2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Hülber László SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Lobbizás az egészségügyben
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
A Kék Vonal Internet Helpline tapasztalatai
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
Keresőmarketing stratégiák
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
Közönségkapcsolatok (PR)
Civilek a kommunikációs fronton Hatvan, Október 4.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Közösségi portálok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Szakmai kihívások mazohista PR-esek számára, avagy az egészségügyi magánvállalkozások kommunikációjának realitásai Kurucz Beáta ügyvezető igazgató Humán.
Közösségi oldalak használata
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban október 24. Baktalórántháza Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka Kék Pont Alapítvány.
Sponsorare necesse est
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
A szerkezetfejlesztés résztvevői körének létrehozása – márkaépítés és városkommunikáció a vonzó városrészekért XX. Országos Főépítészi Konferencia Miskolc,
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
Dr. Földy Ferenc Európa-jogi szakjogász III. EURES állásbörze október 11. EUvonal EU Tájékoztató Szolgálat.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
A VAS MEGYEI KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA PÁLYAORIENTÁCIÓ MEGÚJÍTÁSA
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Az online marketing legújabb generációja
Partnerség és együttműködés
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
EU Tájékoztató Szolgálat
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
Budapest: az eladható márka
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA

VÁROSMARKETING MAGYARORSZÁGON – A TUDATOS MARKETING

„ a Dubai álom” E l é r h e t ő ?

„EGY VÁROS HÍRNEVE FÜGG… o a városvezetők munkájától és annak minőségétől, o a városukhoz való kötődésüktől, o valamint a város kommunikációjának minőségétől”

KOMMUNIKÁCIÓ TERVEZÉSE o milyen kommunikációs céljaink vannak? Külső, belső? És ezeken belül? o milyen meglévő kommunikációs csatornáink vannak? Milyen újakat kell létrehozni? o milyen eszközöket alkalmazzunk? o kommunikáció - projecttervezés és lebonyolítás része o projectek előkészítésekor is nélkülözhetetlen szerepe van: célcsoportjaink bevonása, és egyúttal tájékoztatása

BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓ FONTOSABB CÉLJAI o belső célcsoportok ( pl. helyi lakosság-, szervezetek, vállalkozások, stb. ) kedvezően tudják befolyásolni a városról kialakuló képet o helyi közösségek jó légkörének megteremtésével fokozzuk a kötődést és a lojalitást, csökkenthető az elvágyódás o megfelelő tájékoztatással mozgósítani lehet a célcsoportjainkat, hogy aktívan részt vegyen a város életében o az alulról érkező információk eljussanak a városvezetőkhöz, ne egyirányú legyen a kommunikáció o város belső kapcsolatait folyamatosan elemezzük, ezáltal csökkenthető a konfliktus

KÜLSŐ KOMMUNIKÁCIÓ FONTOSABB CÉLJAI o a város jó hírének és ismertségének növelése o partnerek ( üzleti szféra, állami szervek, alapítványok, külföldi támogatók, véleményvezérek, sajtó, stb ), befektetők megszólítása, o város pozíciójának megerősítése o turizmus fellendítése o folyamatos kapcsolatépítés – és kapcsolattartás külső célcsoportjainkkal

SAJÁT MÉDIA | ONLINE o honlap o hírlevél o blog o közösségi média oldalak (facebook, youtube, linkedIn – b2b kommunikációhoz, instagram, stb) o mobilapplikáció Az emberek közel 60%- a bízik az online felületen elhelyezett saját médiában

VÁROSI MÉDIAFELÜLETEK

MI SZÁMÍT TARTALOMNAK? o szokásos formátumok: szöveg, fotó, videó, de lehet pl. grafika, infografika, animáció o egyedibb formátumok: pl. fotósorozat, minilexikon, e-book, mobilapplikáció, hírlevél, blog

MILYEN A JÓ TARTALOM? milyen hosszú az ideális cikk? (social media – megosztás és időeltöltés szempontjai) perszonalizált tartalom (milyen téma a számára érdekes, milyen illusztrációkkal) Két fontos szempont 1. 2.

TARTALOM TERVEZÉS FÁZISAI audit és felmérés célcsoportok és célok tartalom koncepció csatornák stílus naptár fontosabb témák megtámoga- tása egyéb felületeken

PAID MEDIA VÁSÁROLT MÉDIA o hagyományos hirdetések – elsősorban a külső kommunikációnak lehet érdekes o előnye, hogy mindazon csatornán lehetőség van ott lenni, ahol a külső kommunikációs célcsoportok is jelen vannak

EARNED MEDIA SZERZETT MÉDIA (INGYENES MÉDIA) o ebben a médiatípusban a célcsoportok képviselik a várost, akik véleményeiken és ajánlásaikon keresztül terjesztik a városi tartalmakat, információkat az emberek több mint 90%-a bízik a szerzett médiában. Hátránya, hogy kismértékben kontrollálható

MARKETING SZEMLÉLET NONPROFIT SZERVEZETEKNÉL o nem kell eladnunk, hanem a munkánkat kell eredményesebbé tenni o cél, hogy megismertessük városunkat és szolgáltatásainkat a célcsoportjainkkal o fontos üzeneteink megfogalmazása, csatornája, időpontja, és a kommunikátor személye o kommunikáció mindig legyen intenzív, hatásos és hiteles

Esettanulmányok külföldön és Magyarországon

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! © Hinora Ferenc | Hinora Marketing Group