutatások.
MÉDIATÉKA Az Egyetemi Könyvtár multimédiás szolgáltatása
Európai vonat Európa 2010 Kaposvár. benyújtja pályázatát az „Európa Kulturális Fővárosa 2010” cím elnyeréséért.
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
Kereszttáblák Babbie, E.: A társadalomtudományi kutatás gyakorlata
Bemutatkozás Éles Eszternek hívnak,barátaim Ubi-nak.11 éves miskolci lány vagyok a Móra Ferenc Általános Iskola 5.b osztályába járok. Szeretem a zenét,
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
Művelődés és szórakozás
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
Kultúra „harmadfokon” A harmadfokú képzésben részt vevő hallgatók viszonya a kultúrához Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem VI.
„Korunk vívmánya a számítógép, mint kreatív eszköz az alkotó művész kezében” Művészetek Háza Veszprém április május 01. „Digitális Művészetek.
Médiapolisz lakói III. Dr. Antalóczy Tímea Dr. Szabó Andrea VII. Nemzetközi Médiakonferencia, IX. 25. Közélet, közérzet.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
H OGYAN KÁROS AZ INTERNET ? E LEMZÉS VII. OSZTÁLYOS TANULÓK KÖRÉBEN Ozsváth Berényi Hajnal KAM – Regionális és Antropológiai Kutatások Központja.
Kutatás-történet : Magyar Háztartás Panel vizsgálat (TÁRKI, Budapesti Corvinus Egyetem elődje, KSH) 2007, NKTH Jedlik-pályázat: Háztartások Életút.
Matematikai alapok és valószínűségszámítás
A társadalmi t ő ke, az internet- elérés és a túlzott TV-nézés összefüggései Dr. habil Németh Erzsébet, BKF, főiskolai tanár, a Viselkedéstudományi Intézet.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Mi jellemzi az egyetemisták mobiltelefon használati szokásait? H1: A fiúk többet kommunikálnak SMS-ben, mint a lányok. H2: A diákok szociodemográfiai.
Környezetvédelmi kommunikáció a gyakorlatban
CIVIL KEZDEMÉNYEZÉSEK PROGRAMJA március 20. CSAPAT BRÓDY IMRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA AJKA.
„ … Hazajött, azt mondta: bocs, de a lejtőn le …” (30Y)
MTA Regionális Kutatások Központja Főiskolai hallgatók az Alföld kisvárosaiban Petrás Ede MTA RKK Alföldi Tudományos Intézet Kecskemét Nemzetközi trendek,
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Így szólt hozzám a dédapám.
MŰVÉSZETEK VÁNDORÚTJÁN FÜZESGYARMATON
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
A magyar lakosság kultúrafogyasztási szokásai
A Francia Tanszék 50 kredites képzési formái az alapképzésben (BA)
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
Internet a családban Székely Levente –
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Ahány nyelv, annyi ember. Mikor kezdjük el a nyelvtanulást? Az óvodában a többség elfogadja páran ellenzik 1. osztályban Igazából még magyarul sem tudnak.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
A „tudatos vásárló” – avagy „hiszünk-e a felelős vállalati magatartásban?” Készítette: Páthy-Dencső Blanka TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. 1112,
ZENEALATTI Halljuk, vagy hallgatjuk is? Székely Levente –
Mire teker a magyar? Pillanatkép a zene- és rádiós piacról Klenovszki János és Sági Ferenc.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Tényleg romkocsmákban merengenek? KREATÍV Milliók és ezer fők fő ≈ fő Forrás: Target Group Index Hungary - TGI –H 2012.
1. Témakör. A tanév feladatai A terem rendje Ülésrend kialakítása Érintés és-balesetmegelőzés Eszközök bemutatása.
Ifjúsági kérdőívek értékelése Szentesi fiatalok körében.
Free Association Research Kft Budapest Sütő u április Éves fiatalok Online kutatás.
A kutatás célja ● Közvetlen cél: A 8-14 éves korosztály megismerése mindennapi életmódjuk, kommunikációs és médiafogyasztási gyakorlatuk, fogyasztói viselkedésük.
A HAZAI VÁLLALKOZÁSOK ÉS A VÁLLALKOZÓK LAKOSSÁGI MEGÍTÉLÉSE, NEGATÍV SZTEREOTÍPIÁK VIZSGÁLATA LAKOSSÁGI KVANTITATÍV FELMÉRÉS KUTATÁSI RIPORT JÚLIUS.
– Letölthető változat –
Online médiafogyasztási trendek
Evangelische Hochschule Dresden
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Az egymillió darabos piac
Free Association Research Kft.
NEM LÁTVÁNYOS PREZENTÁCIÓ CSÚNYA BETŰTÍPUSSAL 2010
Előadás másolata:

Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia a tizenévesekhez szóló kommunikációról

Kutatási háttér Összesen hat TrendRiport között Kutatási és kommunikációs platform, célcsoportok a tinédzserek és az anyukájuk Kutatásvezető: Ságvári Bence Kvantitatív kutatás: NRC NetPanel, online kérdo ̋ ív 450 fiatal (18 ‐ 25 év ko ̈ zo ̈ tti), nem, kor, iskolai végzettség és telepu ̈ léstípus tekintetében reprezentatív minta Kvalitatív kutatás: fókuszcsoportok Budapesten (16-25 év közötti fiatalok)

Hétköznapok

…és hétvégék

Mi fontos igazán?

Kultúra(?)

Akkor hova?

Miért? Nem kedvelt műfajok ÁtmenetKedvelt műfajok Opera Operett Balett Klasszikus zene Festészet Színház Musical Médiaművészet Jazz Irodalom Film Pop Rock Modern tánc Street art Fotó „Nem hozzám szól” „Nem az én problémáimmal foglalkozik” „Öregeknek való”

Miért? Nem kedvelt műfajok ÁtmenetKedvelt műfajok Opera Operett Balett Klasszikus zene Festészet Színház Musical Médiaművészet Jazz Irodalom Film Pop Rock Modern tánc Street art Fotó „Drága a jegy” A könyvek „nem elég ingerdúsak” „Öreges” „Olvasás közben nem lehet mást csinálni”

Miért? Nem kedvelt műfajok ÁtmenetKedvelt műfajok Opera Operett Balett Klasszikus zene Festészet Színház Musical Médiaművészet Jazz Irodalom Film Pop Rock Modern tánc Street art Fotó „Pörgősek” „Nem pörgősek, lassúak”

Hány órát néznek tévét? HétköznapHétvégi nap Átlag Lányok Fiúk Felsőfokú végzettségűek74138 Középfokú végzettségűek90153 Alapfokú végzettségűek Budapesti Városi Kistelepülési106170

A legkedveltebb műsortípusok

Filmek – moziban

Filmek – otthon

Filmek otthon – honnan?

Jellegzetes csoportok Fontos számukra: TV, rádió, internet, számítógép, MSN, iWiW/Facebook, YouTube Kik ők: inkább lányok, alacsonyabb iskolai végzettségűek A képernyő rabjai 17% Fontos számukra: barátok, kocsmák, szórakozóhelyek, számítógép, internet, zenehallgatás, élőzene Kik ők: nem budapestiek, többségük falvakban él Partiarcok 20% Fontos számukra: számítógép, internet, videojátékok, zene Kik ők: inkább fiúk Kockák 17% Fontos számukra: TV Kik ők: idősebbek (22-25 évesek) Unatkozók 25% Fontos számukra: könyvek, zene, koncertek, művészetek, túrázás Kik ők: magasabb végzettségűek (érettségi, diploma) Könyvmolyok 22%